Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten suosiminen. Katkera tilitys.

Vierailija
31.10.2024 |

En tiedä miksi mut julkaisen tän silti..

Mä olen jo päälle 40v ukko mulla on pikkuveli jolle koko elämä on katettu hopea lautaselle..

Mä en ole ikinä saanut porukoilta oikein mitään, broidi on taas saanut firmat ja on jopa otettu lainaa kymmeniä tuhansia firman pyöritystä varten..

Mä olen sitten saanut ne negatiiviset asiat kuten pakko ostaa porukoiden kesämökin ettei ulosotto mies vie sitä, veljen lainojen takia. Tän mökin osto ja ylläpito aiheutti mulle ihan älyttömät taloudelliset vaikeudet. 10v on eletty kädestä suuhun.  

Enkä mä voi edelleenkään pyytää rahallista apua porukoilta...

Mitä kadun eniten olis pitäny antaa mökin mennä ulosottoon ja katkaista kaikki välit sukuun kerta heitolla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä nyt tunnetyö luopumisen suhteen. Ja myydä se mökki.

Mun narkkiveljen elämän on myös äitini kustantanut. Ja haluaa, että minä puolestaan maksan hänen elämisen nyt eläkkeellä. Käskin kysymään veljeltä tukea..

Vierailija
22/22 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun veljelle on annettu kaikki niin sehän on ennakkoperintöä. Piä tämä mielessä kun perukirjoitus koittaa. Kuitit ja dokumentit tallelle. Veljes joutuu vielä maksamaan sulle, hihii. Voithan sää huomauttaa vanhemmilles että ovat antaneet sun veljelle paljon ennakkoperintöäkatsoppas sitten ilmeitä. Perästä kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä