Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päättänyt, että en tee enää mitään, mitä en halua

Vierailija
29.10.2024 |

Koko elämä on ollut epämukavuusalueella olemista. Olen ajatellut, että olen reipas, rohkea ja voimakas. Olen toiminut näin kaikilla elämän osa-alueilla. Parisuhteet, työ, harrastukset ja ystävät. 

Tämä on uuvuttavaa. Olen kärsinyt masennuksesta ja uupumuksesta. 

Nyt päätin sen: Minun ei tarvitse enää esittää voimakkaampaa ja reippaampaa. Oikeasti olen herkkä ja hauras. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno päätös. Esittäminen on raskasta. Toivottavasti löydät oikean itsesi.

Vierailija
2/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvio on lähtenyt jo ihan pienestä lapsuudenperheessäni. Minun toivottiin olevan jotain, jota en ole. Tuntuu, etten kelvannut omana itsenäni vanhemmille. Ehkä heillä on sama trauma. Ovat tehneet valtavasti asioita ja saavuttaneet paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanottuna et halua olla aikuinen ja kantaa vastuuta omasta elämästäsi kun uo on ihan perus asioita mitä joka aikuinen joutuu tekemään. Elämä ei ole pelkkää mukavuutta ja juhlaa

Vierailija
4/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arvelet pomosi suhtautuvan tähän päätökseesi?

Vierailija
5/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin näin pari vuotta sitten. Ensin ulkoistin itseni töistä. Pari vuotta meni ensimmäisen tavoitteen saavuttamiseen, mutta kannatti. 

Vierailija
6/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ihminen ei ole kone. Ihminen on sielu ja tunteva. Asioita voidaan tehdä monella eri tavalla tai sitten on tekemättä, ei ketään rääkäten tai vaatien kaikkia samaan muottiin.

Vierailija
7/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanottuna et halua olla aikuinen ja kantaa vastuuta omasta elämästäsi kun uo on ihan perus asioita mitä joka aikuinen joutuu tekemään. Elämä ei ole pelkkää mukavuutta ja juhlaa

Elämä on pelkkää kärsimystä kunnes kuolema armahtaa. Suomessa ei saa nauttia elämästä. Jo iloisuutta pidetään täällä pahana. Työ ja suorittaminen ovat ainoat asiat mitkä suomessa käsitetään elämäksi. Ei kiitos ei kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun lailla ajattelevat eivät ole ikinä kohdanneet tarpeeksi isoja vaikeuksia ja se johtaa siihen ettet tule koskaan ymmärtämään.