Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten kokisit jos mies olisi käynyt maksullisissa?

Vierailija
28.10.2024 |

Vaihtoehtona sille että olisi vain leikkinyt naisten tunteilla päästäkseen sänkyyn. Ja tarkoitan siis niitä siistimpiä/laadukkaampia maksullisia naisia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää! Tänään on maailman ihanimman miehen synttärit, mutta ei ole yhteystietoja joten en voi toivottaa hyvää synttäriä.

Hänen riesanaan ovat naiset jotka tunkeutuvat lähelle ties missä ja joista hän ei ole tippakaan kiinnostunut. 

Naisten tunteilla leikkiminen on yksi juttu ja ala-arvoista ja itsekästä - siis ihan karmivaa.

Maksulliset naiset ovat maksullisia naisia. On ollut ties mitä kurtisaanejankin! Maksulliset oli Venäjällä muinoin jaettu siten että esim Nevsky Prospektilla oli niitä 'korkeiden ympyröiden' naisia ja muita jossain muualla. On sekin jonkunlainen järjestelmä ja ehkä hyvä mahdollisten syntyvien lastenkin kannalta. Minulle ei kelpaisi mies joka alentuu käyttämään maksullista naista. Se on sama kuin sanoa haista paska meidän suhteellemme. Emme ole enää tasavertaisia. Jutustamme tulee pelkkä paskastoori. Säälittävältä tuntuu pelkkä ajatus omasta miehestäni, joka on jonkun maksullisen 'hoidossa'.

Kelpaa vain mies, joka kuuluu niihin, jotka rohkeasti sanovat, että meillä ei (suvussa edes) ole aviottomia lapsia. Sanokaa mitä tahansa niin yhä voimme käyttää puhetyyliä avioliitossamme syntyneet lapset, vaikka koko avioliittoinstituutio olisi jo paskannettu. Periaatteessa se tarkoittaa sitoutumista yhteen partneriiin ja siihen suhteeseen syntyviä lapsia. Jos ero tulee, niin sitten se ero tulee... ei ihan kuulu tähän keskusteluun...

Raamatun mukaan ihmisen ei kuulu jakaa itseään usean kanssa. Ihmisen keho on pyhä. Ihmisen sikiäminen on pyhä tapahtuma. Sikiäminen tapahtuu naisen kehossa. Sitä ei kuulu halventaa, koska silloinhan halventaa myös syntyviä lapsiaan. Se ei myöskään saa olla murhapaikka kuten abortissa. Sikiö on ihminen koska hänellä on sekä 1/2 miehen DN ja 1/2 naisen DNA eli täyden ihmisen DNA. Sikiön abortointi eli pilkkominen on murha koska on kyseessä ihmisalku täydellä ihmisen DNA:lla. Jokaisen lapsen ihmisoikeus on saada tietää kuka on hänen isänsä ja miehellä on ihmisoikeus lapseensa. Eikö ole aika selvää pässinlihaa?   

Vierailija
2/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taisi mennä vähän liikaa ihon alle. Tarkoitin siis parisuhteen ulkopuolella maksullisissa käymistä, en itsekään koe pettämistä hyväksyttävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei puhu sek sityöläisistä halveksivaan sävyyn. En voi sietää kaksinaismoralismia.

Vierailija
4/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka haluaisin jatkaa suhdetta, en pystyisi. Itse rakastan seksiä ja se on minulle tosi tärkeää. Mies joka pystyy harrastamaan yksipuolista seksiä naisen kanssa joka ei häntä halua ja jonka puolelta kyse ei ole seksistä vaan rahasta, ei vaan ole sellainen mies jonka itse haluaisin sänkyyni.

Vierailija
5/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe tästä syystä käytännössä kukaan mies ei kerro...kuten ei kerro bi-seksuaalisuudestaankaan. Sitä saa mitä tilaa tai jotain. <3

Tiedän aika monta perheenisää, jotka ovat käyneet/käyvät aina kun tilaisuus tulee, enkä soimaa heitä. olen itsekin elänyt pitkässä avioliitossa, jossa nainen yksipuolisella päätäksellä, kertomatta käytännössä lopetti meidän seksielämän. Koska hän oli jo rikkonut luottamuksen(pahinta kuulemma pettämisessä...), oli helppoa sitten hakea seksiä muualta kuivan liiton loppuvuosiin. 

Vierailija
6/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sitten itsekin maksullisissa varmaan satoja kertoja sinkkuaikojen rattona muiden kuvioiden lisäksi. Mukavia kokemuksia, ihmisiä ja muistoja. Ja osa heistäkin todellakin nautti, parista tuli jopa jonkinlaisia ystäviä, joiden kanssa ollan yhteyksissä vielä yli kymmenen vuoden jälkeen. Joidenkin kanssa köäytiin drinksuilla (he tarjosivat) ja harrastettiin seksiä ilman maksuakin. Eivät asiat ole kovinkaan mustavalkoisia!

Nyt olen taas alkanut harkita, kun nykyistä vaimoa ei selvästi enää aito minä ihmisenä ja seksi jaksa kovinkaan paljon kiinnostaa (tarjoamani palvelut ja elintaso kyllä kiinnostavat edelleen...). On se jännä kun suurista puheista huolimatta tuntuu lähes kaikki naiset näin käyttäytyvän: ei kiinnosta tehdä töitä suhteen teen, minäminäminä...

Avoimesta suhteesta puhuminen tai tilanteesat ylipäätään: uhriutumista, manipulatiivista, erolla uhkailua...(ja joo, se ero on kohta tulossa). 

Vierailija
7/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kunnioittaisin häntä.

Vierailija
8/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautifoobikkona en olisi tiedosta mitenkään erityisen innoissani, vaikka toki ennen keskinäistä seksielämäämme olisimme käyneet sukupuolitautitesteissä.

Itse palvelun tarjoamisessa tai käyttämisessä ei minusta mitään muuta ongelmaa kuin tämä hygieniakulma ja likaisuus.

Vierailija
9/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ammattilaiset ja asiakkansa ovat varmasti "puhtaampia" kuin keskiverto baarihoidot ja se avioseksi (jos sitä edes on) silloin saunan jälkeen ehkä samaa luokkaa. Omien kokemusten mukaan suihku/pesu on vakio sekä asiakkaalla että toisella!

Ammattilaiset myös ovat huolellisia suojauksesta vs baarihoidot ja myös testaavat itseään usein (niin tekee muuten myös itseni lisäksi käytännössä kaikki asiakkaat...). 

Vierailija
10/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin, olisin surullinen

Vierailija
11/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka haluaisin jatkaa suhdetta, en pystyisi. Itse rakastan seksiä ja se on minulle tosi tärkeää. Mies joka pystyy harrastamaan yksipuolista seksiä naisen kanssa joka ei häntä halua ja jonka puolelta kyse ei ole seksistä vaan rahasta, ei vaan ole sellainen mies jonka itse haluaisin sänkyyni.

Tätähän sitten ei voi ihan tosielämäässä mistään tietää, eivätkä nämä kohtaamiset ole niin mustavalkoisia. Moni myyjä ihan aidostikin nauttii hommastaan. ;)

Vierailija
12/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ammattilaiset ja asiakkansa ovat varmasti "puhtaampia" kuin keskiverto baarihoidot ja se avioseksi (jos sitä edes on) silloin saunan jälkeen ehkä samaa luokkaa. Omien kokemusten mukaan suihku/pesu on vakio sekä asiakkaalla että toisella!

Ammattilaiset myös ovat huolellisia suojauksesta vs baarihoidot ja myös testaavat itseään usein (niin tekee muuten myös itseni lisäksi käytännössä kaikki asiakkaat...). 

Ahaa. Ja millainen suihku pesee virukset ja bakteerit? Kuulostaa melko rajulta käsittelyltä monta kertaa päivässä.

Vierailija
13/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta. Pitää olla jotain pahasti pielessä, jos pitää maksaa seksistä.

Vierailija
14/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi suhdetta. Pitää olla jotain pahasti pielessä, jos pitää maksaa seksistä.

Ei todellakaan! Ihan outoja stereotypiota taas. Monilla ostajilla juurikin menee elämässä todella hyvin ja saavat seuraa mainiosti ilmaiseksikin: ei makseta seksistä, vaan siitä, että nainen (tai joku muukin) lähtee seksin jälkeen pois. :*

On paljon reilumpaa maksaa suoraan, kun vaikkapa huijata höpöttämällä tunteista tms. Säästyy myös todella paljon aikaa ja vaivaa, joskus myös rahaa. :)

Vierailija
15/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksestani mielessä voi olla todella pahasti pielessä, eikä juuri sen takia tarvitse (eikä edes halua) maksaa seksistä. Hinta tälle toki on, se saattaa paljon kalliimpaa kuin raha.

-ap

Vierailija
16/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisin että olisin saanut jonkun taudin koska itselläni ei aiempia kumppaneita ole. Eihän toi kiva uutinen olisi. En tiedä miten suhtautuisin. Riippuisi kai siitä kuinka pihkassa mieheen olisin.

Vierailija
17/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta. Olen itse niin voimakkaan seksuaalinen, etten voi olla miehen kanssa, joka on kyennyt käyttämään naista ilman naisen luonnollisia reaktioita.

Vierailija
18/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut, mieheni on käynyt monia kertoja ennenkuin tapasimme. Uskoisin että ei enää käy, mutta parempi maksullisista käynti kun tunnepitoinen suhde 

Vierailija
19/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koskea ikinä sellaiseen mieheen. Takuuvarma hpv:n tartuttaja, luultavasti myös herpeksen. Muut taudit voidaan testata mutta en koskisi siltikään. 

Vierailija
20/34 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole haitannut, mieheni on käynyt monia kertoja ennenkuin tapasimme. Uskoisin että ei enää käy, mutta parempi maksullisista käynti kun tunnepitoinen suhde 

Itseäni ei tunnepitoinen suhde haittaisi, sehän on inhimillistä. Mutta se, että kykenee makaamaan naisen, joka ei seksiä halua, on kyllä karmivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi