Missä ja milloin tapasit kumppanisi?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan kehtaa sanoa, että deittisivustolla?
Mitä kehtaamista siinä on? Kai nykyään aika monikin tapaa netissä?
Luulen, että nuoremmat ovat vielä lapsien kanssa syömässä, pihalla jne. Kunhan ilta ehtii pitemmälle, niin tulee netti, tinder yms. vastauksia.
Nuoremmat? Olen erittäin keski-ikäinen ja olen löytänyt puolisoni deittisivulta reilut 15 vuotta sitten.
Vuonna -93 yläkoulussa "tupakkapaikalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kehtaamista siinä on? Kai nykyään aika monikin tapaa netissä?
Luulen, että nuoremmat ovat vielä lapsien kanssa syömässä, pihalla jne. Kunhan ilta ehtii pitemmälle, niin tulee netti, tinder yms. vastauksia.
Nuoremmat? Olen erittäin keski-ikäinen ja olen löytänyt puolisoni deittisivulta reilut 15 vuotta sitten.
Yleistin. Kuten viesteistäkin näkee, niin monet keski-ikäiset ja sitä lähestyvät ovat usein löytäneet kumppaninsa muualta kuin netistä tai tinderistä.
Tampereen Härmälän opiskelija-asuntolassa.
Seinäjoella ravintolassa 29 v sitten
Tavattiin ekaa kertaa juhannuksena laavulla yhteisen tuttavan kautta noin 20-vuotiaina. Yhteiseloa 16v
Vierailija kirjoitti:
Tuliko jollekkin omaan huoneeseensa lukittautuneelle yllätyksenä, että ihmiset tapaavat ihan oikeassakin elämässä?
Tinderissä viime kesäkuussa. Sitä edellisenkin löysin Tinderistä.
N54
Kaverin häissä reilu viisi vuotta sitten.
Oltiin jonottamassa ilmaista ämpäriä, tutustuttiin siinä ja tultiin heti hyvin juttuun.
Baarissa. Elämäni toinen suuri virhe.
Oppilaitoksen portaissa ja myöhemmin opiskelijaravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna -93 yläkoulussa "tupakkapaikalla".
Ihana *röökiromanssi*. Menitte varmaan molemmat amikseen vai menittekö suoraan töihin?
Harrastuksessa, hän oli seurassa erään lajin vetäjänä ja tutustuttiin pikkuhiljaa ensimmäisen vuoden aikana. Muutama sana vaihdettiin mutta ei sen kummempaa enkä ajatellut häntä millään lailla potentiaalisena kumppanina. Oli myös parisuhteessa silloin.
Aika kului ja eräässä seuran illanvietossa/saunaillassa sitten sain kuulla häneltä keskustelun lomassa että suhde oli päättynyt jo puoli vuotta sitten, alettiin jutella ihan muusta enemmän tuon illan aikana ja jotenkin klikkasi heti. Päädyttiin yllätyksekseni illan lopuksi samaan sänkyyn ja erinäisten käänteiden jälkeen (alku niin hidas ja varovainen hänen puolelta että itsellä meinasi usko loppua) tässä on oltu jo 5 vuotta yhdessä ja asutaan saman katon alla. Oikein onnellisia ollaan ja tuo hitaus on lopulta ollut pelkästään hyvä kun tuntuu että voin luottaa hänen tunteisiin myös eri tavalla vs. salamaihastumiset.