Onko kukaan onnistunut käyttämään Tremendous Visaa mihinkään?
Eli tuota korttia, jonka voi saada esimerkiksi kyselyihin vastaamisesta palkinnoksi. Jos joku on oikeasti saanut sillä maksun läpi, kuulisin mielelläni miten ja missä verkkokaupassa. Huom. kysymys koskee nyt vain tätä Tremendousin Visaa, ei tavallista Visaa eikä muita lahjakortteja.
Kommentit (32)
Onko Paypal visa yhtään parempi? Sekin on joissakin vaihtoehtona.
Sen kortin saa Google wallettiin ja se taas toimii jokaisessa maksupäätteessä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole visa vaan joku humpuukihuijaus nimikaima. Nyt voit hetken miettiä peilin ääressä, annoitko aikaasi, yhteystietosi ja mitä muuta vielä - ja mitä sait siitä vastineeksi? Ja kenelle annoit tiedot.
Lisään vielä, että kommentoittehan vasta, kun tiedätte mikä on virtuaalinen maksukortti.
-ap
Tiedän että se on huijaus typerille naisille.
Ihan samalla tavalla kuin virtuaali mastercardin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole visa vaan joku humpuukihuijaus nimikaima. Nyt voit hetken miettiä peilin ääressä, annoitko aikaasi, yhteystietosi ja mitä muuta vielä - ja mitä sait siitä vastineeksi? Ja kenelle annoit tiedot.
Lisään vielä, että kommentoittehan vasta, kun tiedätte mikä on virtuaalinen maksukortti.
-ap
Tiedän että se on huijaus typerille naisille.
Ole hiljaa kun et mistään tiedä. Tänä vuonna lunastanut 6 tremendous visaa puhelimen wallettiin ja käyttänyt sieltä
Sain ostettua Gogiftin lahjakortin. Ainoa ongelma kun Tremendousin kortin arvo dollareina niin piti odottaa että kurssi nousee sen verran että 10 dollaria on vähintään 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Sain ostettua Gogiftin lahjakortin. Ainoa ongelma kun Tremendousin kortin arvo dollareina niin piti odottaa että kurssi nousee sen verran että 10 dollaria on vähintään 10 euroa.
Välillä mä mietin miten vaikeeta ihmisille on elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ehti mennä kortti vanhaksi ennen kuin kurssi nousi, eli hukkaan meni. En viitsi enää vastata Suomitutkan kyselyihin.
Voi luoja. Ainakin ymmärrän sanonnan tyhmyydestä sakotetaan paremmin. Mietin vaan miten te olette osanneet rekisteröityä kysely sivuille. Jos tuo on liian vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä mietin miten vaikeeta ihmisille on elämä.
Miten niin vaikeaa? En käytä mitään virtuaalikortteja ja ainoa mihin keksin tuon Tremendousin käyttää oli Gogift. Ei käynyt Netflixiin ja moneen muuhun mihin yritin käyttää. Kaupan kassalla maksan tavallisella kortilla tai käteisellä.
Kirjoitin tuohon ylläolevaan viestiin kuitenkin väärin. Eli kortti ostetaan euroina mutta arvo tulee dollareina. 10 euroa muunnetaan dollareiksi. Sitten jos kurssi laskee niin arvo ei olekaan enää 10 euroa vaan on vähemmän. Piti monta kertaa yrittää tilata että sai tuon Gogiftinkin tilata kun kortissa ei ollutkaan tarpeeksi saldoa.
Jokatapauksessa mielestäni todella kankea systeemi. Kortin voimassaoloaikakin oli todella lyhyt. PayPal paljon parempi, rahat saa siirrettyä suoraan Paypalista omalle tilille.
Tietääkö kukaan Tremendous -asiakaspalvelun e-mailia? Pyysin OrangeMailsin kautta PayPalin 12,50 € PayPal -saldoa visailuvastauksista 19.6. mutta ei ole näkynyt PayPal -tilillä. Aiemmin on tullut nopeasti.
Parilla sentillä? Kyllä minä olen saanut ihan satoja euroja vuosien varrella.