Tunnetko ketään, joka olisi raskautunut +45 -vuotiaana?
Kommentit (26)
Tunnen. Mummoni. Hän oli 50+ kun isäni syntyi.
Minun siskoni, minun isoäitini, naistutun äiti (oli n. 50v.)
Yksikään nainen ei raskaudu, se on hirveää epäkieltä. Nainen kyllä voi tulla raskaaksi. Myös 45-vuotiaana, mutta se on harvinaista. Harva enää edes yrittää silloin, saati että se onnistuisi
Mietin, onko mitään järkeä käyttää rahaa ehkäisyyn, jos raskaaksi tulemisen mahdollisuus on lähes yhtä olematon kuin ehkäisyä käytettäessä...
Tunnen kaksi ihmistä. Toinen oli koko aikuiselämänsä yrittänyt tulla raskaaksi. Kaksi eri avioliittoa. ei edes yhtään keskenmenoa. Ei mitään hoitoja.
sitten 45 v tuli raskaaksi ja sai sen ainoan lapsensa.
Arvo Ylppö kertoi tuntemansa kätilön synnyttäneen 55- ta 56-v. En muista tarkkaa ikää. Oli kätilön eka lapsi.
Tunneen, erään joka sai terveen lapsen vielä juuri 50v täytettyään. Ei ollut ensimmäinen lapsi tosin.
Tuttuni sai ensimmäisen lapsensa 47 vuotiaana. Terve poika onneksi.
Tunnen kolme. Yksi heistä ystäväni, toinen sukulainen ja kolmas tuttava. Kaikki luomuna, kaksi yllärinä joista toiselle eka ja ainoaksi jäänyt lapsi.
Miehen sisko sai 46-vuotiaana syvästi autistisen lapsen. :/
Olin liki 45 vuotias kun iltatähti syntyi. Itse olen 51 vuotias ja lapseni 7 vuotias.
En tunne. Ja vaikka joku täällä nyt tunteekin, mahdollisuudet raskatua ovat oikeasti todella pienet, lähes mahdottomat. Mutta minimaalinen todennäköisyys toki on olemassa.
Jep, alan vahvasti kallistua siihen vaihtoehtoon, että luovun ehkäisystä. Oikeasti se mahdollisuus on kuitenkin yhtä pieni ellei jopa pienempi kuin raskaaksi tuleminen ehkäisyn kanssa. Itse olen siis 45 ja miesystäväkin jo 51.
En