Miksi suomenkielen säilymisestä huolestuneet eivät kuluta suomalaista kulttuuria?
Jokaisessa kaupungissa on mm. teatteri, suomalainen kirjallisuus julkaisee edelleen kirjoja, joita voi ostaa ja tukea suomen kielellä julkaisemista, lapsille kannattaa lukea paljon suomeksi, näyttää suomalaista kulttuuria lasten teattereissa, museoissa jne. Suomalaisia elokuvia voi käydä katsomassa elokuvissa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei kiinnosta oikeesti kulttuuri vtn vertaa, kuten ei myöskään naisten oikeudet. Niitä kiinnostaa öyhöttää, haukkua muita, kylvää vihaa sun muuta sellaista rakentavaa
Sinähän se olet kouluesimerkki vihaajasta. Vihaat persuja niin paljon että olet valmis uhraamaan koko maan turvallisuuden, etenkin naisten. Sinä laittaisit naiset jätesäkkeihin jos se vaan jotenkin vaikuttaisi persuihin.
Etkö itse ymmärrä miten täynnä vihaa ja ennakkoluuloja olet? Roikut palstalla ainoastaan öyhöttämässä ja haukkumassa. Mieti nyt vähän oma käyttäytymistäsi.
Kirjoittaja ei maininnut persuja, vaan sinä.
Mutta hyvin tunnistit persut.
Lapsettaako? Kyllä sinun vääristyneeseen maailmankuvaan on e
Eikö tuntunut kivalta?
Syytit toista siitä mihin itse syyllistyit, ja sitten muita muka lapsettaa, kun kiukuttelet asialle 😄
Vierailija kirjoitti:
suomalaisia elokuvia en katsoisi vaikka mulle maksettais! Hirveetä kuraa!
Hyvä esimerkki on elokuva Parvet, sillä oli vain 88 katsojaa ensimmäisenä viikonloppuna. Näytöksiä oli 13.
Käyttäisin tätä "kulttuuria", mutten osaa päättää kumpaan menisin, isoon vai juuri uusittuun. Nettisivuilla kerrotaan näin: "Malmilla on iso ja juuri uusittu kuntosali".
Niinpä. Siksi ne vaihdetaan muslimeihin, jotka kunnioittaa naisia, kunhan vaatetus on sopiva.