Lohduton epävarmuus...
Miehenä ei voi ikinä, koskaan tietää milloin vai koskaan, onko seksihetki tai -päivä. Vaimon mieli muuttuu tuulen ja tähtien mukaan, vaikka teen kaiken oikein.
Vaimo taas tietää, että saa aina ja milloin vaan, kun sattuu sille päälle: tästä varmaan juontaakin se ihme ideologia, että miehet haluaa 24/7. Noo vähän pakko, jos nyt ikinä haluaa seksiä suhteess harrastaa...olisipa mukavaa kokeilla, jos itse alkaisi käyttäyty vastaavalla tavalla muissa asioissa! (Noo olen vähän kokeillutkin ja tsiisus sitä raivoa!)
Itselle oli kääntentekevää huomata tämä kaava, ja kuinka yhteiskunta pakottaa miehiä tähän myrkylliseen kaavaan. Murtauduin siitö itse ulos ja otin oman seksuaalisuuteni taas omiin kätösiini! (Ei sillä lailla, te pikku pervertikot!) Olen hakenut ja löytänyt suhteen ulkopuolista seksiseuraa (kyllä, yritin useampaan kertaan puhua vaimon kanssa ja sain valtavaa syyllistämistä, syyttelyä ja uhritumista ja jopa erollakin uhkailua) joten olen piipahdellut sitten omilla teilläni ilman lupaa. On aivan upeaa, kun olen pari kertaa sanonut vaimolle, että on omia menoja ja voi lämmittää jämät jääkaapista. Vaimon ilme tosiaan näkemisen arvoinen ja on jo alkanut vähän uikuttaa huomiota!!!
Itse vain en halua enää ikinä palata siihen vanhaan, elämmehän vain kerran. <3
Kommentit (7)
No niin ensimmäinen syyllistäjä ilmoittautui! Vaimohan tässä on ensimmäinen pettäjä, hän tämän aloitti ja saa maistaa nyt vaihteeksi kylmää kylki-hoitoa!
Saatan kyllä erotakin, kunhan lapset ovat vähän isompia ja saan hoideltua omaa omaisuutta fiksummin eri paikkoihin, olin hölmö idealisti: luotin, sitouduin ja rakastin.
Jätä suomiakka. Hanki ulkomaalainen vaimo tai vaihda miehiin. Aina saa seksiä ja kaiken lisäksi parempaa kuin suomipunk€ron kanssa.
Eipä kyllä ole mitään varsinaisesti suomalaisia naisia vastaan, itseä kiinnostaa eniten juuri länsimaiset/skandinaaviset naiset, tasa-arvoiset ja itsenäiset. Kunhan se vaan ulottuu myäös seksuaalisuuteen ja myös miesten seksuaalisuuteen! Toki niitä muualtakin löytyy, ei siinä mitään.
Itselle hyvässä suhteessa kaikki osa-alueet täytyy toteutua, en ole ikinä/koskaan kuullutkaan, että se seksuaalinen intohimo olisi suhteeseen palannut kotitöitä tekemällä tms (muutenhan naisilla olisi pöksyt koko ajan märkinä xD), meilläkin on roolit vaihtuneet siten, että vaimo jahtaa ja vonkuu ja minä säännöstelen. Seuraavaksi aion alkaa säännöstellä myös aikaani, kotitöiden tekemistä ja emotionaalista tukea. Parisuhde-expertit kuten Tommy Hellsten ja Tony Dunderfelt ovatkin puhuneet jo pitkään, kuinka parisuhde on laiva: nainen on myrskyvä meri ja miehen tulee olla laivan kapteeni. <3
Jos fiilistelet kuinka mahtavaa on kostaa puolisolle jota kirjoituksesi perusteella selvästi halveksut, on aika erota. Nyt heti eikä ehkä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ole mies ja eroa. Sitten olet vapaa tekemään mitä haluat. Pettäjät on raukkamaisia luusereita.
Niin metsä vastaa kuin sitä kutsuu. Mielestäni miehellä on kaikki oikeudet hakea seksiä muualta, jos sitä ei kotona ole. Vaimo on tässä pettänyt miehen.
-eri
Jos olisikin tullut tehtyä avioehto aikoinaan, voisi nopeamminkin erota. Kuten totesin, olen ollut aika sinisilmäinen ja uskonut romanttiseen rakkauteen ja luottanut. Jää nähtäväksi, mihin sitten tulevaisuudessa; varmaan jokin avoin suhde tai se jokin "situationship" vaikutti aika kiinnostavalta. Toki ensin täytyy nauttia sinkkuudesta avoimin mielin! ;)
Ole mies ja eroa. Sitten olet vapaa tekemään mitä haluat. Pettäjät on raukkamaisia luusereita.