Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on yhdynnässä naisilla joskus erittyvä squirtti?

Vierailija
29.10.2024 |

Nopea suihkaus, pieni määrä, ehkä noin 5-10 ml, kuin tehokkaammasta pumpattavasta spraypullosta tulisi. Onko se pissaa, siis maistuuko siltä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kusesta horisijat ei ole koskaan saaneet naista squirttaamaan. 

Squirttaaminen on joidenkin tosi harvojen naisten fysiologinen ominaisuus, mies ei sitä saa aikaiseksi. Nainen, jolla tämä ominaisuus on, squirttaa orgasmin yhteydessä koko seksuaalisen elämänvaiheensa ajan, siis puberteetista noin 45v ikäiseksi, squirttaamista ei voi oppia, eikä se ilmene satunnaisesti jossain myöhemmässä iässä, vaan se on funktio, kuten se että sydän lyö. Kun Skenen rauhaset ovat siten asemoituneet että orgasmin kouristamat alakerran lihakset ruttaavat niitä kasaan, tapahtuu suirtti joka on määrältään noin saman suuruinen kuin EdP pullosta suihkaus, paljon alle 1 ml.

Virtsaaminen yhdynnässä sen sijaan on erittäin yleistä ikänaisille (40+) ja sitä vanhemmille naisille, yli 60% heistä kärsii seksuaalisesta inkontinenssista. Wanhojen naisten tavara ei enää reagoi seksuaalise

Hahmo ei tiedä mistä puhuu. Kyllä se on miehen taidoista kiinni. Viimeiset viisi naista ovat squirtanneet kanssani, neljä ensimmäistä kertaa elämässään. Vanhin naisista on 57 vuotias. Se ettet sä saa naista tulemaan, saati squirttaamaan ei tarkoita etteikö taitavat miehet saa. 

Kuulostaa samalta kuin yhden tapailumiehen jutut. Kuulemma saa joka naisen squirttaamaan. Painoi toisella kädellä alavatsaa täydellä voimalla ja toisella kädellä rämpytti sisäkautta luullen kiihottavansa g pistettä. Väkisin tuli kusta tolla konstilla, mutta orgasmi jäi tulematta. Mies oli kyllä tyytyväinen itseensä, kun sai minut "squirttaamaan". 

Tapailut loppui lyhyeen monesta syystä.

Vierailija
42/53 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään eritteet ei ole tarkoitettu ihmisille syötäväksi.

Hyvin sopii syötäväksi. Mies nielee jos tulee skenen rauhasista nesteet suuhun. Nuolee myös menkkapillua ja välillä pyllyäkin. Hyvinvoivalta vaikuttaa ja kulli seisoo kuin rautakanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eka kerran sgruit kohtauksen, kun mieheni sormetti ja hieroi lopulta dildolla mua hiljaisella nudistirannalla.

Siinä oli kaksi miestä katsomassa vieressä ja se oli lian kiivoittavaa. Itse olin yllättynyt että se tuli niinkin helposti. Hyvälle tuntui.

Vierailija
45/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain eka kerran sgruit kohtauksen, kun mieheni sormetti ja hieroi lopulta dildolla mua hiljaisella nudistirannalla.

Siinä oli kaksi miestä katsomassa vieressä ja se oli lian kiivoittavaa. Itse olin yllättynyt että se tuli niinkin helposti. Hyvälle tuntui.

Vitsit kun mulla ois tuollainen mies.

Salaisesti olen toivonut jotain tuon tyyppistä, mutta en ole uskaltanut sellaista miehelleni ehdottaa.

Itse on ole kokenut ruiskauttamista mutta voisin uskoa että tuollaisessa tilanteessa se voisi olla mahdollista.

Kumpi teillä ehdotti tuota kokeilua?

Vierailija
46/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaisesti olen toivonut jotain tuon tyyppistä, mutta en ole uskaltanut sellaista miehelleni ehdottaa.

Itse on ole kokenut ruiskauttamista mutta voisin uskoa että tuollaisessa tilanteessa se voisi olla mahdollista.

Mieheni sitä on vienyt eteenpäin kokoajan.

Ensin vain nudistirannalle joitakin vuosia sitten ja nykyisin käydään 3 etelän reissua ja kaikki on oikeastaan nudisti ja seksi reissuja.

En kyllä yhtään valita asiasta en vain olisi uskonut että itsekkin tykkään tästä näin paljon.

Kannattaa ehdottaa tuskin tulette katumaan.

Mulle sgruittaaminen tulee vain rajussa orgasmissa.

Vierailija
47/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin vain nudistirannalle joitakin vuosia sitten ja nykyisin käydään 3 etelän reissua ja kaikki on oikeastaan nudisti ja seksi reissuja.

En kyllä yhtään valita asiasta en vain olisi uskonut että itsekkin tykkään tästä näin paljon.

Ok. Voishan sitä yrittää. Ikää on just 41 v eikä haluaisi ruveta mitään mummo elämää vielä viettämään kun itseäni seksi ja miksei nakuilukin voisi kiinnostaa.

Saa nähdä jos tänään rohkaistuisi ehdottamaan. Reissuja ollaan kyllä jo syksyksi suunniteltu.

Ootteko ollu missä rannoilla??

Eikö yhtään nolottanut tuo eka sgruittaus kerta??

Vierailija
48/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis nolostella?

Vierailija
49/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivonestettä.

Vierailija
50/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa jo se yhdyntä! Ei sitä tarvita squirttiin! 

Vierailija
51/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Voishan sitä yrittää. Ikää on just 41 v eikä haluaisi ruveta mitään mummo elämää vielä viettämään kun itseäni seksi ja miksei nakuilukin voisi kiinnostaa.

Saa nähdä jos tänään rohkaistuisi ehdottamaan. Reissuja ollaan kyllä jo syksyksi suunniteltu.

Ootteko ollu missä rannoilla??

Eikö yhtään nolottanut tuo eka sgruittaus kerta??

Yleensä en käy tällä foorumilla kovinkaan usein mutta nyt taas tullut käytyä.

Aika monilla rannoilla on tullut käytyä.

Pääasiassa espaniassa ja kreikassa. Espaniassa on ehkä rohkeampi meno kuin muualla.

Tuollainen exhibionismi on espaniassa yleisempää niin naisilla kuin miehilläkin. 
Olet juuri sopivan ikäinen noille rannoille, älä turhaan ujostele ottaa miehesi kanssa aiheeksi, yllättävän monet miehet haluaa esitellä vaimoaan alasti ja myös vähän rohkeammin tilaisuuden tullen.

Ei oikeastaan hävettänyt yhtään. Oltiin nähty ne miehet jo muinakin päivinä. 
Ja ainaskin toinen oli nähnyt vähän kun mieheni leikki mulla.

Seuraavalla reissulla olisi kyllä kiva kokea tuo uudelleen. Monen miehen edessä en suostu olemaan noin mutta tuo kaksi vaikutti ainaskin mulle ihan miellyttävälle.

Vierailija
52/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnen päästäkö?

Vierailija
53/53 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen kummemmin ihmetellyt mitä se on. Monet kerrat päälleni ja suuhuni saanut. 

Yksi mieleenpainuvimmusta oli:

Eräs yksinhuoltaja kutsui minut luokseen ensitreffeille. Kukkapuska jäi laittamatta maljakkoon, kun hän raahasi minut sänkyynsä. Ehdin nuolaista pari kertaa, kun hän jo roiskautti suuhuni. Hämmentävää saada sqruitti suuhun muutama minuutti ensitapaamisesta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä