Onko tölkkilihapullat sinusta hyviä?
Itse tykkään ja syön niitä jopa ihan kylmänäkin suoraan tölkistä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään mikä tulee tölkistä ei ole hyvää
Kieltäydyt siis kaviaaristakin, vaikka ilmaiseksi saisit. Mikäpäs siinä, oma on valintasi.
Kaviaari, ei kyllä erityisen hyvää ole. Olen maistanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään mikä tulee tölkistä ei ole hyvää
No ööli ainakin on!
No totta tämä kyllä. Poikkeus joka säännön vahvistaa
Kallen kaviaari ainakin on ihanaa näkkärin ja kananmunaviipaleiden päällä. Sen lähemmäksi kaviaaria en ole päässyt.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Tykkään Kivikylän lihapullista ja teen itse kastikkeen.
Kivikylän kanapyörykät, Blå Bandin ruskeakastike ja Felix-perunamuusi. Järkyn hyvää einesmoskaa!😊 Muutaman kerran vuodessa sorrun tuohon puolukkahillon kera. Muutoin laitan kaikki ruuat itse.
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt koskaan, kun lopetin lihansyönnin jo heti nuorena, kun pystyin, mutta kaikki läheiset, ketkä syövät lihaa, väittävät, että nuo ovat tosi hyviä. Sen sijaan kuulemma ns. nötkötti muuttui jossain vaiheessa ja ei sovi enää oikein mihinkään.
En minäkään tiedä mihin nötkötti sopii, mutta siitä tulee tosi hyvä keitto kuutioituna. Perunat ja kasvikset vaan kestää vähän aikaa kypsyä.
Kyllähän niitäkin syö vaikka mieluummin teen itse.
Minä olen syönyt muutaman kerran noita lihapullia kastikkeessa nuorena kun sain jäädä yksin kotiin muiden mennessä mökille. Ne olivat minusta ihan mahtavia
Sen jälkeen en ole syönyt kun nuorena aikuisena ei ollut varaa ja nyt vanhana aikuisena en kehtaa
Mahtava makumuisto noista jäi
Tölkkilihapullissa on omanlaisensa maku ja koostumus. Hyviä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt koskaan, kun lopetin lihansyönnin jo heti nuorena, kun pystyin, mutta kaikki läheiset, ketkä syövät lihaa, väittävät, että nuo ovat tosi hyviä. Sen sijaan kuulemma ns. nötkötti muuttui jossain vaiheessa ja ei sovi enää oikein mihinkään.
En minäkään tiedä mihin nötkötti sopii, mutta siitä tulee tosi hyvä keitto kuutioituna. Perunat ja kasvikset vaan kestää vähän aikaa kypsyä.
Voi nostalgiapläjäys. Tuota tehtiin lapsuudessa usein mökillä. Ei ollut sähköä, eikä jääkaappia, kaikki ruoka oli säilykkeitä.
No ei se kaviaarikaan ihmeellistä ole, parempaa on muikunmäti
On. Maustan niitä yleensä, mutta menee sellaisenaankin.
Paitsi että pidän niistä, niissä on vähän kaloreita.
Saisi vaan olla vähän halvempia. Söisin muuten niitä joka päivä.
En ole syönyt niitä moneen vuoteen, mutta muistaakseni ovat ihan ok.
On ne hyviä, kun ovat oikein imeneet sitä kastiketta itseensä.
Tosin hinta on noussut kohtuuttomaksi. Ja kyllä, osaan tehdä itsekin, joten turha siitä vinkua.