Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut uuden miehen kanssa saamaan vaginaorgasmeja...??

Vierailija
28.10.2024 |

En ennen niitä saanut, suhde on kyllä muutenkin hyvä ja rakkautta on.

Mutta tarvitsen vielä vibran avuksi, sen avulla ns. tunnen miehenikin sisällä eri tavalla ja saan orgasmin.

Haluaisin kuitenkin oppia saamaan myös ilman tuota vibraa. Onko kenelläkään tästä kokemuksia?

Mitä voisin tehdä? Toki nytkin on todella hyvä tilanne, saan aina kuin haluan, samalla kun olemme yhdynnässä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta

Vierailija
2/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta

Sinusta ilmeisesti pelkkä kysymys olisi antanut tarpeeksi tietoa siihen vastaamiseen. Ei kyllä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nähdäkseni sitä sanotaan vaginaorgasmiksi, kun sen saa ilman klitan suoraa stimulointia. 

Vierailija
4/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi opetellakkaan? Jotta tuntisit itsesi jotenkin paremmaksiko?

Vierailija
5/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nähdäkseni sitä sanotaan vaginaorgasmiksi, kun sen saa ilman klitan suoraa stimulointia. 

Ei vaan se tuntuu todella syvällä ja todella hyvältä, paljon paremmalta kuin pelkästä klitasta.

Taidat olla mies.

Vierailija
6/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas oli ihmeellinen syy, onko sinulla huono päivä XD

Vierailija
7/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on naisessa vika, jis tarvii jotain vemputuinta saadakseen orkun.

Vierailija
8/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi sitten tietämättömille, että klitoris ulottuu lähes koko emättimen ympärille. Eli teidän vaginaorgasmi on ihan siitä samasta klitoriksesta, stimulaatio vain osuu eri kohtaan.

Vierailija
9/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miten paksu kalu?

Vierailija
10/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni saa kukakin opetella ihan just siitä syystä kuin haluaa tai olla opettelematta. Tällä palstalla kuitenkin toisten tekemiset kutittaa toisten perseitä jostain syystä vallan mahdottomasti.

Vierailija
11/17 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana vaginaorgasmi saa raivon nousemaan monen naisen päähän. Lieneekö kyseessä vaan perisuomalainen kateus?

Vierailija
12/17 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pyllyleikkejä.

Vierailija
13/17 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan helpoiten ratsastamalla, kun voin itse säädellä vauhtia. Muutkin asennot käy ja usein vaihdellaankin niitä. Sinun pitää varmaan vain kokeilla eri asentoja etc missä tuntuu parhaimmalta. Vibrasta en osaa sanoa mitään,  en ole käyttänyt. Jokainen tavallaan ja toisaalta, jos nyt saat orgasmin vibran avulla, niin onhan sekin jo hyvä tilanne.

Vierailija
14/17 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan se tuntuu todella syvällä ja todella hyvältä, paljon paremmalta kuin pelkästä klitasta.

Taidat olla mies.

En ole kuullut sellaisesta orgasmista, mikä tuntuu vain siinä klitan esillä olevassa osassa.

Vierailija
15/17 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aiemmin miehen penis ei ole osunut tarpeeksi hyvin vaginan sisällä olevaan g-pisteeseen, mutta nyt osuu. Uskon, että ajan kanssa saat vaginaorgasmin ilman vibraakin. Kuten joku jo ehdotti niin kokeile eri asentoja. Kylkiasento voisi olla hyvä, siinä kumpikaan ei rasitu ja saat myös painetta klitorikseen ilman vibraa.

Vierailija
16/17 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies.

En ole kuullut sellaisesta orgasmista, mikä tuntuu vain siinä klitan esillä olevassa osassa.

Siis et ole kuullut klitorisorgasmista? Vaikka klitoris tosiaan jatkuu syvälle emättimeen niin yleisesti klitorisorgasmista puhutaan silloin kun orgasmi saadaan stimuloimalla klitorista, siis sitä emättimen ulkopuolella olevaa osaa klitoriksesta.

Vierailija
17/17 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies.

Siis et ole kuullut klitorisorgasmista? Vaikka klitoris tosiaan jatkuu syvälle emättimeen niin yleisesti klitorisorgasmista puhutaan silloin kun orgasmi saadaan stimuloimalla klitorista, siis sitä emättimen ulkopuolella olevaa osaa klitoriksesta.

Onko sulla jotain luetunymmärtämisen ongelmaa? Toin juuri tämän eron esiin jo ensimmäisessä kommentissani. 

Sen sijaan en ole ikinä kuullut sellaisesta klitorisorgasmista, joka ei tunnu syvemmällä kuin siinä klitoriksen näkyvässä osassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan