Jotkut Tori-ostajat on aika hupsuja toridiilipakkomielteensä kanssa
Ei voi ostaa ilman toridiiliä vaikka kulut ovat samat tai jopa vähän halvemmat kuin toridiilin kanssa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Toridiili turvaa kaupan.
Voisin ymmärtää tämän kannan ostajan puolelta silloin jos kyse on oikeasti arvokkaasta tavarasta. Itse olen kyllä menestyksekkäästi ostanut torista satasen ja parin sadan tavaroita ilman mitään toridiili-''turvaa''. Suurin osa myyjistä on kuitenkin ihan tavallisia ihmisiä eikä huijaamassa toisia. Elektroniikan ja suosittujen merkkivaatteiden kohdalla lienee isompi vaara huijareista.
Siinäpähän ovat. Itse en ota toridiiliä käyttöön ja jätän huomiotta kaikki siitä kitisevät.
Sillähän sen juuri erottaa, onko asiallinen myyjä vai huijari. Kysyy vaan toridiiliä ja jos alkaa ämpyilemään, niin tietää että huijari on ja väisti luodin.
Vierailija kirjoitti:
Sillähän sen juuri erottaa, onko asiallinen myyjä vai huijari. Kysyy vaan toridiiliä ja jos alkaa ämpyilemään, niin tietää että huijari on ja väisti luodin.
Älä viitsi. Kaikilla ei ole Postia naapurissa jonne kiikuttaa toridiilipaketit. Tai voin tietenkin ehdottaa ostajalle että hän maksaa mulle vitosen kulukorvauksia Postiin matkustamisesta ja jaksaa odottaa 6 päivää postituksen kanssa, silloin toridiili on minunkin puolesta ok.
Kyllähän se varmasti ketuttaa kun ihmisten kusettaminenkin on tehty niin vaikeaksi. Pitää keksiä koko ajan uusia keinoja, kun ei pääse töihinkään minnekään.
Kaikilla ei ole varaa menettää rahojaan mahdolliselle huijarille, ja sitähän ei yleensä kukaan ennalta tiedä ellei ole kyseessä henkilö kenen kanssa kauppaa on käyty onnistuneesti jo moneen kertaan.
Ihmetyttää nämä tyypit jotka ensimmäisessä yhteydenotosssa kertovat että toinen on huijari. Ihan ihmistä tapaamatta. Kysymys kuuluukin: Jos myyjä on huijari, miksi ihmeessä kuitenkin otat yhteytttä? Olisiko sitten parempi vaan ostaa kaupasta ja kaupan hinnoilla?
:D
Toridiili turvaa kaupan.