Nainen, miten kokisit jos mies olisi käynyt maksullisissa?
Vaihtoehtona sille että olisi vain leikkinyt naisten tunteilla päästäkseen sänkyyn. Ja tarkoitan siis niitä siistimpiä/laadukkaampia maksullisia naisia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ammattilaiset ja asiakkansa ovat varmasti "puhtaampia" kuin keskiverto baarihoidot ja se avioseksi (jos sitä edes on) silloin saunan jälkeen ehkä samaa luokkaa. Omien kokemusten mukaan suihku/pesu on vakio sekä asiakkaalla että toisella!
Ammattilaiset myös ovat huolellisia suojauksesta vs baarihoidot ja myös testaavat itseään usein (niin tekee muuten myös itseni lisäksi käytännössä kaikki asiakkaat...).
Itse olen pannut kumin kanssa vain maksullisia ja pidän maksullisten käyttämistä turvallisempana kuin baarihoitoja.
Ja näiden, tässäkin ketjussa esitettyjen yleisten mielipiteiden takia ei koskaan pidä kertoa naiselle, jos on käynyt tai käy maksullisissa
Pelkkä maksullisen seksin olemassa sotkee jo miesten ja naisten välisiä hyviä suhteita! Raha ja seksi eivät kuulu yhteen vaikka kuinka siltä näyttäisi ja teette kaikista vaimoistakin jotain maksullisia tavalla tai toisella puhettakin ja ajatusmaailmaa ja ajatuksenjuoksua vääntämällä ja vääristämällä.
Mies ja nainen on luotu toisilleen kumppaneiksi. Ihmisen keho on pyhä eikä sitä kuulu jakaa monen kanssa. Ihmisen sikiäminen on pyhä tapahtuma ja se tapahtuu naisen kehossa. Lapsi on heidän suhteensa 'hedelmä'. Näin Raamatun mukaan. Ei sovi yhtään mihinkään rahakuvioihin!
Kolmannet pyörät eivät myöskään sovi tähän kuvioon! En nyt jaksa kirjoittaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ja näiden, tässäkin ketjussa esitettyjen yleisten mielipiteiden takia ei koskaan pidä kertoa naiselle, jos on käynyt tai käy maksullisissa
Niin, aina voi valehdella. Se on juuri se toimintatapa, mitä tällaiselta mieheltä voikin odottaa kun miettii millainen suhtautuminen hänellä on toisiin ihmisiin.
Senkun ravaa ukko maksullisissa, minä saa ihan ilmaiseksi ja vielä laadukasta kullia.
Kyllä se epäilyttää, koska tiedetään, että alalla on ihnmiskappaa, painostusta, mielenterveysongelmia, taustalla lapsuuden hyväksikäyttöä ym.
Teoriassa ok, käytännössä epäilyttää.
V o uu tii een syy tä t ämä tä mä ku rjuu s
ta p p oo n
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei puhu sek sityöläisistä halveksivaan sävyyn. En voi sietää kaksinaismoralismia.
Kai sitä asiakas saa palautetta antaa.
Entä nainen, joka myy tai on myynyt seksipalveluita. Voisitko toisena naisena olla hänen sydänystävä?
Vierailija kirjoitti:
Entä nainen, joka myy tai on myynyt seksipalveluita. Voisitko toisena naisena olla hänen sydänystävä?
Miten niin toisena naisena? Vai tarkoitatko ihan vain naisena? Mulla on sukulaisnainen, joka myy seksiä. Emme ole sydänystäviä, mutta ystäviä kuitenkin eikä johdu seksin myynnistä ettemme ole sydänystäviä, vaan siitä että olemme tosi erilaisia ihmisiä. Pidän hänestä, mutta en tiedä tuleeko kellekään (paitsi ehkä seksiä ostaville miehille) yllätyksenä, että hän on tosi rikkinäinen ja koko ajan enemmän myös kyyninen ihminen. En kuitenkaan pidä sitä hänen vikanaan, hänellä on tosi rankkoja kokemuksia taustalla.
Jos mies käy prostituoidun luona, hän pitää naisia esineinä.
Yks mun exxx on kertonut käyneensä maksullisella joskus nuorena kloppina. Hän kertoi, kun olimme alkaneet seurustella. En loukkaantunut, enkä ryhtynyt saarnaamaan naisten oikeuksista, yms. Käsitin, että oli osa exxx:n historiaa, eikä se tulisi toistumaan. Miksi olisi pitänyt tehdä kärpäsestä härkänen? Ihmisen aivot muuten kehittyvät noin 23. ikävuoteen asti, mikä tarkoittaa sitä, että ajattelee vanhempana vähän erilailla asioista ja on henkisesti kypsempi.
Mahtavat vaihtoehdot... joko huijata tai sitten maksaa. On olemassa myös naisia, jotka ihan aidosti haluavat seksiä, heitä ei tarvitse huijata eikä ostaa.
Olen itse myös sitä sarjaa, etten haluaisi olla miehen kanssa joka on maksanut seksistä. Itselleni olisi ihan hirveä ajatus olla jonkun kanssa, joka ei minua oikeasti halua. En pystyisi siihen enkä ymmärrä ihmistä joka voi harrastaa seksiä sillä tavalla. Ehkä seksi on itselleni liian tärkeää ja hienoa. Maksullinen "seksi" taas on seksin irvikuva.