Oletko toksinen ystävä?
Toisesta ketjusta löydettyä. Nainen ei hyväksy miehensä ystävää. Miehen ystävän " tyhmyyden" takia. Ystävä painostaa kaveriaan joka viikko baariin tai jonnekin muualle. Mm saattaa ehdottaa Pattayan reissua tai sinkku risteilyä.
Mitäs kokemuksia löytyy?
Itsellä samantapainen vaimon kaveri, ihan kokoajan raahaamassa vaimoa rientoihin. Ei ymmärrä ollenkaan vihjeitä ja syyllistää jos vaimo ei suostu.
Kommentit (7)
Huvipuistohullu kirjoitti:
En tietääkseni ole myrkyllinen 😎
Tunnetko Juicen?
Nainen ei hyväksy miehensä ystävää ja manipuloi miehensä kertomaan ystävälleen kiertoteitse ettei halua enää miehensä ystävää heidän elämäänsä.
Mun serkku oli tollanen. Oltiin lapsesta asti kavereita mut alko ärsyttää hirveästi kun tyyli ei muuttunut mihinkään.. mulla oli perhe ja 2 pientä lasta. Sai joka viikko selittää miksi mä en halua lähteä baariin yms. Lopulta oli vaan helpompi vetää välit poikki.
Vältän sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tuon tyyppisiä ongelmia syntyy. Hyvä tuntomerkki on, että tyyppi käyttää sanaa "toksinen".
Itse en ole, kun en ehdottele mitään. On kyllä kokemusta toksisista ystävyyssuhteista. Totesin vain jossain vaiheessa että tämä juttu ei toimi ja siihen jäi se ystävyys. Pidän mielelläni ne vastavuoroiset ja huomioonottava ystävät, joilla ystävyys oikeasti toimii molempiin suuntiin.
En tietääkseni ole myrkyllinen 😎