Pitkähköt hiukset takkuuntuu, auttakaa!
Minulla takkuuntuu pitkähköt todella huonokuntoiset hiukset. Takut ovat aivan järkkyjä, melkein saisi leikata saksilla irti. Mutta lapsi harjaa hiukset auki.
Joten kertokaa kaikki niksit miten vältyn uusilta takuilta. Kiitos!
Kommentit (40)
Harjaat aamuin illoin ja huolehdit hiuksista muutenkin, ei ne silloin takkuunnu. Jos et jaksa huolehtia niin lyhennät.
Kamalaa. Leikkaaminen olisi pahin mahdollinen ratkaisu. Minulle ei käy lyhyempi malli.
Ap
Hiukset menee vaan koko ajan huonompaan kuntoon, kun niitä revitään harjalla auki. Hyväkuntoiset hiukset eivät takkuunnu, joten suosittelen leikkaamisen jälkeen hoitamaan niitä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Leikkaaminen olisi pahin mahdollinen ratkaisu. Minulle ei käy lyhyempi malli.
Ap
No sitten rupeat huolehtimaan niistä hiuksista etkä ole mikään metsänpeikko.. Mulla on paksu tukka alaselkään asti eikä ikinä takkuja.
todella huonokuntoiset hiukset
Mikset vaan leikkaa huonoja pois? Vai onko hiukset vaan karheaa ja kuivaa tyyppiä jolloin takkuuntuu helpommin? Tosin ei kai silloinkaan mitään noin pahoja takkuja tule. Itselläni on kuiva luonnonkihara tukka ja oliiviöljysaippua parasta niille.
Oletko jotenkin tyhmä? Leikkaat hiukset.
Mulla on sama ongelma, yhtäkkiä alkanut kovasti takkuuntumaan. Yön jäljiltä aivan kauheassa kunnossa koko pehko. Ei haluaisi leikatakaan kun pidän pitkistä hiuksista. Osaisiko joku suositella jotain hajusteetonta tai miedon hajuista hoitoainetta luonnonkiharoille hiuksille?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma, yhtäkkiä alkanut kovasti takkuuntumaan. Yön jäljiltä aivan kauheassa kunnossa koko pehko. Ei haluaisi leikatakaan kun pidän pitkistä hiuksista. Osaisiko joku suositella jotain hajusteetonta tai miedon hajuista hoitoainetta luonnonkiharoille hiuksille?
Pidätkö siis auki hiuksia yöllä? Minulla on aina öisin hiukset löysällä letillä.
Huonokuntoiset vanhentaa ja ovat kauhistus. Sakset on paras lääke.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ne takkuuntuu jos ei käytä hoitoainetta... miten ette tajua näitä itsestäänselvyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein peset?
Mun hiukset ei mene takkuun enkä edes harjaa niitä koskaan vaikka ovat pitkät.
Sulfaatiton ja silikoniton shampoo ja hoitoaine, esim fructikselta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta hamppukuntoinen takkupallo käy? Ok, onhan se valinta tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ne takkuuntuu jos ei käytä hoitoainetta... miten ette tajua näitä itsestäänselvyyksiä?
Ei auta edes hoitoaine. Kun viimeksi leikkautin kampaajalla, kampaajakin huomasi että alkavat takkuuntua heti kampaamisen jälkeen.
Hoitoaineita hyllyt täynnä kaupoissa. Eivät niin suuresti poikkea toisista. Kokeilemalla löytyy oma suosikki,.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaa leikata ja kasvattaa terveet. Ne takkuuntuu, koska ovat huonokuntoiset. Käy kampaajalla tehohoidossa ja leikkaat pahimmat pois. Lopeta föönit ja muut kuumakäsittelyt. Ja katso, että harja on kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Bruns.
Käyt leikkaamassa huonot latvat pois ja alat käyttämään hoitoainetta.