Vanhat karamellit peukutusketju!!
Mä laitan ekan. Linnun löysät tikkari.
Peukku ylös pidät alas et. Muut jatkaa.
Kommentit (347)
R-kioskilla myytiin joskus, varmaan 80-luvulla sellaisia salmiakkikarkkeja kun hevosen potku, tai ehkä se oli pollen potku.
Makuunissa oli joskus black enter päärynäsalmiakkia. Tosi hyviä!
Auringonpäät (kovia, toffeen/kinuskin makuisia, pyöreä naama)
Fazerin juuri lopetta Salta katten karkkiaskit. (Ne pussissaolevat isommat ei oo yhtä hyviä.)
Muistaako kukaan että terva-leijona pastilleja on ollut joskus useita eri makuja? Oranssit jotka oli vihreässä rasiassa oli parhaat. Salmiakin makuiset oli muistaakseni viininpunaisessa rasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan että terva-leijona pastilleja on ollut joskus useita eri makuja? Oranssit jotka oli vihreässä rasiassa oli parhaat. Salmiakin makuiset oli muistaakseni viininpunaisessa rasiassa.
Punainen taisi olla anis
vihreä rasia oli omena?
ruskea terva
musta salmiakki
sininen mentoli
Itse tykkäsin aniksista ja tervasta.
R kioskilla myytiin avaruuspölyä joka poksui suussa. En muista oliko nimi oikeasti avaruuspöly, vai sanottiinko me vain niin. Appelsiinin makuista se oli. Pienessä mustassa litteässä pussissa, ja oranssi appelsiini kuvassa. Muistaakseni se appelsiini hymyili, ja sillä oli silmät. Tai ehkä se olikin planeetta eikä appelsiini. Ehkä se siksi oli avaruuspölyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen taisi olla anis
vihreä rasia oli omena?
ruskea terva
musta salmiakki
sininen mentoli
Siis jos näitä tarkoitat
https://pbs.twimg.com/media/Eucuu2bXUAIL8Nd?format=jpg&name=medium
salmiakki on joo musta väriltään, mut punainen rasia. Tosin toi on yksi versio niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen taisi olla anis
vihreä rasia oli omena?
ruskea terva
musta salmiakki
sininen mentoli
Eiku nää oli pastirolleja. Eri juttu, mutta hyviä nekin.
Vierailija kirjoitti:
Karkkivalikoima on nykyään huikea - mutta ennen oli parempia vaikka tarjonta suppeampaa.
Nykyään on ihan sama minkä karkkipussin otat, kaikki maistuu samalta tusinalta
Vierailija kirjoitti:
Paperipäälliset Alku-karamellit. Vähän kuin Omarit tai Lehmät, mutta ei ihan kuitenkaan.
Semmoset paljon pienemmät? Joku rysczä, viro toffee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen suklaanapit.
Minä myös kaipaan noita,ihanaa kun joku toinenkin . Olivat sinisessä pyöreässä purkissa.
ja kaikki kakut oli aina niillä koristeltu 😁
Vierailija kirjoitti:
Toffopötköt.
Etenkin hedelmätoffot oli ihania. Ikävä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punainen taisi olla anis
vihreä rasia oli omena?
ruskea terva
musta salmiakki
sininen mentoli
Eiku nää oli pastirolleja. Eri juttu, mutta hyviä nekin.
Sitäpaitsi voin muistaa väärin. Ehkä ne oli vaan leijona, eikä mikään terva leijona nimeltään.
Finlandia marmeladit - ne ilman sokeripäällistä ja hedelmänmalliset
ei ole joulua ilman niitä
Kukaan tuskin muistaa Halvapatukkaa jostain 70 luvulta.
Suklaapäällysteinen Halva foliopaperissa, rasva tirskui folion läpi.
Tätä löytyy vieläkin.