Uskaltaisitko saada lapsen vielä 46-vuotiaana? Löysin vasta
nyt elämäni miehen ja mentyämme naimisiin olen nyt kierukasta huolimatta raskaana vaikka yli 10v sitten eri miehen kanssa ei onnistunut yrityksestä huolimatta. Olisi kiva kuulla kokemuksia, hirvittää mutta samalla ollaan molemmat oudosti iloisia. Aikuiset lapset jo muuten meillä.
Kommentit (29)
En todellakaan sitä on kuuskymppinen kun pahin aika alkaa eli murrosikä.
Suosittelen sinua pyytämään keisarileikkauksen, jos eivät sitä älyä automaattisesti tarjota.
Hei, oliko hormonikierukka, Itse toivon saavani vielä lapsen ,ikä 45v.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Hyi olkoon.
Samanikäinen olen ja omat lapset 23,21 ja 17. En missään nimessä aloittaisi alusta.
HYi olkoon. Sun nuoruus meni raskaana, synnytysosastolla ja imettäessä.
Jos jo raskaana olisin, niin varmaankin uskaltaisin.
Omalle kohdalle ihan karsea ajatuskin, että mulla olisi nyt 3v. lapsi, huhhuh. Lapseni ovat 28v ja 22v.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan sitä on kuuskymppinen kun pahin aika alkaa eli murrosikä.
Mitä sitten? Monet tässä maassa ovat isovanhempiensa kasvattamia, joten tuossa ei ole mitään erikoista, että teinejä kaitsee kuuskymppinen. Omakin mummoni suoriutui oikein hyvin, siinä missä kasvattajaksi tavanomaisen ikäinen äitini ei.
Kuuskymppinenhän on yleensä vetreä vielä.
Tietysti uskaltaisin ja tekisinkin jos olisin vielä sen ikäinen. Anna mennä vaan. Muista että hedelmällisyyshoitoihin voi hakeutua myös ulkomaille niin ei tarvitse lapsen jäädä pelkäksi haaveeksi Suomen byrokratian takia.
Onnea teille <3