Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa

Vierailija
30.10.2024 |

En koe itseäni kauniiksi, lähinnä tavalliseksi. Jotkut miehet, myös sellaiset jotka eivät ole halunneet mitään sen enempää, ovat kuitenkin sanoneet kauniiksi, joku taas on joskus sanonut "saaneensa paremmankin näköistä pillua". Olen keski-ikäinen, normaalivartaloinen ja lapseni ovat jo aikuisia.

Nyt olen muutamia kertoja tavannut baarissa miehiä, jotka ovat selvästi kiinnostuneita ja ilta on juteltu niitä näitä, ei mitään sen syvällisempää, tanssittu ja pussailtu. Pilkun aikaan mies on sitten todennut, ettei voi jatkaa sitä pidemmälle, koska ei halua satuttaa minua, että olen liian kiltti, eikä hän voi antaa minulle sitä mitä näkee minun tarvitsevan. 

Mitä tämä tarkoittaa? Kyllä, totta on että haluaisin parisuhteen, mutta en baarista. Baarista haen lähinnä yhden illan juttua, vaikka en olisikaan harmissani jos se jatkuisi siitä joksikin muuksi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen väärinkäsitys sitten vain, ei sen kummempaa.

Minä voisin hyvin baarista viedä naisen hässittäväksi, mutta en viitsisi tapailulla vedättää naista pelkkään seksiin, jos muu ei minua kiinnostaisi.

Vierailija
2/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin hyvin baarista viedä naisen hässittäväksi, mutta en viitsisi tapailulla vedättää naista pelkkään seksiin, jos muu ei minua kiinnostaisi.

Ah, juuri ne ovatkin parhaita iltoja, kun mies jo heti baarista lähtiessä toteaa, ettei ole poikaystävä ainesta, tai ettei ole valmis parisuhteeseen. Silloin pystyn itsekin olemaan kaikkein vapautunein, kun ei tarvitse miettiä mitä aamulla tapahtuu muuta kuin sanotaan heipat

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut miehille haluavasi vain yhden yön seuraa? Jos olet, niin se voi olla että miehet haluaisi muutakin ja jos et, se voi olla että miehet on käsittäneet että etsit pidempiaikaista suhdetta ja pelkäävät satuttavansa sinua, kun eivät halua muuta kuin päästä kerran panemaan.

Kommunikaatio-ongelmia siis jälleen kerran. Samahan se vaivaa parisuhteitakin. 

M46

Vierailija
4/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, juuri ne ovatkin parhaita iltoja, kun mies jo heti baarista lähtiessä toteaa, ettei ole poikaystävä ainesta, tai ettei ole valmis parisuhteeseen. Silloin pystyn itsekin olemaan kaikkein vapautunein, kun ei tarvitse miettiä mitä aamulla tapahtuu muuta kuin sanotaan heipat

AP

Lisäisin vielä, että ehkä he ovat olleet alttiita sellaiselle harhalle, ettei kiltti/mukavanoloinen nainen voisi olla kiinnostunut pelkästä seksistä vaan se olisi heti jonkinlaista hyväksikäyttöä.

Minäkin nuorempana kuvittelin niin ja vasta vanhemmiten olen herännyt ajatuksen typeryyteen.

Vierailija
5/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut miehille haluavasi vain yhden yön seuraa? Jos olet, niin se voi olla että miehet haluaisi muutakin ja jos et, se voi olla että miehet on käsittäneet että etsit pidempiaikaista suhdetta ja pelkäävät satuttavansa sinua, kun eivät halua muuta kuin päästä kerran panemaan.

Kommunikaatio-ongelmia siis jälleen kerran. Samahan se vaivaa parisuhteitakin. 

M46

Eipä siinä kohtaa juuri ole tullut puheeksi suuntaan tai toiseen, että haluaako kumpikaan yhden illan juttua vai pidempää suhdetta, kun juttelun taso on lähinnä DJ:n soittamassa musiikissa, omissa ja toisen musiikkimieltymyksissä, tanssitaidoissa ja tavoissa ja paikallisessa baaritarjonnassa. 

Sitä myös mietin, että miksi todeta tuo vasta pilkun aikaan, kai se olisi selvinnyt jo aikaisemminkin. Se, että sanovat minun olevan liian kiltti, viittaa mielestäni siihen, että olettavat minun haluavan suhteen. Pitäisikö minun siis jo heti nimeni kertomisen jälkeen sanoa Tinder tyyliin, että etsin lyhyttä juttua, pidempikin käy?

AP

Vierailija
6/6 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tulkinnut, että haet parisuhdetta, ja mies on itse ollut pelkästään pillun perässä. Suoraselkäistä sinänsä mieheltä, ettei halua johtaa naista harhaan eikä satuttaa antamalla ymmärtää että jotain muutakin kuin seksiä olisi tarjolla. Tässä tapauksessa kuitenkin mies oli saanut väärän käsityksen, jonka voit halutessasi oikaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän