Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tämä palsta ole vain ja ainoastaan huono juttu. Mitä 'hyvää' palsta on kutenkin 'antanut' sinulle? Joskus tuntuu kuin olisi ystäviäkin tä

Vierailija
30.10.2024 |

https://www.vauva.fi/keskustelu/5801181/miten-tama-palsta-vaikuttaa-sin…

Just meinasin tehdä seuraavan aloituksen kun olin ihan onnellinen että olen monta päivää istunut koneella koska flunssa ja purkanut kaikkea mielestäni kuin jonkun oikean verta ja lihaa olevan kanssa olisin jutellut:

Ei tämä palsta ole vain ja ainoastaan huono juttu. Mitä 'hyvää' palsta on kutenkin 'antanut' sinulle? Joskus tuntuu kuin olisi ystäviäkin täällä. Entä sulla?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut näkemään tämän kautta naisen sielunmaisemaan ja ymmärtämään millaisia olentoja naiset oikeasti ovat.

Oletko nyt ihan varma?

Vierailija
42/43 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet tätä kommenttia eräästä ketjusta? Tämä sai minut tekemään tämän kyselyketjun ja kiva että vastailitte. Ainakin minua naurattaa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5800155/otatko-helposti-itseesi?

SIIS MITÄ? **Otatko helposti itseesi? Täällä näkee USEIN kertomuksia, joissa henkilö on ottanut esim. jostain höperön vanhuksen sanomisista itseensä. Mitä järkeä?**

SIIS KIRJOITTAAKO TÄÄLLÄ JOTKUT HÖPERÖT VANHUKSET joiden kirjoituksista jotkut palstalaiset sitten ottavat itseensä ja vielä helposti ja kirjoituksia on usein... seksipalstallako myös, heh, heh... varmaan joku kondomikeskustelu kun haluaa laittaa paljaalla... ja voiko 75v nainen harrastaa seksiä???

En kyllä ymmärrä mitään! ONKO TÄÄLLÄ EHKÄ MENOSSA JOIDENKIN IKÄIHMISTEN PARISUHDEDRAAMAA RIVIEN VÄLISTÄ, joita vain osapuolet itse voivat ymmärtää ja nyt mies - itse varmaan joku höperö vanhus - valittaa kun joku höperö mummo kirjoittaa hänestä??? PUH JA HUH... SIIS EI, EN YMMÄRRÄ TODELLAKAAN YHTÄÄN MITÄÄN, EN SIIS MITÄÄN... vai enkö ole edes suomenkielentaitoinen, en ole mikä maahanmuuttaja.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep