Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuotteet, joissa kalliimpi on selvästi parempi kuin halvempi?

Vierailija
31.10.2024 |

-Suolakeksit. Tuc-suolakeksit on ihan eri maata kuin halvempien , esim. Lidlin oman merkin suolakeksit.

-Jaffa-keksit. Kyllä aidot Jaffa-keksit tunnistaa mausta, paksuudesta ja koostumuksesta, kun vertaa niitä minkä tahansa halvemman merkin "jaffa"-kekseihin. 

Näistä tuotteista en aio enää halvempaa laatua ostaa vaan aitoa ja  alkuperäistä. Maksoi mitä maksoi  

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Tästä mä taas oon eri mieltä. Mä käytän vaan Lactolinea sekä kasvojen-että vartalonpesuun, enkä parempaa halpismerkkiä oo vielä mistään löytänyt. Peittoaa monet kalliimmatkin tuotemerkit. Ap

Pesuneste ei ole ihonhoitotuote. 

Mutta Lactolinen kasvopesu on. Sillä mä pesen kasvot, enkä muuta tuotetta enää käytäkään kasvojenpuhdistukseen. Ap

Vierailija
22/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Nimenomaan juuri näissä eroa ei ole, halpa on monesti jopa parempi. Siitä kertoo monet testit.

Jos kate on lähes 100%, pelkkä hinnoittelu erottaa kalliin ja halvan tuotteen, koska hinta ei selity kustannuksilla.

Rupsahtaneeseen suomiakkaan ei tehoa enää mikään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Nimenomaan juuri näissä eroa ei ole, halpa on monesti jopa parempi. Siitä kertoo monet testit.

Jos kate on lähes 100%, pelkkä hinnoittelu erottaa kalliin ja halvan tuotteen, koska hinta ei selity kustannuksilla.

Tulet saamaan alapeukkuja näiltä palstan oriflame tai vastaavilta muilta verkostomarkkinoijilta, joiden ansiot riippuu kalliin hyväkatteisen roskan myynnistä.

Vierailija
24/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Tutkimus maksaa, vai ihan vaan laardia ja vettäkö luulit voiteiden olevan?

Vierailija
25/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiaine, halpisaineet menee hujauksessa ja fairy kestää ja kestää. 

Vierailija
26/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Tulet saamaan alapeukkuja näiltä palstan oriflame tai vastaavilta muilta verkostomarkkinoijilta, joiden ansiot riippuu kalliin hyväkatteisen roskan myynnistä.

Sori vaan mutta käyttämäni merkit ovat Biotherme ja Clarins. 

Vierailija
27/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovoiteet, myös miehillä. Ostin vaihteeksi tanskalaista Urtekram voidetta ja ihan eri laatu kun perus Nivea/Loreal.

Vierailija
28/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät, vaatteet, laukut, kellot, viini, oliiviöljy, juusto. Voisin jatkaa.  

Vierailija
29/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällysvaatteet. Ei tulisi mieleenkään ostaa muuta kuin Made in Italy. 

Vierailija
30/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Tästä mä taas oon eri mieltä. Mä käytän vaan Lactolinea sekä kasvojen-että vartalonpesuun, enkä parempaa halpismerkkiä oo vielä mistään löytänyt. Peittoaa monet kalliimmatkin tuotemerkit. Ap

Mutta Lactolinen kasvopesu on. Sillä mä pesen kasvot, enkä muuta tuotetta enää käytäkään kasvojenpuhdistukseen. Ap

Saatat huomata eron ryppyjen ilmaantuessa.

Vierailija
31/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänentoistolaitteet. 

Vierailija
32/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Vaihdoin Biothermen silmänympärysvoiteen halpismerkkiin ja silmät muurautuivat umpeen ja sain näppylöitä. 

Olit siis allerginen jollekin, mitä oli toisessa voiteessa, mutta toisessa ei. Ei liity millään tavalla asiaan.

Vierailija
33/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet halpissipsit ovat myös kamalia."

Lidlin aiemmat halpissipsit olivat parhaita, mutta niitä ei enään saa. Nykyiset ei ole edes halpoja, eikä lähellekään yhtä hyviä.

Vierailija
34/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku uskoo, että ihonhoitotuotteissa kallis on laadukkaampaa :O

Suosituimmat kalliiden merkkien tuotteet ovat lähinnä silikonia ja muuta siloittavaa. Vaikutus on kirjaimellisesti kosmeettinen, ne eivät hoida millään tavalla.

Nekin tuotteet, joissa on laadukkaita raaka-aineita, esimerkiksi Exuviance, on korvattavissa paremmilla, halvemmilla tuotteilla. Esimerkiksi The Ordinary.

Samoin erittäin tehokkaita ja laadukkaita aasialaisia ihonhoitotuotteita saa huomattavasti edullisemmalla kuin kalliita länsimaisia merkkejä, ja sisältö sekä siten teho on todella paljon parempi.

Missä tynnyrissä elää ihminen, joka ei tätä tiedä :O Nykyaikana!

Vierailija
35/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Saatat huomata eron ryppyjen ilmaantuessa.

Voi hassu. Ei kasvojen pesuneste vaikuta millään tavalla ryppyihin. Liikkistä.

Vierailija
36/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot, ei mitään koreassa tehtyä paskaa, nyt ajan Jaguarilla.

Vierailija
37/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton akku. Pari kertaa olen kokeillut halpisakkua, ei koskaan enää.

Autonrenkaat yleisesti, myös kalliimmissa kesärenkaisaa parempi ohjaustuntuma, hiljaisemmat, pienempi vierintävastus, usein kestävämmät vaikka pidon puolesta lähes millä tahansa kesärenkaalla pärjää.

Vierailija
38/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonhoitotuotteet

Vaihdoin Biothermen silmänympärysvoiteen halpismerkkiin ja silmät muurautuivat umpeen ja sain näppylöitä. 

Olit siis allerginen jollekin, mitä oli toisessa voiteessa, mutta toisessa ei. Ei liity millään tavalla asiaan.

Keksityt väitteet ei muutenkaan liity mihinkään, näitä tarinoita keksitään perustellakseen kallis hinta.

Vierailija
39/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autot, ei mitään koreassa tehtyä paskaa, nyt ajan Jaguarilla.

Jaguar on nykyään joku intialainen Mahindra vai mikä liekään, ihan roskaa. Ylellinen voi olla muttei varmasti kestä.

Korealaiset luotettavimmasta päästä vaikkeivät kovin ylellisiä.

Vierailija
40/100 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna