On epistä, että naiset elävät keskimäärin miehiä pidempään, mutta pääsevät silti samanikäisinä eläkkeelle
Naisethan elävät keskimäärin paljon pidempään, ja ovat näin kauemmin eläkkeellä..
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi miehellä on pakollinen asevelollisuus. Miksi?
Näin on koko historiansa ajan miesenemmistöinen eduskuntamme säätänyt. Olisiko väkivallan monopolin säilyttäminen miehillä syy?
Vierailija kirjoitti:
Eikä pakollista asepalvelusta. Tasa-arvoista?
Mites sitten kun näin on, haluatteko te miehet korjata ne kaikki muut epätasa-arvoasiat?
Naisvaltaisten alojen pienempi palkka ja hallituksen niille asettama palkkakatto= ei edes mahdollisuutta saavuttaa samaa palkkatasoa? Naisen työnantaja maksaa kaikki raskauden ja äitiyden kulut- pitäisikö muuttaa niin, että miehen työnantaja maksaa 50%? Kotitöiden tasa-arvoinen jakautuminen parisuhteissa? Miehet alkaa tekemään sen 50% Naisiin kohdistuva väkivalta Suomessa- on yleisintä Länsi-Euroopassa.
Tiesitkö muuten, että Perustuslaki velvoittaa jokaisen Suomen kansalaisen osallistumaan maanpuolustukseen? Itse olen sairaanhoitaja, ja meidät hoitajat on kyllä "jaettu" kriisitilanteessa puolustusvoimien ja siviilihallinnon käyttöön. Eli me kyllä joudumme sinne rintamalle, älä sitä huoli. Tosin meillä ei ole siihen koulutusta, ja sodissa tunnetusti lääkintähenkilöstö ja upseerit ammutaan ensin, joten sinä olet siellä paremmassa turvassa, kuin minä sairaanhoitajana siellä jsp:llä tai kenttäsairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää alkoholi ja uhkarohkea sekoilu vähemmälle sekä menkää näyttämään niitä avomurtumia pienempiäkin vaivoja lääkärille niin teidän elinajanodote nousee naisten kanssa samalle tasolle.
Arvaapa montako prosenttia kuolemaan johtavista tapaturmista sattuu miehille.
Miesten vaan täytyy hoitaa nekin hommat joihin naisista ei ole.
Terve. Miesten suurempi tapaturmariski johtuu siitä, että niitä työturvallisuusohjeita ei noudateta, vasn toimitaan typerästi ja uhkarohkeasti.
Tervetuloa muuten kokeilemaan hoitotyötä, jossa joudut mm väkivallan kohteeksi potilaiden toimeksi, jossa olet tekemisissä terveydelle vaaralliseten aineiden ja tuotteiden kanssa kanssa( mikrobit, röntgensäteily, viiltävät ja pistävät tuotteet, anestesiakaasut).
Vierailija kirjoitti:
Eikä pakollista asepalvelusta. Tasa-arvoista?
Selvä. Naisille pakollinen asepalvelus.
Kuka hoitaa siviilihommat, sairaat, lapset ja vanhukset sodan aikana? Kuka hoitaa sotilaiden lapset? Itse en ainakaan sio lapsia tehdä, jos naisille tulee pakollinen asepalvelus, koska kuka lapseni hoitaa, jos sota tulee? Miehiin kun ei voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi miehellä on pakollinen asevelollisuus. Miksi?
Ei ole. Sivari on keksitty, kuten myös aseeton palvelus.
No niitä, joissa työntekijä laiminlyö turvavälineiden käytön.