Voinko tehdä rikosilmoituksen?
Kaverini kirjoitti yhdelle toiselle foorumille että yksi ex mieheni seurustelukumppaneista on ollut epäviehättävä. Olen aika varma että tarkoitti minua. Voinko tehdä kunnianloukkaussyytteen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole rikos haukkua toista julkisesti?
Eihän hän sinua haukkunut. Sanon suoraan että tallensin tämän ketjun siltä varalta että tämä ikinä päätyy oikeuteen, ja sieltä paljastuu että olit "melko varma" että hän tarkoitti sinua. Eli et edes tiedä.
Jätänkin asian tähän. Kiitos vastauksista. Päätin unohtaa exän ja typerän mukamas ystäväni. Jaksa aikaani käyttää moiseen. Terv ap.
Hyvä päätös! Asian purkaminen esim täällä useita auttaa.
Olisiko pitänyt tehdä rikosilmoitus,kun muutettuani kerrostaloon, asuntoni ovisummeria soiteltiin yöaikaan, ja soittaja samassa rapussa asuva tyyppi.
Olisko pitänyt tehdä rikosilmoitus kun myöhemmin talossa tapahtuneen dramaattisen onnettomuuden jälkeen mua ruvettiin häiriköimään ml siten että mun asunnon ovikellon nuppia oli käyty toistuvasti painelemassa tukkoon eli nuppi oli lyöty/painettu sisään. Toistuvasti. Minulla ei siihen dramaattiseen ja eräitten mieliä kiihottaneeseen onnettomuuteen ollut osuutta... ja tuo nupin sisään painaminen, noooo se ovi nuppeineen on taloyhtiön, joten vitsi "ei kilahda eikä oo nuppii lainkaan" meni sitte sinne taloyhtiöön! Vitseillä käräjille!
Arvaatte toki että kyseessä kunnallinen vuokratalo!
Voin varmaankin yhä tehdä rikosilmoituksen!
Hupii hurjaa hupii ja paljaitten perseitten esittelyitä somessa, tyyli on tuo joillakin. Huumoriii.... paskakin haisee!
Voiko tehdä rikosilmoituksrn kun terveydenhoidon työntekijä käyttäytyy asiattomasti, ilman että tilanteessa heikompi.osapuoli olisi provokaatiollaan sen aiheuttanut, ja vaikka provoa olis, asiattomuus ei kyllä luulis okevan ns ammattilaisen käytöksenä ok?
Et voi! Terveydenhoidon työntekijä saa tehdä mitä tahansa, ihan vaikka itteänsä viihdyttääkseen!
Valvontaviranomaisen ratkaisuissa kantelijalle ei tule hyvityksiä tai kärsomyskorvauksia, vaikka kantelusta jokin seuraamus langetettaisiin
Ja se seuraamuskin poistuu merkinnöistä kun aika on täysi!
Näin, suojatut törkyturvat ja kusiansa pidättelevät räkättäjät!
Hah hah!
Kohtelemme ihmisiä heidän ihmisarvonsa mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Saako tämä syytetty tiedon rikosilmoituksesta jos asia ei etene. Haluaisin näpäyttää ainakin
Jos se jää sinne poliisin tiedostoihin, siitä tulee julkinen asiakirja, kuka tahansa voi käydä katsomassa ja SINÄ ITSE JOUDUT NAURETTAVAKSI, SILLÄ TUOLLAINEN EPÄVIEHÄTTÄVÄ EI OLE KUNNIANLOUKKAUS.
SYYTETTYJÄ TULEE VASTA KÄRÄJILLÄ.
Et voi tietää kenestä EX puhui.
"Olen aika varma"-komnenttisi kertoo enemmän omasta itsetunnostasi kun oletat sen kohdistuvan sinuun. Kommentti voi olla kenelle vaan, jos ei mainittu nimeä.
Sitten EX:ää ei kannata seurata vaan unohtaa ja oppia jotain.
Sitä paitsi epäviehättävä on melko neutraali ilmaisu.
Minun mielestä 95 naisista epäviehättävinä ja 5% on minun mielestä viehättäviä. Kaunis ei ole sama asia kuin viehättävä.