Whamisa deep rich
En ymmärrä tuotteen hypetystä kun tuoksu jo melkein allergisoi ja muutaman päivän käytön jälkeen tuotteen levityksen jälkeen ihoa kihelmöi ja silti jää kalvo vaikka levittäisi kosteusvoiteen päälle. Eli siis allergisoi eikä sovi ja niin monta positiivista kommenttia..
Kommentit (9)
Ihan ylihintaisia tuotteita. Mullekin teki muuten joku niiden kosteutusvesi ihoärsytystä, kuumotti ja pieni kirvely. Ainoastaan jostain lumenen tuotteista tullut joskus samaa.
Ei tuo ole mikään allerginen reaktio.
Mitä muuta olet kasvoillesi laittanut ja milloin viimeksi kuorinut?
Itse rakastan Whamisan deep richiä. Tuoksuuhan se ja tavallaan jää "kalvo", mutta itse tykkään siitä kovasti.
Ihan asiakaspalvelusta kysyttyä ja joku allergisoi tuoksut tai joku ainesosa ja myös englanninkielisisssä keskusteluissa todettua että uusittu versio ärsyttää tästä tuotteesta
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiakaspalvelusta kysyttyä ja joku allergisoi tuoksut tai joku ainesosa ja myös englanninkielisisssä keskusteluissa todettua että uusittu versio ärsyttää tästä tuotteesta
Kommentti annettu jo eteenpäinkin mistä ostettu. Täällä vaan itse ihmettelemässä ja odottamassa myös jos joku muu samalla kannalla
Mulle ihan loistava tuote, ei ole ikinä muuten ärsyttänyt muuta kuin jos talvella joskus on ihan superkuiva iho, niin mikä tahansa kosteuttava vähän sattuu, kertoo vaan että toimii... Olen vuosia käyttänyt vähän vuorotellen Whamisan Deep Richiä ja Bybin Mega Mistiä, ne on kaikkein tehokkaimmin kosteuttavat kasvovedet mitä olen löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt vaan iloisesti allergian ja ihoärsytyksen vaikka ne ovat ihan eri asia.
https://miiajohansson.com/2022/01/allerginen-reaktio-kosmetiikasta-mite…
Anna oma kommenttisi sinne mistä ostit.