Katoaako rakkaus koskaan lasten isää kohtaan, kun ollaan erottu?
Kokemuksia, muuttaako rakkaus muotoaan kuten kuolleiden ihmisten kanssa?
Kommentit (7)
Mulla se rakkaus katosi jo ennen eroa.
Minulla on säilynyt tietynlainen rakkaus, jonka en usko koskaan päättyvän. Ei niin, että haikailisin vanhoja aikoja, ero tuli minun aloitteesta.
Edelleen arvostan hänen hyviä puoliaan ja tulemme toisinaan ihan hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla katosi eron edetessä kaikki tunteet eksää kohtaan.
Hän varasti yhteisestä taloudesta tavaraa. Yritti laskuttaa kaikesta ylimääräistä ja esimerksiksi päästä käsiksi mun perintörahoihin, joihin ei hänellä ei onneksi ollut mitään oikeutta. Haastoi riitaa joka asiasta ja vei asiat oikeuteen, vaikka juuri oli sovittu asioista juristien kesken... Joka asia riitelyn ja oikeuden kautta, niin ero kuin lasten asiatkin.
Osoitti siis todelliset karvansa erossa. Hän on mulle täysi nolla ja mitätön ihminen.
On haastavaa käytöstä.
Vaikka miten on käyttäytynyt huonosti ja hangannut kaikessa vastaan, niin ei hän kuitenkaan täysin mitätön ihminen ole. Aika rumasti sanottu.
Olette kuitenkin saaneet yhdessä lapsia, joita et varmaan kutsu mitättömiksi, koska osa heistä on häntä.
Miten se rakkaus kuolleiden ihmisten kanssa muuttaa muotoaan? En ole kuullutkaan tuollaisesta.
Jokainen ero on omanlaisensa; esimerkiksi joillekin se saattaa olla "vain" suuri helpotus, kun eroaminen joko elävien kesken tai toisen menehtymsien kautta on käynyt toteen.
Aikaa myöten saattaa kokea ja tuntea hyvin laajan kirjon erilaisia tunteita ex-kumppaniaan /laps(i)ensa toista vanhempaa kohtaan, riippumatta siitä kuinka kauan suhde kesti, ennenkuin lapsi ilmoitti tulostaan.(...)
Uskovainen mkes
Mulla katosi eron edetessä kaikki tunteet eksää kohtaan.
Hän varasti yhteisestä taloudesta tavaraa. Yritti laskuttaa kaikesta ylimääräistä ja esimerksiksi päästä käsiksi mun perintörahoihin, joihin ei hänellä ei onneksi ollut mitään oikeutta. Haastoi riitaa joka asiasta ja vei asiat oikeuteen, vaikka juuri oli sovittu asioista juristien kesken... Joka asia riitelyn ja oikeuden kautta, niin ero kuin lasten asiatkin.
Osoitti siis todelliset karvansa erossa. Hän on mulle täysi nolla ja mitätön ihminen.