Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki puhuu vaan siitä että syövät vahingossa liikaa

Vierailija
30.10.2024 |

mutta kukaan ei puhu siitä että syö vahingossa liian vähän. Kun koitan tutkia netistä jotain vinkkejä millä saisin ruokailun kuntoon, tulee enemmänkin vain vinkkejä kuinka välttää ylilyöntejä ja lihomista. Kuinka valita kevyempi vaihtoehto, kuinka syödä päivän aikana ettei syö illalla liikaa karkkia jne. 

Mulle syöminen ja etenkin sen suunnittelu on tosi vaikeaa. En muista syödä ja vaikka muistaisin en jaksa käydä sitä prosessia läpi. Nyt kuitenkin huomaan olevani alipainoinen, mutta kaikki vaan aina kehuu siitä?? vaikka en jaksa, tukka lähtee päästä ja pyörryttää..

Onko ruokailu kaikille ihmisille vaikeaa? Jotkut syövät liikaa ja jotkut eivät osaa syödä, vai onko täällä joku normaalit ruokatavat omaava ihminen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä normaalisti syöviä on, tosin sitä on pitänyt vähän harjoitella. Nuorena olin samanlainen kuin sinä, että en meinannut muistaa syödä, ja sitten söin kaikkea typerää, kuten karkkia lounaaksi.

Oma vaivansahan siinä on, mutta syöminen on sen verran tärkeää terveydelle ja fiilikselle, että se  vaiva kannattaa nähdä ja opetella syömään kunnolla.

Yksi ratkaisu, mitä miehet käyttää, on hankkia kotiin oma kokki, joka huolehtii sunkin syömiset.

Vierailija
2/3 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön normaalisti. Kroppa tietää, mitä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaikeuksia ollut koskaan. Lapsena opitut ruoka-ajat pitävät edelleen ja itse teen kaiken ruoan, ei mitään eineksiä eikä muitakaan valmisruokia syödä tässä talossa eikä mussuteta jatkuvasti jotain. Karkkia ja sipsiä, wolttia ja pitsaa ei tarvita mihinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän