Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peräaukon haavauma

Vierailija
27.10.2024 |

Mulla on peräaukossa ilmeisesti haavauma. Siitä tulee kirkasta verta joka ulostamisella ja pesun yhteydessä sormella tuntuu joku kova, sellainen ruven tapainen. Yritin räpsiä kuvia, mutta en mä osaa sitä oikein tulkita. Klo 6 kohdalla on pieni avohaavan näköinen ihan siinä peräaukon suulla. Onko jotain vinkkiä kotihoitoon? Saakohan apteekista jotain salvaa? En millään haluais mennä lääkärille näyttämään. Tätä on kestänyt jo aika kauan. Joskus se ilmeisesti parantuu, koska verta ei tule mut nykyään tulee verta joka päivä. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama täällä.

Pitäisikö hakea apua apteekista? Tai sit syödä vain luumuja

Vierailija
2/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oireilee aina ajoittain. Kärsinyt vaivasta jo vuosia. Bepanthenia vaan runsaasti. Voitele sormi sillä ja sit vaan hanuriin. Pidä lyhyet kynnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vikaa täällä.

Vierailija
4/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa anaaliyhdyntöjä 

Vierailija
5/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin vaan. Eivät ne siitä hätkähdä.

Vierailija
6/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ummetusta? Hoida ulosteen koostumus kuntoon, niin tuollaisen pitäisi parantua ihan itsekseen parissa päivässä, kun pökäleet eivät revi aukkoa kappaleiksi

Ummetuksen 101:

- lehmillä on löysä läjä. Lehmä syö vain tuoreita kasviksia

- lihansyöjällä on kuiva, kiinteä pökäle. lihansyöjä syö vain lihaa

- riisinsyöjällä on kuiva, kiinteä pökäle. riisinsyöjä syö vain riisiä

Eli lisää reippaasti raakoja vihanneksia ja kasvipohjaisia juttuja ja vähennä vähän muita. Raaka porkkana on hyvä aloittajalle, ei ole pahaa eikä tarvitse liiemmin miettiä. 3-4 porkkanaa per päivä riippuen kuinka paljon muuten syöt

Vierailija
7/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin vaan. Eivät ne siitä hätkähdä.

No ei varmaan, mut mä en tajua miks mua hävettää ihan sikana mennä näyttää peppureikää lääkärille. Se on superkaukana mun mukavuusalueelta. Yritän nyt ensin hyvällä hygienialla ja käyn huomenna apteekissa.

Ap

Vierailija
8/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa että olet joutunut ufosieppauksen uhriksi. Kannattaisiko ottaa yhteyttä ufotutkijaan??

Vierailija
9/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo runsaasti vettä, syö kuitupitoista ruokaa ja opettele ulostamaan niin että peräaukon haavaumaan kohdistuisi mahdollisimman vähän painetta. Weledalla on oikein hyvä voide, joka auttaa kaikenlaisiin haavaumiin. Sivele sitä pari kertaa päivässä peräaukon päälle ja sisälle. Toimii ja helpottaa oloa nopeasti.

https://www.sinunapteekki.fi/products/weleda-calendula-baby-nappy-chang…

Vierailija
10/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran myös shittasin brixin ja ilmeisesti joko repesi hanuri tai sitten se brixi raapaisi mennessään haavan. Aikani kun bepanheenia sormetin sinne ja pesin päivittäin niin parani eikä ole sen koommin vaivannut.

Vierailija
11/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo rutto paranee vaseliinilla

Vierailija
12/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, ne kirjoittaa nitrovoidetta. Sillä paranee nopeasti. Kannattaa ottaa käyttöön psyllium kuitulisä, sillä oon saanu haavaumat ja peräpukamat pysymään poissa. Liian vähän kuituja ruokavaliossa itsellänikin näköjään, vaikka syön leipää ja hedelmiä/vihanneksia päivittäin. 

Vierailija
13/15 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa että olet joutunut ufosieppauksen uhriksi. Kannattaisiko ottaa yhteyttä ufotutkijaan??

Mulder ja Scully etsivät anaaliproben käytön jälkiä

Vierailija
14/15 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavaumiin auttaa istumakylvyt vedessä, noin kolme kertaa päivässä kannattaa aloittaa kymmenisen minuuttia kerrallaan. Joku vati mihin mahtuu istumaan. Ja aina vedellä alapään huuhtelu, ei paperilla hinkkausta. Tärkeää myös pitää uloste pehmeänä eli luumuja, kuituja ja runsaasti vettä. 

Vierailija
15/15 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin reseptivapaat voiteet eivät auta tuohon yhtään mitään.

Itsellä vaivasi pari vuotta kunnes kävin erikoislääkärillä ja sain reseptin jotain apteekissa sekoitettavaa voidetta, se viimein tehosi.