HS: Hameen alle päätyi kolme Mariskooli-maljakkoa, kaksi Muumi-kulhoa, kaksi Teema-kulhoa, Teema-vadin ja kaksi robotti-imuria
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Varasteluhame, se nimi pitäisi tälle virallistaa.
Kolisteluhame. Romaneilla on tapana sanoa, että lähdetään kolistelemaan, kun mennään varastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten eivät ymmärtäneet, että myymälöiden valvontakamerat kuvasivat varkaudet. On siellä valvomossa pyöritelty silmiä ja seurattu, mitä kaikkea hameiden alle mahtuu
Olen kuullut, että joskus on hameista löytynyt moottorisaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miehillä mahtuu housuihin tai takkiin. Hmm. Kertokaa kokemuksia.
Mies odottaa ulkona mersun ratissa invapaikalla
Höpö höpö, edes invapaikst eivät ole riittävän lähellä ovea. Täällä pysäköivät ainakin ulko-oven eteen.
Eilen S-marketissa kaksi smugua. Siis, ei v.ttu, se neljän hengen soputeltan kokoinen musta hame, niin sen yläreuna jossa joku vanne varmaan, niin oli suunnilleen mun silmien korkeudella? Ja olen itsekin sentään 187 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän miehillä mahtuu housuihin tai takkiin. Hmm. Kertokaa kokemuksia.
Mies odottaa ulkona mersun ratissa invapaikalla
Niin tietysti! Nehän on työkyvyttömyyseläkkeellä heti kun lapsilisä loppuu.
Tästä on vuosia aikaa. Lapseni joutui äkillisesti sairaalaan, oli teholla hoidettavana.
Olin vierellä koko ajan, kävin ostamassa välillä vain kahvia ja menin ulos rampille juomaan sitä, ja poltin tupakan, ja soittelin kotiin.
Kun oli mennyt toista vuorokautta, niin rampille ilmestyi rahtihameita ja kanttihousuja. Aina vain lisää ja lisää.
Huoli Ternosta, veitsestä, kostosta, baarista, Tukholmasta jne.
Seuraavana aamuna niitä oli todella paljon, ja vielä odotettiin Tukholman serkkuja saapuviksi.
Olin rättiväsynyt, hikinen, huolissani ja ajattelin etten v.i.t.t.u. jaksa katsella.
Illalla oli ilmeisesti saapunut Tukholman serkkuja paikalle, oli ruotsin rekkarit. Röyhkeästi ajoivat autolla rampeille. Parkkeerasivat taksien eteen, ja myös lansseja siinä kulki.
Vartijat niitä yritti häätää, mutta heikolla menestyksellä. Aina tulivat takaisin tai uusia tilalle.
Kun yö oli tulossa, näin niitä autoja, ja porukkaa oli parikymmentä, ja taksi ei päässyt tulemaan, niin huusin niin paljon kuin ääntä lähtee, että "nyt v.i.t.t.u.u.n. ne m.a.n.n.e.v.o.l.v.o.t täältä ja te perässä. Ette pääse sisälle nyt, ettekä koskaan kun pöllitte lääkkeet morkuista alkaen. Ja jos Terno lähtee ilmavoimiin, niin onhan niitä 10 tulossa tilalle".
Häivyin sisälle. Aamulla kun menin aamukahvia juomaan, niin ei ketään paikalla.
Sen verran vaivasi, että kysyin vartijalta, joko Terno luovutti, ja lähti metsästysmajoille, eli Tokmanniin, niin naurahti ja sanoi, että soittivat sun huudon takia poliisit, ne tuli, eivät kuunnelleet minusta valituksia vaan karkottivat koko väen. Vartijat olivat puolustautuneet sanomalla että hänen lapsi on vakavasti sairas, ja on valvonut monta yötä.
Että olin iloinen. Toki myönnän etten olisi uskaltanut tuota tehdä normaalisti, mutta tilanne ja se heidän röyhkeys oli jotain käsittämätöntä.
Ja lapseni selvisi. Se vasta oli iloinen asia.
Tekniikan tohtoreiden saavutukset kalpenevat rahtihameen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen S-marketissa kaksi smugua. Siis, ei v.ttu, se neljän hengen soputeltan kokoinen musta hame, niin sen yläreuna jossa joku vanne varmaan, niin oli suunnilleen mun silmien korkeudella? Ja olen itsekin sentään 187 cm.
Ei sinne muuten 104 tuuman televisio mahdu.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010793008.html
"Koska hameiden käyttö rikosvälineenä oli toistuvaa, kallistui oikeus syyttäjän puolelle. Naiset tuomittiin menettämään hameensa valtiolle."
Voi ei!
Ja sossu maksaa uudet.
Vierailija kirjoitti: Mihin tarvitaan kahta imuria?
Molemmille ahkerille kotityön tekijöille oma. Tässä lauseessa vaan heille tuo sana työ voi olla vaikea ymmärtää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen istuivat koko suku Tampereen kylpylään baarissa ja joivat väkeviä keskellä päivää ja huutelivat törkeyksiä
Onko kukaan nähnyt koskaan romppua uimassa? Veden varassa?
Uimahallin pukkarissa näin joskus 70-luvulla ja salaa laskin kun se puki, hameita oli 11 päällekkäin. Uimisesta en tiedä. Jos kävi vain suihkussa.
Miksi niitä olisi useita päällekkäin, kun metallivanne pitää hameen rahtitilan riittävän tilava ja.
Jos oli ns vanhaa mallia? :D kaikki kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on Onnki-klovnin vannehousutkin pienet rinnalla.
Ja säännöllisin väliajoin Yle ja HS surkuttelevat näiden kohtaloa, miten kauheita valkolaiset ovat näitä kohtaan. Itku silmässä Ylen toimittaja haastattelee. Tarja Halonenkin kaveerasi kovasti ja ylisti miten uskomattoman ihania ihmisiä ovat. Just joo. Ja lähes kaikki valepoliisit ovat näitä. Oijeita vanhustenhuijaajia, ei kunnioitusta yhtään kuten hurskastelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on Onnki-klovnin vannehousutkin pienet rinnalla.
Siis Onni-klovnin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mihin tarvitaan kahta imuria?
Molemmille ahkerille kotityön tekijöille oma. Tässä lauseessa vaan heille tuo sana työ voi olla vaikea ymmärtää...
Työstähän kädetkin likaantuu.
Nää kun saa jostain syystä käyttää pesulapalveluita sossuun piikkiin niin eräästä toisen paikkakunnan pesulasta soitettiin, että yksityishenkilö toi säkillisen teidän sairaalan vaatteita pestäväksi, niissä kun on laitoksen nimilaput. Siis niitä jumalattoman rumia pyjamaksia pöllitty. Sitten vielä pesettämään.veronmaksajien piikkiin
Miten tämmöinen onnistuu, mutta laskujen lisääminen tavan naisten hameisiin ei onnistu?
Eikös legendan mukaan hameen alla ole tuotu 242 Volvokin Ruotsista?
Miksi niitä olisi useita päällekkäin, kun metallivanne pitää hameen rahtitilan riittävän tilava ja.