ihan pakko kysyä
Kun täällä tuntuu olevan niin kertakaikkisen kielteinen asenne kaikkiin vähänkään isompiin naisiin. Itse olen mallia iso. Ylipainoa on. Lapsia on 5 ja elämäntilanne sellainen, ettei kauheasti ehdi näitten kilojen karistamiseen paneutua. Mutta ehkä sekin aika tulee. Onko mitään, mikä tekee pullukasta pantavan?? Vai olenko todellakin ihan pois laskuista kun miehiä jaetaan??? Voiko minussa olla mitään haluttavaa??
Kommentit (15)
Tuo tiukkuus on 5 lapsen jälkeen epätodennäköistä, muttei mahdotonta.
Onko mitään, mikä tekee pullukasta pantavan??
Miksei pullukka voisi olla haluttava??? Itse ainakin tykkään isoista naisista vaikka olenkin hoikka... Haluttavuushan on ennenkaikkea persoonakysymys, mielestäni ulkonäkö tulee vasta hyvänä kakkosena. Kirjoittele iso nainen minulle jos haluat keskustella aiheesta keljutusäthotmailpistecom
Haluttavuushan on ennenkaikkea persoonakysymys
Mun käsitys on se että aika usein hieman pyöreät naiset on miesten mieleen mutta sitten jos mennään älyttömän paljon ylipainon puolelle niin harvemman mielestä se on seksikästä. Jos on siis pelkkää läskiä vain joka puolella. Itse olen lievästi ylipainoinen nuori nainen ja kyllä mulla miehiä on silti riittänyt. Moni sanonut vain että täytyyhän sitä olla jotain mistä ottaa kiinni :)
Totuus(toiveet laihtumisesta) tulee vasta arjen myötä.
ihan mitä tahansa.
Kyllä naisessa pitää olla pehmeyttä ja mihin tarttua. Tämä ylilaihojen naisten ihannointi on outo muotitehtailijoiden ja -suunnittelijoiden aikaansaamaa. Ole ylpeä kiloistasi ja muodoistasi. MEitä naisellisten naisten palvojia on paljon!
takaapäin on kiva päästellä menemään jos on jotain mistä ottaa kiinni! mieluummin pyöreä naisellinen nainen kuin ylilaiha nainen jolla on luiseva perse.
olen 169cm pitkä ja painoin alkuvuodesta vielä 93 kg, nyt 79 kg. Eli olen edelleen pyöreä, mutta jo normaalipainoisen lähituntumassa. Muodot alkaa olla kohdallaan eli on oikeissa paikoissa enemmän tavaraa kuin esim mahassa ja pitkät sääret. Alkuvuodesta en herättänyt tuolla kaupungilla kulkiessani yhtään mitään huomioita, mutta nyt huomaan koko ajan miesten katselevan perääni. Voi olla myös itsetuntokysymys, eli koen itseni nyt varmemmaksi ja viehättävämmäksi myös. Ja pukeuden tietysti nyt enemmän ulkonäköäni korostaen en niinkään peitellen. Mutta kesällä baarissa ei juuri tarjokkaita ollut ja nyt pyörii ihan toisella tavalla miehiä ympärillä. Olen myös eronnu tässä välissä, joten varmaan lähetän jokapuolelle jotain säteilyä että täällä on nainen kauheassa puutteessa ;)
Eli kyllä tämmöinen pienhekö 5-7kg ylipaino ei tunnu miehiä haittaavan, noin niinkuin keskimääräistä miestä, mutta isompi ylipaino kyllä haittaa jo valtaosaa.
Kyllä naisessa pitää olla pehmeyttä ja mihin tarttua. Tämä ylilaihojen naisten ihannointi on outo muotitehtailijoiden ja -suunnittelijoiden aikaansaamaa. Ole ylpeä kiloistasi ja muodoistasi. MEitä naisellisten naisten palvojia on paljon!
Kapeasta vyötäröstä saa paremman otteen ja urheilullisiin, pyöreisiin pakaroihin on kiva lykkiä.
Pyöreä ja "naisellinen" versus ylilaiha luiseva???
Missä välimuodot??? Ääliö...
takaapäin on kiva päästellä menemään jos on jotain mistä ottaa kiinni! mieluummin pyöreä naisellinen nainen kuin ylilaiha nainen jolla on luiseva perse.
Normaalipainoinen on normaalipainoinen, EI YLILAIHA RIUKU. LÄskistä ei saa otetta, kun se vain pursuaa ja hyllyy.
NOrmalipainoisesta saa ja pehmeyttä löytyy normaalipainoisesta ihan tarpeeksi.
Ihra, selluliittimuhkurat, pelastusrengas ja vatsamakkarat ei tee naisesta naisellista.
mä olen myös "iso" eli painoa on liikaa n.10kg ja miehiä pörrää enemmän ympärillä kuin silloin kun olin ns. hoikka eli 15 kiloa keveempi.
Tiedä sitten mikä lie syynä :)
niin usein tuntuu olevan vallalla myös kommentti vain kauheista ihra-valaista. eli ei sitä ylipainoakaan sitten voi olla kuin se 1-2 kg joka tuo mukavasti pehmeyttä tai sitten vaan se sairaalloinen +50kg....
mitään välimuotoja ei siinäkään ole tietysti.
se sama asia kuin muissakin naisissa, pillu. Pillu riittää panemiseen, seurusteluun tarvitaan jo muutakin.