Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa

Vierailija
30.10.2024 |

Mitä ajatuksia tää tyyppi herättää?

Kommentit (845)

Vierailija
301/845 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan sairas mies. Tiiä vaikka suunnittelis lapsen kaappausta. 

Vierailija
302/845 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähipäivinä pitäis ilmeisesti tulla podcastin tarjolle!

Podcastissa oli ilmeisesti vieraana samanlainen hörhö Timo Jalava. Lopulta keskustelu meni kiihtyneeksi ja ala-arvoiseksi. Mietin, mitä jätetään pois? Juhiksella kova editointi.

Tuo podcast tallennettiin la 22.3, Juhiksen Tiktok kanavalla. Vieraana (ei näkynyt videossa) oli vieras nimeltään Timo. Googlaamalla 1+1 = on tosiaankin luultavasti Timo Jalava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/845 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Jalava oli podissa se toinen. Siinä kaksikko löytäneet vakan ja kannen. 

Ihan oikeesti kertokaa mulle yksikin selvä järkinen vanhempi jolta vieraannutettu lapsi/lapset. Mä en ole vielä sellaista tavannut. Suuret ovat puheet ja itkuvirret, että yhyy tää on vieraannuttamista vaikka todellisuudessa taustalla ihan päinvastasta. 

Vierailija
304/845 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla jalavalla on vissiin useempi nimerkki ja tili joilla spämmii asiaansa joka paikkaan. taitaa käyttää naisystävänsä nickii myös millä ajaa asiaansa. todella pelottava tapaus. jutut täynnä valhetta.

Vierailija
305/845 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastissa Juhis vähätteli, naureskeli ja nimitteli tuomaria siitä, että on menettänyt huoltajuuden ja määrätty valvottuihin tapaamisiin. Chatti kysyi syitä tähän: mitään syytä/syitä ei ole! 

Minä olen tajunnut jo 2-3 kk sometuttavuuden perusteella, miksi näin on käynyt.

Kamalaa, kun tämä hullu hiippari on pölähtänyt lapsen koululle kyttäilemään tai mennyt tunnille seuraamaan opetusta! 

Sekä tuo kauhistuttava Tiktok mesominen!!! Juhis vähätteli tätäkin, kun vanhempi kääkkä tuomari ei ymmärrä tätä nykyajan somekulttuuria!

Vierailija
306/845 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on epäselvää mikä suhdehistoria hällä on lapsensa äitiin?

Vierailija
307/845 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on epäselvää mikä suhdehistoria hällä on lapsensa äitiin?

Eihän se ole millään lailla sun asias. Eikö sulla ole tuttavia joiden elämää kyylätä?

Vierailija
308/845 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sitä podcastia ei tuu, koska ois niin paljon editoitavaa. Harmi sinänsä, olisin halunnut kuulla onko samanlaista sekoilua kuin TikTokin liveissä. 

Vierailija
309/845 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että sitä podcastia ei tuu, koska ois niin paljon editoitavaa. Harmi sinänsä, olisin halunnut kuulla onko samanlaista sekoilua kuin TikTokin liveissä. 

Heh, Juhiksen sekoilu oli viihdyttävää.

Juhiksella ja Jalavalla on raju viranomais- ja naisviha, se kuulsi läpi podcastin.

Vierailija
310/845 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin eilen liveen: Juise on kerta kerralta yhä sekompi.

Ohella olen seurannut Helena Koivun sekoilua - ovat kyllä kohtalotovereita. Kummallakaan ei sairaudentuntoa!

Vierailija
311/845 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juise tehny tiktokin, missä taas haukkuu naisia, kuinka kylvävät miesvihaa, kun tää tyttö raiskattiin malmilla 3 miehen toimesta. Kuulemma feministien vika, kun ottivat pakolaisia tänne. 

Vierailija
312/845 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasaa juuri nyt ihan sekona TikTokissa. Juise  on ihan hermona; lääkitys tai lääkityksen puute. Puhetta tulee

Vierailija
313/845 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on sammuneena liveen :D Hienosti!

Vierailija
314/845 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ja Helena Koivussa on kyllä paljon samaa, niin kuin joku jo totesikin. Kummatkaan eivät tajua olevansa vahingollisia ihmisiä lapsilleen.

Vierailija
315/845 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko kukaan, että Juise saisi poikansa yhteishuoltajuuden takaisin ja viikko/viikkoasumisen itselleen.

Itse en usko koskaan. Niin sekaisin oli taas eilen livessä.

Vierailija
316/845 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskooko kukaan, että Juise saisi poikansa yhteishuoltajuuden takaisin ja viikko/viikkoasumisen itselleen."

Ei usko. Saa olla todella onnellinen, jos saa edes joka 2.viikonloput ilman valvontaa. Itse en (jos olisin viranomainen) antaisi tuolle kilipäälle mitään muuta kuin valvotut tapaamiset siihen asti kun lapsi on 18 v.

Äsken juuri kasuaalisti kertoili livessään, (keskustelu käynnissä tälläkin hetkellä) että jos olisi tiennyt 10 v sitten, että tällainen soppa syntyy lapsensa tapaamisista niin olisi tehnyt Anneli Auerit. Olisi nyt jo vapaana ja elämä jatkuisi iloisesti "puhtaalta pöydältä". En tiedä oliko vitsiä, mutta ihan naama peruslukemilla tuon kommentin heitti.Mikä jälleen alleviivaa hänen typeryyttään, koska tasan varmasti hänellä ei olisi minkäänlaista tapaamisoikeutta lapseensa jos näin olisi käynyt.

Toivon silti edelleen, että kyseessä oli vaan hänen huono huumorintajunsa. Toki sopii miettiä, onko ok heittää tuollaista lapsensa toisesta vanhemmasta livelähetyksessä, edes vitsillä.

Vierailija
317/845 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään Juissi ei ole lukenut hänelle annettua palautetta täällä, Jodelissa eikä missään muuallakaan. Samat suuruusharhat tulilla edelleen ja hän ei ole tehnyt yhtään mitään väärää missään ikinä.

Vi**u mikä onneton harhaluuloinen narsisti. Myötähäpeä on samalla tasolla kun Helena Koivun tapauksessa. Sanonta "vika ei tarvitse olla iso, kun se on päässä" pitää tämänkin kohdalla hyvin paikkaansa. Kaveri luulee olevansa älykäs ja etevä, ja todellisuudessa on ihan täysi persiö. Harmi että sairaudentunnottomuus ja kyky reflektoida omia tekemisiään ei ole vahvana hänessä.

Vierailija
318/845 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuu muiden älykkyydestä livessä, ihan kaistahullu joka tekee hallaa niille, joiden lapset on kostoksi tms. vieraannutettu hyvästä turvallisesta vanhemmasta.

Vierailija
319/845 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silmät ihan lautasina!

Vierailija
320/845 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt puhuu muiden älykkyydestä livessä"

Tää on hänellä aika usein teemana. Mistä lie on saanut sen kuvitelman, että hän itse olisi jotenkin erityisen älykäs?

Tänään taas kuuntelin häntä yhteislivessä sen jonkun Mikaelin tms kanssa, ja lasketteli taas menemään niitä superpitkiä jaarituksiaan joissa puhuu paljon, muttei sano mitään.

Tulee se fiilis että noi sen pitkät jaarittelut joissa pomppii asiasta toiseen, ei osaa vastata suoraan kysymyksiin vaan tuottaa vaan puhetta on joku suojautumiskeino sille, ettei äly riitä oikeaan kunnolliseen keskusteluun. Ei kestä kyseenalaistamista vaan vastaa aina niillä maratonipuheenvuoroillaan jotka on tyhjää hölinää.

Todella raskas tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän