"Lastemme vuoksi" Juhis Tiktokissa
Kommentit (845)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän tiktok on?
Lastemme vuoksi
Oikeudenkäyntiä tulossa ja toivon, että isältä evätään tapaamisoikeus ja tapaamiset korkeintaan valvottuna. Saisi lapsi elää rauhassa perheensä kanssa. Lapsella on ymmärtääkseni rakastava isä kotona, mies johon lapsi luottaa.
Oma vanhempi on narsisti ja Juise on täsmälleen samanlainen, kaikki on aina jonkun muun syy. Hän toimii aina oikein, on viisas ja täydellinen. Omasta kokemuksesta tiedän millaset traumat tuollainen vanhempi jättää.
Lapsilla on oikeus vanhempiin, mutta kaikista ei ole vanhemmiksi.
Juu varmaan tulossa oikeudenkäynti siitä pahoinpitelystä mistä syyttää veljeänsä. Mutta en jaksa uskoa, että tapaamisista olisi tulossa mitään. Tai ei siitä ainakaan mitään hyötyä ole. Vaikka oikeus kuinka vahvistaisi tapaamissopimuksen, niin täytäntöönpanoa ei silti tule, jos lapsi sanoo ettei halua mennä isälleen. En ymmärrä mitä sellaisella oikeudenkäynnillä edes tavoitellaan, jonka päätöstä ei ole mitään velvollisuutta noudattaa?
"Oma vanhempi on narsisti ja Juise on täsmälleen samanlainen, kaikki on aina jonkun muun syy"
Minullakin on tällainen läheinen. OIkein puistattaa kuunnella tuon Juhiksen juttuja, kun hänen puhetyylinsä ja tapa keskustella on täysin sama. Korostaa joka välissä omaa erinomaisuuttaan ja on omasta mielestään oikeassa joka asiassa. Ja puuttuu täysin kyky nähdä omia virheitään sekä puutteitaan.
Oikeus ei lähde edes vahvistamaan tapaamissopimusta jos lapsi ei halua. Tämä isä pitäisi velvoittaa terapiaan ja hakemaan itselleen apua.
Soittiko Juhis tänään livessä lastensuojelun päivystykseen? Ja liveseuraajat kuulivat kaiken? Itse en voinut kuunnella kuin pieniä pätkiä, koska olin asioilla. Juhis siis soitti, kun oli huolissaan poikansa hyvinvoinnista, kun ei saa ketään kiinni äidin kotoa ja pitäisi olla Juhiksen tapaamisviikonloppu (eihän tapaamiset ole edes toteutuneet pitkiin). Ei tätä myötähäpeää kestä enää! Tuo soitto oli pelkkä show seuraajille. Fanijoukko lähes hurrasi.
En näe tässä casessa kaunista loppua - siis Juhiksen kannalta. Ja tärkeintähän olisi pojan ja äidin elämän rauhoittuminen ja Juhikselle lähestymiskielto.
^ juu soitti. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Hänelle on sanottu sieltä aikaisemminkin, että päivystysnumero ei ole huoltoriitoja tms tapauksia varten. Runnoi kyllästyneelle virkailijalle väkisin läpi tämän "huolensa" että lapselle voi olla tapahtunut jtn pahaa. Virkailija lupasi lopulta soittaa äidille ja tarkistaa, että lapsi on kunnossa.
Tämä oli nimenomaan vaan showta seuraajille. Ei mitään muuta. Joko hän on oikeasti niin tyhmä, ettei ymmärrä että sosiaalipäivystyksen numeroon ei tule soitella noiden jonninjoutavien asioidensa takia, tai sitten hän vaan esittää tyhmää. En tiedä kumpi pahempi. Olla noin helvetin tyhmä, vai kuormittaa lastensuojelua turhan takia. Heillä on näin perjantai-iltaisin varmasti ihan oikeitakin tapauksia hoidettavanaan, päihdevanhempien ja muidenkin oikeasti vakavien tapausten tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeudenkäyntiä tulossa ja toivon, että isältä evätään tapaamisoikeus ja tapaamiset korkeintaan valvottuna. Saisi lapsi elää rauhassa perheensä kanssa. Lapsella on ymmärtääkseni rakastava isä kotona, mies johon lapsi luottaa.
Oma vanhempi on narsisti ja Juise on täsmälleen samanlainen, kaikki on aina jonkun muun syy. Hän toimii aina oikein, on viisas ja täydellinen. Omasta kokemuksesta tiedän millaset traumat tuollainen vanhempi jättää.
Lapsilla on oikeus vanhempiin, mutta kaikista ei ole vanhemmiksi.
Tsemppiä meille: täälläkin narsistivanhemman lapsi. Ehkä juuri siksi tuo Juhiksen käytös kylmää todella paljon. Toivon sydämeni pohjasta ettei poikansa joudu kärsimään enempää.
Tsemppiä meille: täälläkin narsistivanhemman lapsi. Ehkä juuri siksi tuo Juhiksen käytös kylmää todella paljon. Toivon sydämeni pohjasta ettei poikansa joudu kärsimään enempää.
Juise ei siedä erilaisia mielipiteitä. Mun vanhempi on samanlainen. Ton miehen fanit ei ymmärrä, että tollanen vanhempi, ei siedä niitä erilaisia mielipiteitä lapsiltaankaan. Tollanen vanhempi käyttäytyy itse kuin kusipää ja syyllistää siitä lastaan, lapsi teki jotain väärin, kuten tykkäsi jostain väärästä asiasta.
Kylmäsi juisen kommentti, kun hänelle huomautettiin että lasta saatetaan kiusata koulussa niiden sen videoiden takia. Juise vastasi "eikä kiusata, kun kaikki tietää kuka mä oon ja kaikki lapset tykkää musta. Ja jos kiusataan, sen on äiti järjestänyt"
Miten kukaan voi ajatella noin. Olla noin itseään täynnä. Ja kääntää kaikki aina muiden syyksi.
Samaa sanon kuin joku muukin kommentoija aiemmin, että aktivismia vieraannuttamista vastaan tarvittaisiin mutta tämän miehen toiminta on ihan jotain muuta.
olen seurannut vierestä kun mieheni on joutunut lapsensa moniongelmaisen äidin uhriksi tässä asiassa. Nainen yhtäkkiä oli vuoden antamatta lasta isälleen kun hänen uusi aviomiehensä niin käski. Sossut olivat hampaattomia tilanteessa ja tukivat ja suojelivat tätä yh äitiä. Tämä vain yhtenä esimerkkinä.
Nyt Juhis käyttää argumenttina omavaltainen huostaanotto. Mitähän seuraavaksi?
"Kylmäsi juisen kommentti, kun hänelle huomautettiin että lasta saatetaan kiusata koulussa niiden sen videoiden takia. Juise vastasi "eikä kiusata, kun kaikki tietää kuka mä oon ja kaikki lapset tykkää musta. Ja jos kiusataan, sen on äiti järjestänyt"
^ mietin ihan samaa. Aika hurjat harhaluulot itsestään jos luulee, että kaikki koulun oppilaat tykkäävät hänestä. Tai ylipäätään edes tuntevat hänet. Toki varmasti lapsen lähimmät ystävät tietävät kuka hän on, mutta kuka tahansa järkevä aikuinen ymmärtää että ne kiusaajat ovat harvoin siitä lähipiiristä.
Toivon todella että lapsi ei joudu kokemaan kiusaamista isänsä takia. Hän on kuitenkin täysin syytön asiaan. Ja toivon äidille voimia kestää tätä julkista kiusaamista, sekä voimia hakea heille apua viranomaisilta. Jonkun täytyy puhaltaa tuo peli poikki.
Mä kävin katsomassa tän äijän videoita ja kyllä oli puistattava tyyppi 😳 En pystynyt yhtäkään videota katsomaan loppuun asti ja kaikki ne tuntuivat olevan enemmän tai vähemmän saman toistoa. Sääliksi käy lapsi ja sen äiti, ja en voi kuin ihmetellä, kuinka kukaan nainen on tollasen miehen kanssa koskaan edes ollut.
^ mietin ihan samaa. Aika hurjat harhaluulot itsestään jos luulee, että kaikki koulun oppilaat tykkäävät hänestä. Tai ylipäätään edes tuntevat hänet. Toki varmasti lapsen lähimmät ystävät tietävät kuka hän on, mutta kuka tahansa järkevä aikuinen ymmärtää että ne kiusaajat ovat harvoin siitä lähipiiristä.
Ja mitä mieltä ne pojan kaveritkaan todella hänestä on, kun pojan mukaan isä on lähtenyt koululta seuraamaan poikaa kavereineen, vaikka ovat pyytäneet lopettamaan seuraamisen. Jos mun lapsi olisi tämän pojan kaveri, en oikeasti tiedä antaisinko ystävyyden jatkua, jos yhden lapsen selvästi sairas isä seurailee lapsia kiellosta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä mieltä ne pojan kaveritkaan todella hänestä on, kun pojan mukaan isä on lähtenyt koululta seuraamaan poikaa kavereineen, vaikka ovat pyytäneet lopettamaan seuraamisen. Jos mun lapsi olisi tämän pojan kaveri, en oikeasti tiedä antaisinko ystävyyden jatkua, jos yhden lapsen selvästi sairas isä seurailee lapsia kiellosta huolimatta
Tosiaankin kammottavaa toimintaa. Ja tuolla pelottavalla ulkonäöllä; Juhis voisi siistiä partaansa ja hiuksiaan. Yhdessä videossa mainitsee, että hänhän vain vartioi lastaan, ja muitakin lapsia!
Toivottavasti olisi nykyään totaalisesti lopettanut tuon kyyläämisen!
Vierailija kirjoitti:
Nyt Juhis käyttää argumenttina omavaltainen huostaanotto. Mitähän seuraavaksi?
Mutta mihin jäi vieraannuttamis-puhe? Ehkä Juhis kokeilee, toimisiko taas uusi käsite paremmin? Koska mitään ei ole tapahtunut 10 vuoteen.
Hänen mielestä mm. oikeusjärjestelmä on teatteria, juristit ehdottelee hölmöjä kuinka asiassa pitäisi edetä, 10 vuotta on ollut tätä samaa ja jaadijaa.
Jonkin sortin persoonallisuushäiriö täytyy olla taustalla, adhd:n suhteen kannattaisi vahvasti harkita lääkityksen aloittamista, ulosanti on niin kummallista ja poikkeavaa normitallaajasta.
Jutut poukkoilee, puolet lauseesta jää sanomatta ja hän provosoitui hyvin herkästi samalla korostaen omaa paremmuuttaan ja älykkyyttään.
Raskas tyyppi.
Lastensuojelun uhrit ryhmästä löytyy mm. mies joka on kuulunut Suomen pahimpaan, ns. Muuramen pedaririnkiin (googlettamalla löytyy tietoa tästä). Nimittelee turvakotia 'turhakodiksi' jne.