Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin merkonomi työtekijiä Jere Salmi

Vierailija
30.10.2024 |

Kerron tässä viestissä miten jere salmi sai potkut töistä ja huonon palkan.

Jere salmi oli alepan kassassa töissä  kun tuli  asiakas ja antoi tuoteita sano että valmis maksaa 1 sentin asiakas sanoi mitä se maksoi  ja jere mutisi sanoi 1 sentin ja asiakas sanoi oot kyl yks huonoimmista kaupan kassoista jota oon nähny ja joka pitää heittää ulos työstä ja maksoi ja lähti ja seuraavama jere meni jonnekin osastolle vanhamies kysyi missä on viina jere vastasi että tossa herkku osastolta löytyy se ja papparainen tietysti meni sinne ja tuli takaisin sano mitä paskaa sä poika lässytät ei sitä.ollut siellä luuleeko että olen tyhmä jere vastasi joo en tiedä ja papparainen heitti jeren roskikseen ja sano meeppä sinne roskikseen asumaan moro ja jere käveli kotiin ja paukku kotona sillein että se wc tila räjähdi ja lopulta jerelle sai puhelun pomolta ja vastasi puheluun ja pomo sano Moi homo pelle saatkin potkut ja sulle ei tuu palkaa enään meidän ruoka kauppa töistä ja sano jos näen vieläkin että tuut töihin niin mä laitan sut sinne kotiin takaisin ja laittoi luuria ja jere hämmästyi ja meni nukkumaan  ei tullut töihin enään koska sillä ollut enään voi voi menikö jerellä työt.

T: Alepa Pomo Pekka inkoo

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan