Sokerointi miehen tekemänä
Paikkakunnalla on hyvinvointiyritys, joka tekee fysioterapiaa, hierontaa ja mm. sokerointeja. Yrittäjä on mies. Hyvämaineinen ja osaava kuulemma on ja tavallaan tekisi mieli mennä/olisi tarve, mutta kuitenkin vähän jännittää mies sokeroijana. Vaikka työtähän se sille on ja maine tosiaan hyvä.
Menisitkö itse? Olisiko se ehdoton ei?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin teen sokerointeja, ilmaiseksi. Palkintoni on se, että saan nuolla sokerit pois. Tervetuloa! M55
Joo niin varmaan Vertti 15v.
AP
En koe kiusallisena esitellä miehelle sääriäni tai kainaloitani eli voisin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Voi se nainenkin olla lesbo/bi.
Mutta minä olen hetero. Siksi miehen katse ja kosketus tuntuisi kummalliselta, naisen ei.
Onhan gynekologeistakin iso osa miehiä, miksi tätä pitää täältä kysellä? Menet tai olet menemättä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan gynekologeistakin iso osa miehiä, miksi tätä pitää täältä kysellä? Menet tai olet menemättä.
Miesgynellekään ei ole mikään pakko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä olen hetero. Siksi miehen katse ja kosketus tuntuisi kummalliselta, naisen ei.
Pelkäätkö siis että kiihottuisit tahtomattasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesgynellekään ei ole mikään pakko mennä.
Ja karhu paskoo metsään. Se oli ikäänkuin pointti tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö siis että kiihottuisit tahtomattasi?
En. Olisin varmaan kauhuissani.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Oma paikkakunnan terkkarin paras gyne on mies. Legenda suorastaan ja sitä oikein toivotaan.
Vähänkö hävettäis jos alkaisi brassissa mehut valua pöydälle. Hieronnassa joskus ollut pöksyt ihan vaahdossa kun oli hyvännäköinen hieroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesta miehestä tuntuu oudolta esimerkiksi nähdä nainen johtajana, mutta silti odotat, että he sopeutuvat.
Miksi aina muiden pitää kääntää mielensä ylösalaisin, mutta sinunlaistesi ei tarvitse avartaa yhtään omaa ajatteluasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesta miehestä tuntuu oudolta esimerkiksi nähdä nainen johtajana, mutta silti odotat, että he sopeutuvat.
Miksi aina muiden pitää kääntää mielensä ylösalaisin, mutta sinunlaistesi ei tarvitse avartaa yhtään omaa ajatteluasi?
Täh? :D Millaisen miehen mielestä on outoa nähdä nainen johtajana?
Eikä sinun ole mikään pakko sopeutua yhtään mihinkään, ihan samalla tavalla kuin minun ei ole pakko mennä miehen sokeroitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö myös peräaukon valkaisuja? Kannattaa otta samalla kertaa.
Raimo tekee näitä autotallissaan iltaisin..
Voisin varmaan mennä. Varmasti olisi outoa alkuun, mutta duuniahan se vain tekee.
Minäkin teen sokerointeja, ilmaiseksi. Palkintoni on se, että saan nuolla sokerit pois. Tervetuloa! M55