P.Diddyn vyyhti sakenee: Nyt miestä syytetään Tupacin ja Biggien kuolemista
Lukuisten seksuaalirikosten lisäksi. Crips jengiläinen väittää, että Diddy, jolla oli pakkomielle Tupaciin, tarjosi miljoona dollaria Tupacin hengestä. Diddy ei kuitenkaan koskaan maksanut rahoja ampumisesta. Tupacia oltiin jo aiemmin ammuttu viidesti samoissa tiloissa, joissa Diddyn Bad Boy artistit olivat levyttämässä albumia.
Diddy myös vei artistinsa Biggien Kaliforniaan keskellä raivokkainta ja vaarallisinta Eastside-Westside vihanpitoa ja laiminlöi turvatoimet. Tämä johti joidenkin mukaan siihen, että Biggie tuli ammutuksi, koska Tupacin kuolema täytyi kostaa. Osa salaliittoteoreetikoista väittää, että Diddy tilasi molempien artistien palkkamurhat, koska Biggie halusi jättää Bad Boy:n ja perustaa oman levy-yhtiön.
https://www.rollingstone.com/music/music-news/tupac-shakur-family-lawye…
Kommentit (133)
Voisiko joku avata, miten Kanye West liittyy Diddy-juttuun? Oma englanti on niin huonoa että en ole päässyt kärryille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se laulaja Aaliyhin konekin tippunut ja sen Lisa Left Eyen, ja ... mihin tämä maailma on mennyt?
Monia nuoria uransa huipulla olleita muusikkoja menehtyi silloin 1990-2000 -luvun taitteessa. Myös Aaliyahista kiertää kuva Diddyn bileissä.
Hätkähdyttävä väite siinä videossa jonka katsoin aiheesta, oli, että Jennifer Lopez olisi jotenkin sekaantunut asiaan. Seurusteli Diddyn kans silloin.
Joku väitti että J.Lo olisi tarjonnut alibin Diddylle jollekin tietylle illalle. Ei kovin hyvä jos se osoittautuu valheeksi. Itse uskon kyllä ettei Diddy selviä elossa oikeudenkäyntiin. Mukana on paljon isokenkäisiä...
Meinaatko että tapahtuu *Epsteinit
Meinaan. Ainakin jos Diddy murtuu ja alkaa tehdä yhteistyötä kuten Epstein. Tuossa on niin rikkaita ihmisiä mukana, että yksi hitti vankilassa ei ole niin iso juttu, sitä paitsi huhujen mukaan mukana on myös korkeanluokan politiikkoja. Jos syyttäjällä on riittävästi matskua syyttää laittaakseen Diddyn vankilaan, niin voisi kuvitella että tämä yrittää vaihtaa linnavuosia tietoihin.
Vierailija kirjoitti:
SIel on voinu olla jotain muutakin tekijää taustalla, mä en haluu lähtee heittämään mitään salaliittoteorioita koska toi Diddy juttu varmaan oikeesti pitää paikkansa, mutta ihmisten on ajateltava tätä myös toistepäin ja muilta kanteilta
Sillonku NWA tuli eli siis se Ice Cuben porukka niin poliisit ja agentit oli aika pahasti niiden kimpussa myös, koska niiden musaa pidettiin vaarallisena ihmisille
Sittehän se Gangstarap maailma räjähti ihan kokonaan käsiin kun Tupac ja Deathtrow miehet pamahti kunnolla julkisuuteen.
Ehkä sen ei haluttu leviävän kaikkialle?
++++ Että Tupac teki aika yhteiskuntakriittistä musaa ja kohdisti kritisointia paljon rikkaisiin ihmisiin. Kaikille pitäs olla jo päivänselvää tässä vaiheessa että se ei ole hyvä juttu :D
Vierailija kirjoitti:
Jotkut silminnäkijät kertoneet, että tuolla on tehty myös satanistisia rituaaleja.
Hyvä nosto.
Eli nwo systeemia ajaa illuminati. Ja heille keskeistä on siis pedofilia ja satanismi. Rikosten ja korruption ohessa.
Tuo suuri kopla pyörittää ja hallitsee koko maailmaa. Koko musa ala on toki heidän hallussa.
Myös mm. katolinen kirkko on mukana, siksi tuhannet pedotapaukset siellä.
Tuomarit ja superpoliitikot, epsteinit yms on mukana, siksi asiaa salataan aina. Jopa uk hovia myöten on osallisia tässä lahkossa.
Balenciaga kohut kaikki liittyy tähän samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanye West, joka aikoinaan teki yhteisen albumin Jay Z:n kanssa on kertonut että Jay Z:llä olisi palkkamurhaajia palkkalistoillaan. Monet on leimannut Kanyen hulluksi kun yritti paljastaa jo vuosikausia Diddyn ja Jay Z:n tekoja, mutta ei taidakaan mies olla niin hullu kun väitetään.
Itse mietin, miksi Kanye piti mennä canceloimaan yhden paidan takia (White lives matter). Muistaakseni Adidas kieltäytyi tekemästä yhteistyötä paitatempauksen jälkeen.
Ite sain käsityksen, että Kanye joutui epäsuosioon antisemitisten puheidensa vuoksi. Tällaisiksi tulkittiin se kun hän puhui musiikkibisneksestä, kuinka se on kyseisen porukan hallinnassa ja puhui tietyistä ihmisistä siis, ei kaikista juutalaisista (näin siis jälkeenpäin joku selitti asiaa). Mutta nämä antisemitistisiksi katsotut puheet syynä sii
Mä luulen että Kanyen kohdalla alkoi käydä ilmi että ei pelaa ihan täydellä pakalla, häneltä nyt kaikenlaisia lausuntoja ja tempauksia. Kanyella on kai kaksisuuntainen mielialahäiriö mutta ei tykkää syödä lääkkeitä sairauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanye West, joka aikoinaan teki yhteisen albumin Jay Z:n kanssa on kertonut että Jay Z:llä olisi palkkamurhaajia palkkalistoillaan. Monet on leimannut Kanyen hulluksi kun yritti paljastaa jo vuosikausia Diddyn ja Jay Z:n tekoja, mutta ei taidakaan mies olla niin hullu kun väitetään.
Itse mietin, miksi Kanye piti mennä canceloimaan yhden paidan takia (White lives matter). Muistaakseni Adidas kieltäytyi tekemästä yhteistyötä paitatempauksen jälkeen.
Eikös tuosta oo huhua että Kanye oli kirjoittanut sellaisen "sell your soul"-tyyppisen sopimuksen mistä halusi eroon (ja mistä ei pääse eroon). Veti nuo antisemitismi sekoilut jotta ne irtisanoi itse sen sopimukset.
Kanye vaikuttaa ihan kunnon pelaajalta. Eiköhä se vaimon nakuna taluttminenkin ole sitä että on tajunnut sen omaksi handleriks
Kanye on myös r aiskaussyytteessä. Assari kertoo tulleensa huumatuksi ja r aiskatuksi Diddy-bileissä. Teosta on kyllä aikaa, ilmeisesti KW on tullut uskoon ja isäksi tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku avata, miten Kanye West liittyy Diddy-juttuun? Oma englanti on niin huonoa että en ole päässyt kärryille.
Itse olen käsittänyt asian näin: Kanye on yrittänyt paljastella noita Diddyn ja Jay Zn hommia jo vuosikausia, kaveerasi uransa alkuvaiheilla Jay Zkanssa ja ilmeisesti hän on todistanut sen kautta kaikenlaista. Nämä siis ovat hyvin pitkälti huhuja, mutta ilmeisesti joku haluaa pysäyttää Kanyen kertomasta lisää.
Se toinen juttu oli siitä, että Kanyen entinen työntekijä uskoo, että Kanyen hammaslääkäri on tahallaan yrittänyt saada Kanyen riippuvaiseksi naurukaasusta, joka pitkään käytettynä aiheuttaa sellaista kummallista käytöstä, mitä Kanyella on ollut viime vuosina. Yrittää sitten saada rahaa tuota kautta Kanyelta, koska tällaista henkilöä on helppo erittäin helppo kontrolloida. hammaslääkäri asensi muun muassa lähes miljoonan dollarin titaniumhampaat miehelle.
Ilmeisesti myös Kanyen entinen personal trainer oli kiristänyt ja uhkaillut häntä ja saanut hommattua jopa mielisairaalan, ja tästä on herännyt kysymys, miten personal trainerilla voi olla näin paljon valtaa tähden elämässä. Uskotaan, että tuo personal trainer on ollut ns. Hollywood handler, jolla ylemmät tahot pitävät tähtiä kurissa, kun heillä on heidän mielestään liikaa vaikutusvaltaa. Ilmeisesti he yrittivät tehdä britneyt Kanayalle, koska Kanye oli liian fiksu ja uskalsi nousta järjestelmää vastaan. Vaimo Biancankin väitetään olevan handleri.
Kanyesta tuli mieleen että Kardiashianit ovat olleet pitkään vieraita Diddy-bileissä. Khloe on muistaakseni junnuna pyörinyt noissa porukoissa paljon "kreisibailaamassa". Sitten oli ollut joku onnettomuus jossa lensi auton ikkunan läpi ja menetti muistinsa, Kris puuttui asiaan tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuosta oo huhua että Kanye oli kirjoittanut sellaisen "sell your soul"-tyyppisen sopimuksen mistä halusi eroon (ja mistä ei pääse eroon). Veti nuo antisemitismi sekoilut jotta ne irtisanoi itse sen sopimukset.
Kanye vaikuttaa ihan kunnon pelaajalta. Eiköhä se vaimon nakuna taluttminenk
Kanye on myös r aiskaussyytteessä. Assari kertoo tulleensa huumatuksi ja r aiskatuksi Diddy-bileissä. Teosta on kyllä aikaa, ilmeisesti KW on tullut uskoon ja isäksi tuon jälkeen.
Ensin tuo nainen kertomansa mukaan raiskattiin ja sitten raiskauksen JÄLKEEN kuitenkin aloitti työskentelemään Kanyen assarina. Jos joku raiskaisi mut niin en todellakaan menisi töihin raiskaajalleni. Joten siksi epäilen, että nainen yrittää vaan rahastaa tolla jutulla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kunnon matopurkki aukaistu jenkkilässä tämän Diddler -casen myötä - äijähän on ahdistellut alustavien tutkimusten mukaan naisia, lapsia ja miehiä ihan vauvasta vaaraiin. Ihan jäätävä äijä. Kyllähän siitä 90-20 luvun räppiskenestä näkee, että naisia vihataan ja sitä sitten kanssa laitettiin räpätyksiin kuuluville. Itse yllätyin, että noin kovasti ollut miesten ja lastenkin kimpussa oletettavasti. Niin ja murhaepäilyt vielä kaupan päälle pahoinpitelyiden ja seks.rikosten päälle tutkimuksiin.
Mä jäin miettimään, että onko hänellä seksuaalisia mieltymyksiä noin laajasti vai liittyykö se hänen kohdalla pelkkään vallankäyttöön ja sadistisiin piirteisiin? Ei pidä ihmisiä edes ihmisinä, vaan oman sairaan mielihalunsa objekteina ja tavaroita.
Huhut kertovat että Eminemin Monster on varoitustrackki Diddylle, jossa kerrotaan että Rihanna on Eminemin suojeluksessa. Sanat on kieltämättä osuvat, siinähän Rihanna laulaa kertsillä "Im friends with the monster that's under my bed".
Kyseessä siis Eminemin biisi ja häneen on joskus viitattu hirviönä. Moni on sanonut että 20 vuotta sitten he eivät olisi ikinä voineet uskoa että Enimen on hyvis ja Diddy pahis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanye vaikuttaa ihan kunno
Ensin tuo nainen kertomansa mukaan raiskattiin ja sitten raiskauksen JÄLKEEN kuitenkin aloitti työskentelemään Kanyen assarina. Jos joku raiskaisi mut niin en todellakaan menisi töihin raiskaajalleni. Joten siksi epäilen, että nainen yrittää vaan rahastaa tolla jutulla.
Itselle tuli mieleen että olisiko tarkoituksella tehty juttu, vaikka Diddyn leiristäkin. Vie Kanyen uskottavuuden syytteellä jne. Voivat sitten todistella että ei Diddy tiennyt että tämmöisiä pahoja tekoja tapahtui hänen bileissään ja että Kanye on siellä heilunut.
Mitä on naurukaasu? Onko sama kuin ilokaasu?
Patavassarien mielestä Trumpin syytä tämäkin 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kunnon matopurkki aukaistu jenkkilässä tämän Diddler -casen myötä - äijähän on ahdistellut alustavien tutkimusten mukaan naisia, lapsia ja miehiä ihan vauvasta vaaraiin. Ihan jäätävä äijä. Kyllähän siitä 90-20 luvun räppiskenestä näkee, että naisia vihataan ja sitä sitten kanssa laitettiin räpätyksiin kuuluville. Itse yllätyin, että noin kovasti ollut miesten ja lastenkin kimpussa oletettavasti. Niin ja murhaepäilyt vielä kaupan päälle pahoinpitelyiden ja seks.rikosten päälle tutkimuksiin.
Mä jäin miettimään, että onko hänellä seksuaalisia mieltymyksiä noin laajasti vai liittyykö se hänen kohdalla pelkkään vallankäyttöön ja sadistisiin piirteisiin? Ei pidä ihmisiä edes ihmisinä, vaan oman sairaan mielihalunsa objekteina ja tavaroita.
Luin sellaisenkin huhun että Diddy olisi maksanut jollekin isolle jenkkifutarille (mies) todella paljon rahaa siitä että saa harrastaa s eksiä tämän kanssa. Siis kyseessä iso miehekäs tähti jolla tyypillinen urheilustaran maine. Mietin että onko oikeasti kyse mieltymyksestä vai vallankäytöstä ja siitä, että voi ostaa kenet vaan? Tämän henkilön mainehan toki menisi jos video miehen kanssa tulisi julki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on naurukaasu? Onko sama kuin ilokaasu?
Joo taitaa olla. Suomensin näköjään vähän hassusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin sellaisenkin huhun että Didd
Se hyvä juttu näissä rikollisissa on, että ne filmaa itse niitä rikoksiaan, joita voidaan sitten käyttään todistusaineena heitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Huhut kertovat että Eminemin Monster on varoitustrackki Diddylle, jossa kerrotaan että Rihanna on Eminemin suojeluksessa. Sanat on kieltämättä osuvat, siinähän Rihanna laulaa kertsillä "Im friends with the monster that's under my bed".
Kyseessä siis Eminemin biisi ja häneen on joskus viitattu hirviönä. Moni on sanonut että 20 vuotta sitten he eivät olisi ikinä voineet uskoa että Enimen on hyvis ja Diddy pahis.
Rap scenessä tosiaan liikkuu valtasti kusipäitä ja vaikka minkälaisia rikollisia. Eminem on tosiaan osoittautunut ajan myötä varsin kunnon tyypiksi. Childish Gambino ja Kid Cudi vaikuttaa omasta mielestäni myös hyviltä tyypeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rap scenessä tosiaan liikkuu valtasti kusipäitä ja vaikka minkälaisia rikollisia. Eminem on tosiaan osoittautunut ajan myötä varsin kunnon tyypiksi. Childish Gambino ja Kid Cudi vaikuttaa omasta mielestäni myös hyviltä tyypeiltä.
P Diddy muuten ilmeisesti räjäytti Kid Cudin auton, kun tämä alkoi seurustella Diddyn exän Cassien kanssa. Tämä Cassie oli siis se nainen, jota Diddy oli pahoinpidellyt.
"Prosecutors say police and fire department officials concluded the fire was intentionally set, and multiple witnesses allegedly testified Combs had bragged about setting fire to the car."
https://www.forbes.com/sites/conormurray/2024/09/25/sean-diddy-combs-ma…
SIel on voinu olla jotain muutakin tekijää taustalla, mä en haluu lähtee heittämään mitään salaliittoteorioita koska toi Diddy juttu varmaan oikeesti pitää paikkansa, mutta ihmisten on ajateltava tätä myös toistepäin ja muilta kanteilta
Sillonku NWA tuli eli siis se Ice Cuben porukka niin poliisit ja agentit oli aika pahasti niiden kimpussa myös, koska niiden musaa pidettiin vaarallisena ihmisille
Sittehän se Gangstarap maailma räjähti ihan kokonaan käsiin kun Tupac ja Deathtrow miehet pamahti kunnolla julkisuuteen.
Ehkä sen ei haluttu leviävän kaikkialle?