Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Parhaat" neuvot perheellisiltä gallup ...

Vierailija
18.02.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain minä ainakin ennen raskaaksi tuloani " hyviä" neuvoja lapsettomilta ystäviltäni raskaaksitulon edesauttamiseksi ja synnytystä ajatellen (tyyliin seiso päälläsi seksin jälkeen niin sperma valuu sinne minne pitääkin, ja vaadi sektio jos raskaus menee yli lasketun ajan niin ei liian iso vauva revi alapäätäsi riekaleiksi).

Miksi siis jo perheellinen ei saisi vastata tähän ketjuun, ja kertoa mitä ei-niin-hyviä vinkkejä on saanut perheellisiltä tutuiltaan? " Paras" oma kokemukseni siltä saralta on se, että " kannattaa alkaa syöttämään banaanimössöä jo vastasyntyneelle, niin se oppii nukkumaan kunnolla ja syömään hyvin, niin mäkin tein ja meidän lapsi ei oo mikään nirsoilija eikä siitä sitäpaitsi haittaa oo jos antaa banskua jo vastasyntyneelle" .

Me perheelliset emme ole ajatustenlukijoita. Jos kysytte vain lapsettomien mielipiteitä, kirjoittakaa se otsikkoon tai itse viestikenttään, niin tiedämme olla vastaamatta.

Vierailija
22/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä, minkä asian suhteen annettuja neuvoja nyt haetaan, määritelty.

Ymmärrän, että lapsettomuus on kipeä asia, mutta maailmassa on muitakin asioita kuin lapsettomuus, josta voi puhua, ja johon liittyen voi saada kummallisia neuvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää yli kaiken ihmiset, jotka olettaa että toiset automaattisesti tietää mitä he tarkoittaa, vaikka eivät sanoisikaan mitään ääneen.

Vierailija
24/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle tämä ketju on tarkoitettu, kun sitä ei ole missään mainittu.

Hassua, olen monta kertaa huomannut miten lapsettomuudesta kärsivät olettavat kaikkien aina lukevan heidän ajatuksensa ja he suuttuvat välittömästi jos näin ei käy... Taas se nähtiin.

Vierailija
25/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lapsettomat tekee vauva-lehden keskustelupalstalla?

Vierailija
26/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan ei voi määrätä kuka näihin vastaa. Vaikka otsikossa jo kuinka lukis, että tää on vain lapsettomille, niin silti väliin voi kirjoittaa joku perheellinenkin ajatuksiaan, eikä aloittaja sille mitään voi!

Vierailija
27/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ne huutaa kuorossa, ja me kaikki tiedetään vastaus jo etukäteen...

Vierailija
28/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellen eli 33, miksi lapsettomat on vauva-lehden keskustelupalstalla? Mielenkiinnolla odottelen, että mikä tämä vastaus on.

Vierailija
29/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua mihin ketjuun tällä viitataan.

Ja mitä väliä sillä on millaisia vastauksia alussa on? Ehkä 8 vaan luuli, ettei kukaan perheellinen ole vielä ehtinyt vastata? Vastasi otsikkoon eikä muille kirjoittajille.

Vierailija
30/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsettomilla on paljon muutakin tekemistä, kun roikkua täällä. Ai niin, ja meillähän on kaikki maailman aika, kun ei ole lapsia. Me ei käydä töissäkään ollenkaan. Eikä harrasteta. Eikä tavata ystäviä. Koska me vaan yritetään saada niitä lapsia, joita ei osata oikein tehdä tai niitä ei ole meille tarkoitettu.

Vierailija
31/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan täällä lapsettomillekin omat keskusteluforumit...

siis sille, joka kyseli miksi lapsettomat täällä ovat.

Vierailija
32/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

odotellen eli 33, miksi lapsettomat on vauva-lehden keskustelupalstalla? Mielenkiinnolla odottelen, että mikä tämä vastaus on.

Et osaa lukea tätä ketjua etkä osaa lukea tuosta alasvetovalikosta, että TÄÄLLÄ ON MUITAKIN PALSTOJA KUIN AV JA VAUVA-PALSTAT!!

Voi luoja, että tuollaiset idiootit vielä lisääntyy...

Vierailija
33/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kirjoitin, että voisiko 33 kertoa nämä syyt, jotka jo kaikki tietää?

Ja minähän tässä olen nyt se ääliö. Älä huoli, en voi lisääntyä!

Vierailija
34/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tässä ketjussahan on ainekset tulla yhdeksi legendaarisimmista ketjuista tällä palstalla... Buahhahhaa! :) Tyhmät.

Vierailija
35/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi lapsettomana olen täällä? Ihan muuten vain ja huvin vuoksi. Ja meillä ei ole edes vielä lapsia suunnitteilla. On tää maailma kamala, kun meitä ei voi kukaan kieltää olemasta täällä.

Ja jos kävisitte muilla jonkun teeman palstoilla huomaisitte, että suosituissa sellaisissa myös roikkuu ihmisiä, joita aihe ei suoranaisesti kosketa ollenkaan. Miksi? En minä vaan tiedä, muttei se multa pois ole.

Vierailija
36/36 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä käytte roikkumassa vapaaehtoisesti lapsettomien sivuilla? Salaa kateellisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme