Lue keskustelun säännöt.
Oletko ostanut r-kioskilta canal+ palvelukortin?
18.02.2007 |
Ostin viikko sitten, ja äsken hävisi film 2 kanavan käyttöoikeus.
MITÄÄH!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole kyllä ostanut r-kioskilta. Me asutaan kaapelitaloudessa joten on pakko ostaa Welholta. Welholla on monopoli meidän taloyhtiössä, kun asukkaat on aikoinaan äänestäneet HTV:n tänne.