Laadukas ja edullinen kissanruoka, joka ei ole täyttä kuraa?
Kaksi kissaani ovat nyt 1-vuotiaita ja olen pyrkinyt tarjoamaan heille laadukasta ruokaa, jossa on korkea lihapitoisuus ja ei turhia täyteaineita, kuten viljoja tai sokeria.
Toiveena olisi löytää sekä kuivaruokaa että märkäruokaa, jotka täyttäisivät seuraavat kriteerit: 1. Ei viljoja, sokeria, riisiä tai perunaa. 2. Mahdollisimman korkea lihapitoisuus 3. Ei keinotekoisia lisäaineita.
Olen aiemmin ostanut lähinnä Applawsia ja Shebaa, mutta mietin, löytyisikö jotain yhtä laadukasta ja edullisempaa? Myös kaikki vinkit lemmikkikauppojen ja verkkokauppojen tarjonnasta 😊
Kommentit (536)
Vierailija kirjoitti:
SIansydän, -munuaiset ja eläinten perkaustähteet.
Omille ei mitkään perkaustähteet kelpaa, koiranruokaa ne on .Sydän on hyvää ja possujauheliha kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Tilaan usein kuivaruokaa netistä bulkkina ja isot säkit on kyllä käteviä, kun ruokaa menee enemmänkin. Meillä kissat ovat myös syöneet Pro plania, ja se on kyllä hyvä perusruoka. Olen yleensä ostanut 10 kg säkkejä hintaan noin 90 e, ja kun ostaa vaikka 2 säkkiä kerralla, riittää ruokaa pitkään. Myös Royal Canin on meillä kokeiltu, ja se toimii hyvin vaihteluna
Royal on kuraa, ollut jo jonkun aikaa, Orijen original meillä, Ei mitään turhaa siinä ja eläinproteiinia paljon .Suursäkissä halvempaa, pikkupussit huiman kalliita
Tuo Veera käkättää tosi paljon!
Olispa kiva kokea jokin AP:n ehdottamista asioita
Jos käy liian kalliiksi, niin kissa teuraaksi. Keep it simple stupid!
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Opettele kirjoittamaan idiootti.
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Miksei palsta ole niin suosittu kuin ennen? Koska kaikki ovat siirtyneet takaisin MySpacen pariin.
Olen huomannut ihan saman asian!
Whatever you think you can or can't you're right!
Joulukinkku paistetaan uunissa.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Mahtaa mielikuvitusystävien täyttämä maailma vaikuttaa mielenkiintoiselta
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Mistä naudan sydäntä voi ostaa, olen vain possun ja kanansydämiä näynyt ja possunsydäntä omat syövät muun ruuan lisänä ?
Eikä se possunsydänkään niin halpaa ole, 8-10 e kg
Kala ei ole halpaa, mikään niistä