Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin varatun miehen chatissa nyt ehdottaa

Vierailija
17.02.2007 |

tapaamista? Ja haluaisi minut rakastajakseen.. Ehdottaa seksi-ystävyys-suhdetta ei kuulemma oma vaimo riitä, tekee liikaa töitä. Mitä tälläisesta pitäisi ajatella? Hyvännäkönen mies on, saisi itsekkin kokemuksia tai sitten ei..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tapaamista? Ja haluaisi minut rakastajakseen.. Ehdottaa seksi-ystävyys-suhdetta ei kuulemma oma vaimo riitä, tekee liikaa töitä. Mitä tälläisesta pitäisi ajatella? Hyvännäkönen mies on, saisi itsekkin kokemuksia tai sitten ei..

Vierailija
2/5 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nimenomaan sellaisia kokemuksia, joista rikastuu ja elämän sisältö kasvaa. Paneminen jos mikä on iloinen asia, josta on syytä olla ylpeä! Ja mitä enemmän, mitä paremman näköisiä kumppaneita, sen täydempää elämää vietät! Ole cool, älä ole ankea pihtari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mikä ihmeen pettämisen pakkomielle jengillä on? Itse olen nuoruudessani ollut petetty sekä pettäjä eikä seurauksena ole muuta kuin mielipahaa ja ahdistusta. Jos ei kestetä parisuhdetta niin eikö kannattaisi olla vain vannoutunut sinkku.

Pointtina vain kysyjälle ettei vaimon työteko voisi olla surkeampi selitys. Äijähän on ihan egoisti lusmu. Suomi on kivannäköisiä ja seksin nälkäisiä SINKKUJA pullollaan.

Vierailija
4/5 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mä saan ihan sarjassa orkut, jos pääsen vakiopanon aviovuoteeseen. Kaikkein parasta on silloin jos vaimo on ollu asiakkaana... Olen kätilö nimittäin. Tiedän kyllä millaista revaa on eukon puolesta tarjolla! Kontaktiinhan pääsee kun neuvoo isää kylvetyksessa...

Vierailija
5/5 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako isää oot saannu " kaadetuksi" ? Mikä siinä pettämisessä niin ihanaa on? Miltä sinusta tuntuis jos sua petettäis?