Olen nyt rikki revitty tälläkin palstalla
Kävin terapeutilla joka sanoi kannustavia asioita ja vakuutti että ongelmaani löytyy ratkaisu. Minä en nyt just olisi halunnut tällaista kuulla vaan halusin kuulla jotain tosi masentavaa että voisin edelleen istua kotona ja itkeskellä. Tarvitsisin lisää saikkuakin niin tuo ongelmanratkaisu tulisi kyllä tässä tosi huonoon aikaan näin ennen joulua. Pitää varmaan valittaa Valviraan saman tien.
Kommentit (57)
Mistä sitä sais sitä saikkua kun nukuttaa ihan kamalasti? Pakko kai tästä on lähteä terveyskeskukseen taas. Onko muita ideoita mistä sais saikkua kun nukuttaa? Mieluiten puhelimella tai tekstarina.
Ratkaisu sun ongelmiin on iso, musta dildo.
Nyt kyllä pakko saada unilääkkeitä koska en ole taaskaan nukkunut moneen viikkoon. Ihan kokonaan rytmit sekaisin. Onko terveyskeskuksessa vaan ajan varauksella vai voiko mennä niinkuin päivystykseen? Voisin huomenna yrittää jos jaksan herätä mutta älyttömän vaikeaa kyllä. En haluaisi suihkuunkaan kun en oikein jaksa.
Ai että nukuttaa. Ei yhtään jaksais nousta ja alkaa tässä laittautumaan kun kuitenkin kadulla vaan pitää miehiä miellyttää. En kyllä jaksa. Suihkuunkaan en mene kun en jaksa. Ihan eri asia kuin sängyssä liikuttaa sormea ja somettaa. Yritän kyllä saada kutsun terveyskeskukseen. Onkohan siellä pitkät jonot jo heti aamusta?
Taas tuli yksi noita ihmekutsuja jonnekin hoitoon. Tai kokeeseen terveyskeskuksessa. Miten nämä liittyy minun unettomuuteen?
Taas on huomenna maanantai enkä ole saanut nukutuksi koko viikonloppuna kun ei ole kunnon unilääkkeitä. Pelkkää mirtatsapiinia jota en ota kun en halua lihoa. Millä sitä jaksaa huomenna terveyskeskukseen tällaisen kohtelun jälkeen? Parasta olisi vain jäädä sänkyyn somettamaan.
Miten voin jaksaa huomenna terveyskeskukseen kun en saa yhtään unta koko yönä? Olen 5 vuoden rikoksen uhri eikä unilääkkeitä vaan saa mistään. Miten sitä jaksaa mennä suihkuunkaan kun hädin tuskin jaksaa sängyssä peiton alla somettaa. Töitä en kyllä saa enää ikinä, sanon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai että nukuttais oon kyllä ihan uupunut jos vaan sais unta, mutkuen ei saa mitään nukahtamislääkkeitä terveyskeskuksestakaan.
Noniin en oo yhtään saanu nukuttua vieläkään ja huolestuttaa se terveyskeskuskin. Ei varmana tule uni taas viiteen vuoteen. Pilalla on elämä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Siis täältä löydät ratkaisun??
Tuo aloitus on sarkasmia.
Nonni siis en heränny terveyskeskukseen. Tai hereillä olin mutta oli niin paljon mukavampi vaan peiton alla somettaa. Millä tästä nyt mitään unilääkkeitä saa? Ja mitään mirtatsapiiniä en aio ottaa. Muutenkin vaikeeta tässä.
No missä se terveyskeskus oikeen on ???????? On monesta syystä vaikeaa elämässä. Olen välillä hyvinkin ahdistunut, stressaantunut ja pitää itkeä. On unettomuutta ja samalla pitäisi jaksaa tehdä opintoja. Mutta jaksaa vain somettaa peiton alla. Nyt ahdistaa aivan älyttömästi se, että ihminen jonka olen tuntenut lapsesta asti on kuollut. Olimme saman ikäisiä. 43-vuotias ja kuoli eilen sairauskohtauksen vuoksi. En pysty käsittämään tätä. Taas itken ja ahdistaa niin pirusti.
Hallitus leikkaa sairaspäivärahaa.
"Sairastuneen bruttotulot laskevat yli 1000 euroa."
Elämäni ollaan pilattu ja sitä rataa.
Henna on päässyt hullulasta lomille taas!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Valvira on se ainoa oikea paikka tässä tilanteessa vaikka ei minunkaan terapeutti osannut kertoa että minne voin hänestä valittaa vaikka ihan ensimmäiseksi tätä kysyin. On se jännä että minulla on ihan samanlainen kokemus terapeuttien kanssa.
AI Maccus H? Hlvtn kyyninen virkamies-psykiatri. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Synnyin köyhään perheeseen. Ei koskaan lomia, ei luokkaretkiä. Ei mitään mitä muilla. Pääsykokeissa myös kysyttiin perhetausta. Aikuisena paskaduuneja. Ei koskaan bileitä, elokuvia tai ravintoloita. Ei, poikaystäviä, ei kavereita. Vain opiskeluja ja töitä. Ei koskaan mitään hauskaa. Edes kaupassa en voi käydä ilman halveksuntaa. Mistä sinne terveyskeskukseen edes pääsee sisälle, kun luki vaan että varauloskäyrävä?
Vierailija kirjoitti:
Pahoitin mieleni lahjojen jaosta. Ei taaskaan mitään positiivista.
Ai että nukuttais oon kyllä ihan uupunut jos vaan sais unta, mutkuen ei saa mitään nukahtamislääkkeitä terveyskeskuksestakaan.