Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan jäädä lapsettomaksi mieheksi, mutta ehkä niin on tarkoitettukin

Vierailija
30.10.2024 |

Pitää kai keksiä muuta merkitystä elämälle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse hyväksyin asian että se juna meni jo ja jatkoin elämää. ja joo miehet voi lisääntyä hamaan tappiin asti mutta en todellakaan aio elämään mitään lapsiarkea enää.

40m

No se on sitten oma valinta, eikö? En nyt sentään tarkoita, että pitäisi "hamaan tappiin" lisääntyä, mutta nelikymppinen tai viisikymppinenkään pienen lapsen isä ei ole mitenkään tavatonta ollut koskaan.

Meillä nelikymppisillä naisilla se juna alkaa ihan oikeasti olla mennyt. Toki yhä useampi tulee äidiksi 40-45-vuotiaana, mutta jos tässä iässä ei ole vielä mitään mahdollisuuksia lähteä perustamaan perhettä, niin ei kai tässä enää mitään ihmeitä ehdi tapahtua.

väitinkö jotain muuta,valitinko jostain?Sanoin että hyväksyin asian.Olisi ollut ja olisi vaikka kuinka monta tilaisuutta lisääntyä.M

Tilaisuuksia lisääntyä oli "vaikka kuinka monta".

Priorisoit muita asioita elämässä, nyt vain elät valintojesi kanssa.

Vierailija
22/23 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse hyväksyin asian että se juna meni jo ja jatkoin elämää. ja joo miehet voi lisääntyä hamaan tappiin asti mutta en todellakaan aio elämään mitään lapsiarkea enää.

40m

No se on sitten oma valinta, eikö? En nyt sentään tarkoita, että pitäisi "hamaan tappiin" lisääntyä, mutta nelikymppinen tai viisikymppinenkään pienen lapsen isä ei ole mitenkään tavatonta ollut koskaan.

Meillä nelikymppisillä naisilla se juna alkaa ihan oikeasti olla mennyt. Toki yhä useampi tulee äidiksi 40-45-vuotiaana, mutta jos tässä iässä ei ole vielä mitään mahdollisuuksia lähteä perustamaan perhettä, niin ei kai tässä enää mitään ihmeitä ehdi tapahtua.

väitinkö jotain muuta,valitinko jostain?Sanoin että hyväksyin asian.Olisi ollut ja

Sitähän tässä olen koko ajan sanonut. huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et mihinkään yh-äiteihin sekaannu. Tietty niille saa ja pitääkin valehdella seksin toivossa, elättäkööt itse äpäränsä.