IS: Roope 17 kuoli nukkuessaan, salakavala sairaus vaanii nuoria miehiä.
Mikä tämä kuolinsyy oli?
Maksumuurin takana. Onko yleinenkin sairaus? Alkoholi tai huumeet eivät olleet syynä.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska asia noin puhuttaa tulkoon nyt vielä kerran:
Katekoliamiiniherkkä polymorfinen kammiotakykardia (engl. catecholaminergic polymorphic ventricular tachycardia , josta usein käytetty lyhenne CPVT) on harvinainen, perinnöllinen rytmihäiriösairaus. Katekoliamiinit (adrenaliini ja noradrenaliini) ovat sykettä nopeuttavia ja sydämen toimintaa kiihdyttäviä hormoneja, jotka aiheuttavat CPVT-potilailla henkeä uhkaavia kammioperäisiä rytmihäiriöitä.
CPVT voi johtua useasta eri geenivirheestä. Geenivirheen seurauksena sydänlihassolun sisäinen kalsiumin kulku häiriintyy, ja tämä johtaa rytmihäiriöalttiuteen. Kuvantamistutkimuksissa, kuten sydämen ultraäänitutkimuksessa, sydämen rakenteet näyttävät terveiltä.
Tyypillistä on kouluiässä tai myöhemmin alkava taipumus tajunnanmenetyksiin (synkope) voimakkaan ruumiillisen rasituksen, jännityksen tai pelästymisen yht
Rokotehullu, nuoret eivät kiireisinö edes ota rokotteita. Sähkötupakkaa ja nuuskaa sensijaan palaa yöllä ja päivällä. Makuja joka lähtöön, mutta tästä ei puhuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ylikuolleisuus jo 70%. Eniten lisääntyneet nuorten aikuisten ja työikäisten kuolemat, sekä lasten. Normaalisti kuolleisuus vaihtelee +-2%, näin ollut sotavuosista alkaen. Nyt v. 2021 räjähti.
Ennen kuoli n. 1000 hlö/vko, nyt siis 1700 hlö/vko.
Ei ihme että krematoriot ei ehdi tuhkaamaan vaikka siirtyivät 2-vuorotyöhön. Joka hautausmaalla on kylmäkontteja vainajien säilytykseen.
Laita linkki niihin kontteihin, en oli ikinä nähnyt yhtäkään.
Mikä ihmeen linkki? Sen kun menet katsomaan mille tahansa hautausmaalle. Meidän 5000 asukkaan paikkakunnalla on hautausmaa, jolle tuotiin kylmäkontti pari vuotta sitten. Uutisissa on myös kerrottu miten entiset säilytystilat ei riitä alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin kuolee myös miehiä nykyään yövuoteelle. Eivät ole edes ikäloppuja. Ei ole normaalia
Itse tunsin heistä lähemmin 3. Kaksi heistä kävi samaa koulua kuin minä.
Tiesin livenä myös neljännen.
Ja nyt muistin, että viidennenkin.
Tämä on kylmä tosiasia.
Lisäksi on myös paikallislehdissä kuolinilmoituksia miehistä jotka eivät ole ikäloppuja.
Tämä ei todellakaan ole normaalia.
Isäni kuoli myös hiljattain, piikit ottanut, tiedän että otti koska ottivat kaikki, vaikka varoitin niistä kun tiesin jo tuolloin mikä todellisuudessa oli agenda ( hiilijalanjäljen eli väestönvähentäminen virallisesti, epävirallisesti jotain vielä pahempaa) ja mitä kähmäinjektiot sisälsivät. Garafeiinioksidia ovat täynnä, hydrogeeliä, inhottavia, saatanallisia itsensä kokoavia nanokomponentteja,
Just eilen luin esim. Olivia Oraksen (taiteilijan tytär) kertovan että häneltä kuoli äskettäin (plandemian aikana) siskon tytär, joka oli n. kolmekymppinen ja sitten tämän äiti. Ihmettelevät vaan äkkikuolemia mutta eivät tajua syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska asia noin puhuttaa tulkoon nyt vielä kerran:
Katekoliamiiniherkkä polymorfinen kammiotakykardia (engl. catecholaminergic polymorphic ventricular tachycardia , josta usein käytetty lyhenne CPVT) on harvinainen, perinnöllinen rytmihäiriösairaus. Katekoliamiinit (adrenaliini ja noradrenaliini) ovat sykettä nopeuttavia ja sydämen toimintaa kiihdyttäviä hormoneja, jotka aiheuttavat CPVT-potilailla henkeä uhkaavia kammioperäisiä rytmihäiriöitä.
CPVT voi johtua useasta eri geenivirheestä. Geenivirheen seurauksena sydänlihassolun sisäinen kalsiumin kulku häiriintyy, ja tämä johtaa rytmihäiriöalttiuteen. Kuvantamistutkimuksissa, kuten sydämen ultraäänitutkimuksessa, sydämen rakenteet näyttävät terveiltä.
Tyypillistä on kouluiässä tai myöhemmin alkava taipumus tajunnanmenetyksiin (synkope) voimakkaan ruumiil
Rokotehullu, nuoret eivät kiireisinö edes ota rokotteita. Sähkötupakkaa ja nuuskaa sensijaan palaa yöllä ja päivällä. Makuja joka lähtöön, mutta tästä ei puhuta?
Aika moni nuori otti piikit, tuokin poika todennäköisesti. Aivopestyt hysteeriset opettajat yrittivät pakottaa nuoria piikeille, koska olivat niin hädissään huolimatta ottamistaan piikeistä!!!
Suomessa on aivan liikaa suomalaisia ilmaa kuluttamassa, jotainhan tässä täytyy tehdä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ylikuolleisuus jo 70%. Eniten lisääntyneet nuorten aikuisten ja työikäisten kuolemat, sekä lasten. Normaalisti kuolleisuus vaihtelee +-2%, näin ollut sotavuosista alkaen. Nyt v. 2021 räjähti.
Ennen kuoli n. 1000 hlö/vko, nyt siis 1700 hlö/vko.
Ei ihme että krematoriot ei ehdi tuhkaamaan vaikka siirtyivät 2-vuorotyöhön. Joka hautausmaalla on kylmäkontteja vainajien säilytykseen.
Laita linkki niihin kontteihin, en oli ikinä nähnyt yhtäkään.
Mikä ihmeen linkki? Sen kun menet katsomaan mille tahansa hautausmaalle. Meidän 5000 asukkaan paikkakunnalla on hautausmaa, jolle tuotiin kylmäkontti pari vuotta sitten. Uutisissa on myös kerrottu miten entiset säilytystilat ei riitä alkuunkaan.
Niillä neljällä hautausmaalla joissa käyn ei ole kontteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin kuolee myös miehiä nykyään yövuoteelle. Eivät ole edes ikäloppuja. Ei ole normaalia
Tämä on kylmä tosiasia.
Lisäksi on myös paikallislehdissä kuolinilmoituksia miehistä jotka eivät ole ikäloppuja.
Isäni kuoli myös hiljattain, piikit ottanut, tiedän että otti koska ottivat kaikki, vaikka varoitin niistä kun tiesin jo tuolloin mikä todellisuudessa oli agenda ( hiilijalanjäljen eli väestönvähentäminen virallisesti, epävirallisesti jotain vielä pahempaa) ja mitä kähmäinjektiot sisälsivät. Garafeiinioksidia ovat täynnä, hydrogeeliä, inhottavia, saatanallisia itsensä kokoavia nanokomponentteja,
Siinä pahimman luokan foliohattu, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylmä tosiasia.
Isäni kuoli myös hiljattain, piikit ottanut, tiedän että otti koska ottivat kaikki, vaikka varoitin niistä kun tiesin jo tuolloin mikä todellisuudessa oli agenda ( hiilijalanjäljen eli väestönvähentäminen virallisesti, epävirallisesti jotain vielä pahempaa) ja mitä kähmäinjektiot sisälsivät. Garafeiinioksidia ovat täynnä, hydrogeeliä, inhottavia
Olivia Oraksella ei ole siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylmä tosiasia.
Isäni kuoli myös hiljattain, piikit ottanut, tiedän että otti koska ottivat kaikki, vaikka varoitin niistä kun tiesin jo tuolloin mikä todellisuudessa oli agenda ( hiilijalanjäljen eli väestönvähentäminen virallisesti, epävirallisesti jotain vielä pahempaa) ja mitä kähmäinjektiot sisälsivät. Grafeiinioksidia ovat täynnä, hydrogeeliä, inhottavia
Juu, kyllä toivoisin jopa olevani, mutta tämä on salaisia kansioita pahempi totuus näistä ja tulette sen viimeistään viimeisellä tuomiolla tietämään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylmä tosiasia.
Isäni kuoli myös hiljattain, piikit ottanut, tiedän että otti koska ottivat kaikki, vaikka varoitin niistä kun tiesin jo tuolloin mikä todellisuudessa oli agenda ( hiilijalanjäljen eli väestönvähentäminen virallisesti, epävirallisesti jotain vielä pahempaa) ja mitä kähmäinjektiot sisälsivät. Garafeiinioksidia ovat täynnä, hydrogeeliä, inhottavia
Kuolemat joista puhut tapahtuivat 2005, 2012, 2019, Olivialla ei ole siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kuoli?
Laitoin tossa jo listaa mihin näistä kuollaan, mun rakkaalle isälle joka hiljattain kuoli tuli nukkuessa aivoinfarkti ja massiivinen verenvuoto. Ei kuollut heti siihen, virallinen kuolinsyy sairaalassa varmaankin keuhkokuume. Sellaisen siellä tuppaa saamaan ilmeisesti lähes välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä saa täällä keskustella. Olisin myös halunnut tietää, mutta aloitus poistuu aina hyvin äkkiä.
Saman konsernin lehti, joten kaipa oikeasti toivovat, että ihmiset maksais ja lukis jutun.
Ei nääkään rahatta toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylmä tosiasia.
Isäni kuoli myös hiljattain, piikit ottanut, tiedän että otti koska ottivat kaikki, vaikka varoitin niistä kun tiesin jo tuolloin mikä todellisuudessa oli agenda ( hiilijalanjäljen eli väestönvähentäminen virallisesti, epävirallisesti jotain vielä pahempaa) ja mitä kähmäinjektiot sisälsivät. Grafe
Viimeisellä tuomiolla? Ei hyvä Sylvi mikä ääliö olet.
Vierailija kirjoitti:
Covid piikin sivuvaikutus.
Onhan sulla tietty todisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kylmä tosiasia.
Isäni kuoli myös hiljattain, piikit ottanut, tiedän että otti koska ottivat kaikki, vaikka varoitin niistä kun tiesin jo tuolloin mikä todellisuudessa oli agenda ( hiilijalanjäljen eli väestönvähentäminen virallisesti, epävirallisesti jotain vielä pah
Viimeinen tuomio odottaa jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiopistossa opiskelevalla pojalla riitti menoja, joihin hän kiirehti mönkijällään. Tv:tä katsoessa poika tykkäsi olla äidin vieressä. Jaana piirteli Roopen selkään sormella kuvioita. Aivan kuin pikkupoikana.
Roope aina halasi minua lähtiessään ja antoi pusun poskelle. Vaikka olisi ollut kavereita vieressä. Hän antoi aina kunnon halin ja rutisti kunnolla.
Melkoinen mamman poika. Surullinen tapaus joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Covid piikin sivuvaikutus.
Onhan sulla tietty todisteet?
Onko sinulla todisteet ettei noin ole?
Koronarokotteisiin on vaadittu, ja tullut, varoitus sydänongelmista etenkin nuorilla miehillä. Ihan virallista tietoa, ei salaliittoteoriaa.