Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettaja hyväksikäytti lasta

Vierailija
31.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010801395.html

"Vanhemmat hyväksyivät suhteen sillä edellytyksellä ettei seksiä harrastettaisiin ennenkuin tyttö täyttäisi 16 vuotta"

Siis anteeksi mitä????

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleen hassua et se ainut osapuoli tässä asiassa mikä on voinut todella päättää omista asioistaan on täysin syyntakeeton ja muut kärsii. Aika hyvää kasvatusta yhteiskunnalta... Voiskohan tästä vetää mitään johtopäätöksiä miksi toinen sukupuoli on oppinut niin pahasti uhriutumaan, manipuloimaan jne.

🤔

Vierailija
22/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silleen hassua et se ainut osapuoli tässä asiassa mikä on voinut todella päättää omista asioistaan on täysin syyntakeeton ja muut kärsii. Aika hyvää kasvatusta yhteiskunnalta... Voiskohan tästä vetää mitään johtopäätöksiä miksi toinen sukupuoli on oppinut niin pahasti uhriutumaan, manipuloimaan jne.

Mitä vattua sä sössötät? 

Älä välitä, palstan pedo se siinä vain uhriutuu, kun ei sairaat taipumukset olekaan hyväksyttyjä yhteiskunnan taholta - eivätkä koskaan tule olemaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vattua sä sössötät? 

Älä välitä, palstan pedo se siinä vain uhriutuu, kun ei sairaat taipumukset olekaan hyväksyttyjä yhteiskunnan taholta - eivätkä koskaan tule olemaankaan.

Vois vinkata vaikka poliisille. Kannattaisi tietsikka ja muut koneet vähintään tutkia. 

Vierailija
24/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa miten kovasti nuoret naiset haluaa kokenutta miestä. Sitä se biologia on vaikka miten asia harmittaa.

Tämä postaus lähtee nettipoliisille. Pedofiilit pitää ilmoittaa matalalla kynnnyksellä Tehkää te muutkin niin.

Vierailija
25/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmille tunti turpaan ja naama lehteen. Raiskaajalle pikaista kaatumista vankilan portaissa.

Jutussa ei raiskattu ketään.

Alle 16 vuotiaan kohdalla automaattisesti raiskaus vaikka olisi itse vapaaehtoisesti mukana. Huono homma pedoille.

Eikä ole. Se on hyväksikkäyttö ja siitä edetään eteenpäin, jos on jotain tapahtunut jne jne.

Vierailija
26/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se normaalia että tekisi mieli kiksauttaa opiskelijoita.

Vierailija
27/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä noita vanhempiakaan yhtään.

Vierailija
28/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa miten kovasti nuoret naiset haluaa kokenutta miestä. Sitä se biologia on vaikka miten asia harmittaa.

Sairas. Kasvoi ja tajusi miten väärin se oli.

Aivopestiin feministien toimesta. Noh ensi kerta on sitten +30 vuotiaana kun on ura saatu pakettiin. Jos silloinkaan.

Kuvottavaa. 

Vierailija
29/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se normaalia että tekisi mieli kiksauttaa opiskelijoita.

Poikiakin?

Vierailija
30/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök... miten jotkin näkevät tämän olevan täysin normaalia? Tuo mies voisi mennä tytön isoisästä... ja nyt ei puhuta mitään että isot ikäerot on ok. Nyt on kyse lapsesta... ja vanhemmat vielä hyväksyvät suhteen. Tuon ikäisen ei todellakaan kuulusi seurustella huomattavasti vanhemman ukon kanssa. 

Vierailija
31/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä tätä tapausta. Miksi ihmeessä nuori suostuisi vanhemman ihmisen hyväksikäyttämäksi? Itse ollessani teini en olisi koskaan ryhtynyt seksisuhteeseen viisikymppisen miehen kanssa. Aivan absurdi ajatuskin. Kai tuon ikäisen pitäisi jo tajuta jotain? 

Vierailija
32/40 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä ymmärrä tätä tapausta. Miksi ihmeessä nuori suostuisi vanhemman ihmisen hyväksikäyttämäksi? Itse ollessani teini en olisi koskaan ryhtynyt seksisuhteeseen viisikymppisen miehen kanssa. Aivan absurdi ajatuskin. Kai tuon ikäisen pitäisi jo tajuta jotain? 

No kun sinä et ymmärrä ei tarkoita että kaikki eivät ymmärrä että mahsollistahan se on. Olihan tapaus jossa joku valmentajakin hyväksikäytti jopa aikuisia miehiä. Mistä tuollainen alkaa? Onko se joku ihastus ja ..manipulointia ...?? Vai miten pääsee tapahtumaan?

Joskus teinitkin yllyttävät ja kiusaavat toisiaan  jos joku ei ole vielä seurustellut ja... Joskus joku heikoissa kantimissa oleva itse hakee turvaa aikuiselta joka manipuloi...

Tarina ei kerro, vai kertooko? Emme tiedä. 

Vierailija
33/40 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis hyi helv, että joku kehtaa kommentoida näin tällaiseen uutiseen. Ja naiset pitävät ihan samanikäisistä miehistä kuin itse ovat. 

Vierailija
34/40 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä postaus lähtee nettipoliisille. Pedofiilit pitää ilmoittaa matalalla kynnnyksellä Tehkää te muutkin niin.

Mutta katsokaa ensin mikä on pedofiilin määritelmä ennen kuin teette itsestänne pellen.

Vierailija
35/40 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmille tunti turpaan ja naama lehteen. Raiskaajalle pikaista kaatumista vankilan portaissa.

Jutussa ei raiskattu ketään.

Alle 16 vuotiaan kohdalla automaattisesti raiskaus vaikka olisi itse vapaaehtoisesti mukana. Huono homma pedoille.

Eikä ole. Se on hyväksikkäyttö ja siitä edetään eteenpäin, jos on jotain tapahtunut jne jne.

Ei ole enää mitään hyväksikäyttö termiä on lapsenraiskaus_ja törkeä lapsenraiskaus.

Vierailija
36/40 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän halusi harrastaa seksiä. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
37/40 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis hyi helv, että joku kehtaa kommentoida näin tällaiseen uutiseen. Ja naiset pitävät ihan samanikäisistä miehistä kuin itse ovat. 

Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 510 vuotta vanhempien miesten kanssa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d

Vierailija
38/40 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida vanhemmat olla suomalaissyntyisiä? 

Jos TÄMÄ oli se asia mikä tuli sun mieleen uutista lukiessa, niin kertoo se häiritsevän paljon.

Paljonko teitä pedoja tsemppaavia persuja täällä pyörii? Tääkin ketju täyttyy persujen rasististisesta skeidasta, ja opettajaa varmaan kutsutaan "legendaksi".

Sitä parempaa lasten seksuaalista hyväksikäyttöö. 

Vierailija
39/40 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brigitte Macron iski kyntensä Emmanuelleen kun E oli 14-v.

Tosin Brigitte on syntyjään Jean-Michel Tragneux, ja oikeasti E:n isä.

Vierailija
40/40 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja persupedofiilit on puolustelemassa

kun tekijä on siis ilmeisesti valkoinen suomalainen mies