Mitä on yhdynnässä naisilla joskus erittyvä squirtti?
Nopea suihkaus, pieni määrä, ehkä noin 5-10 ml, kuin tehokkaammasta pumpattavasta spraypullosta tulisi. Onko se pissaa, siis maistuuko siltä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Alapään eritteet ei ole tarkoitettu ihmisille syötäväksi.
Hyvin sopii syötäväksi. Mies nielee jos tulee skenen rauhasista nesteet suuhun. Nuolee myös menkkapillua ja välillä pyllyäkin. Hyvinvoivalta vaikuttaa ja kulli seisoo kuin rautakanki.
Mä sain eka kerran sgruit kohtauksen, kun mieheni sormetti ja hieroi lopulta dildolla mua hiljaisella nudistirannalla.
Siinä oli kaksi miestä katsomassa vieressä ja se oli lian kiivoittavaa. Itse olin yllättynyt että se tuli niinkin helposti. Hyvälle tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain eka kerran sgruit kohtauksen, kun mieheni sormetti ja hieroi lopulta dildolla mua hiljaisella nudistirannalla.
Siinä oli kaksi miestä katsomassa vieressä ja se oli lian kiivoittavaa. Itse olin yllättynyt että se tuli niinkin helposti. Hyvälle tuntui.
Vitsit kun mulla ois tuollainen mies.
Salaisesti olen toivonut jotain tuon tyyppistä, mutta en ole uskaltanut sellaista miehelleni ehdottaa.
Itse on ole kokenut ruiskauttamista mutta voisin uskoa että tuollaisessa tilanteessa se voisi olla mahdollista.
Kumpi teillä ehdotti tuota kokeilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaisesti olen toivonut jotain tuon tyyppistä, mutta en ole uskaltanut sellaista miehelleni ehdottaa.
Itse on ole kokenut ruiskauttamista mutta voisin uskoa että tuollaisessa tilanteessa se voisi olla mahdollista.
Mieheni sitä on vienyt eteenpäin kokoajan.
Ensin vain nudistirannalle joitakin vuosia sitten ja nykyisin käydään 3 etelän reissua ja kaikki on oikeastaan nudisti ja seksi reissuja.
En kyllä yhtään valita asiasta en vain olisi uskonut että itsekkin tykkään tästä näin paljon.
Kannattaa ehdottaa tuskin tulette katumaan.
Mulle sgruittaaminen tulee vain rajussa orgasmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin vain nudistirannalle joitakin vuosia sitten ja nykyisin käydään 3 etelän reissua ja kaikki on oikeastaan nudisti ja seksi reissuja.
En kyllä yhtään valita asiasta en vain olisi uskonut että itsekkin tykkään tästä näin paljon.
Ok. Voishan sitä yrittää. Ikää on just 41 v eikä haluaisi ruveta mitään mummo elämää vielä viettämään kun itseäni seksi ja miksei nakuilukin voisi kiinnostaa.
Saa nähdä jos tänään rohkaistuisi ehdottamaan. Reissuja ollaan kyllä jo syksyksi suunniteltu.
Ootteko ollu missä rannoilla??
Eikö yhtään nolottanut tuo eka sgruittaus kerta??
Unohtakaa jo se yhdyntä! Ei sitä tarvita squirttiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Voishan sitä yrittää. Ikää on just 41 v eikä haluaisi ruveta mitään mummo elämää vielä viettämään kun itseäni seksi ja miksei nakuilukin voisi kiinnostaa.
Saa nähdä jos tänään rohkaistuisi ehdottamaan. Reissuja ollaan kyllä jo syksyksi suunniteltu.
Ootteko ollu missä rannoilla??
Eikö yhtään nolottanut tuo eka sgruittaus kerta??
Yleensä en käy tällä foorumilla kovinkaan usein mutta nyt taas tullut käytyä.
Aika monilla rannoilla on tullut käytyä.
Pääasiassa espaniassa ja kreikassa. Espaniassa on ehkä rohkeampi meno kuin muualla.
Tuollainen exhibionismi on espaniassa yleisempää niin naisilla kuin miehilläkin.
Olet juuri sopivan ikäinen noille rannoille, älä turhaan ujostele ottaa miehesi kanssa aiheeksi, yllättävän monet miehet haluaa esitellä vaimoaan alasti ja myös vähän rohkeammin tilaisuuden tullen.
Ei oikeastaan hävettänyt yhtään. Oltiin nähty ne miehet jo muinakin päivinä.
Ja ainaskin toinen oli nähnyt vähän kun mieheni leikki mulla.
Seuraavalla reissulla olisi kyllä kiva kokea tuo uudelleen. Monen miehen edessä en suostu olemaan noin mutta tuo kaksi vaikutti ainaskin mulle ihan miellyttävälle.
En ole sen kummemmin ihmetellyt mitä se on. Monet kerrat päälleni ja suuhuni saanut.
Yksi mieleenpainuvimmusta oli:
Eräs yksinhuoltaja kutsui minut luokseen ensitreffeille. Kukkapuska jäi laittamatta maljakkoon, kun hän raahasi minut sänkyynsä. Ehdin nuolaista pari kertaa, kun hän jo roiskautti suuhuni. Hämmentävää saada sqruitti suuhun muutama minuutti ensitapaamisesta :D
Kuulostaa samalta kuin yhden tapailumiehen jutut. Kuulemma saa joka naisen squirttaamaan. Painoi toisella kädellä alavatsaa täydellä voimalla ja toisella kädellä rämpytti sisäkautta luullen kiihottavansa g pistettä. Väkisin tuli kusta tolla konstilla, mutta orgasmi jäi tulematta. Mies oli kyllä tyytyväinen itseensä, kun sai minut "squirttaamaan".
Tapailut loppui lyhyeen monesta syystä.