Apua varastin jonkun hampurilaisaterian. Vahingossa.
Odotin tilaustani burger kingissä ja otin sen, kun numeroni valmistui. Pöydällä oli useampi kassi tilauksia. Tämä kohta on vähän sekava, hässäkkää ja kaikkea. Kotiin päästessä avasin toisen pusseista ja totesin siellä olevan väärän hampurilaisen. Söin sen kuitenkin ja nautin aterian, pian aloin ihmetellä vielä ylimääräistä pussia, että mikäs tämä on ja huomasin, että siellä oli tilaamani tuotteet.
Hetken mietin, että kuinka helkkarissa olen vienyt jonkun toisenkin aterian. En keksi muuta, kuin, että olen sen napannut vahingossa tai sitten työntekijä on mokannu ja laittannu mulle kahen ihmisen ruuat. Kyllä vähän tuli varas olo.
Kommentit (31)
Eiköhän se toinen saa uuden aterian kun selviää että hänen maksamansa ateria on viety. Jos omatuntosi kolkuttaa niin voit toki soittaa BK:iin ja tarjoutua maksamaan ottamasi aterian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on mahtanut olla hässäkkää, jos et erota otatko mukaasi yhden vai kaksi hampurilaisateriaa.
Epäilen, että ap on ollut humalassa.
Kuulostaa kyllä vähän noiden juttujen perusteella
No, jos huudetaan numero 17 ja pöydälle isketään kaksi pussia, niin totta kai mä oletan, että ne on samaa tilausta ja tilaus laitettu kahteen pussiin Mun tehtävä ole alkaa niitä siinä käymään läpi, vai pitäisikö vielä hampurilaispaketitkin avata tiskillä, että on varmasti tilattu hampurilainen eikä vääränmallinen
Oletko jotenkin hitaammin käyvä, kyllä minä aina tarkistan että on se mitä tilasin ja kaikki mitä tilasin ennen kuin lähden
Mulle käynyt sama. Tuli mun tilausnumero ja nokan alle lyötiin 2 pussia,oletin että toisessa on limsa ja mausteet,toisessa ranut ja burgeri. Oli hiki ja ahdisti se tungos,en tosiaan jäänyt siihen pussien sisältöä tutkimaan! Fillaroin kotona ja siellä vasta huomasin että sain jonkun nugetit oman burgerin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Uskon, että vahinkoja sattuu, mutta kyllä joku olisi ihan varmasti huomannnut, että viet toisen aterian.
No ei kyllä vahtinut. Työntekijät pyöri takana, yksi kävi huikkaamassa numeroni ja häipyi saman tien taakse. Pöytä täynnä valmiita tilauksia eikä ihmisiä noutamassa? Ehkä odottajat olivat poistuneet siksi aikaa kauppaan tai vessaan. En todellakaan tarkoituksella vienyt. Puhdas vahinko.
Ap
Jos siinä on pöytä täynnä valmiita tilauksia, ja sinä olet tilannut yhden hampurilaisaterian, niin millä ihmeen logiikalla otat siitä kaksi pussia?
Luulin, että toisessa on juomat.
Ap
Milloin burgerkingissä on muka juomat pakattu mukaan? Lyödään tyhjä muki käteen, että käyt täyttämässä itse mukisi.
"Pöydällä oli useampi kassi tilauksia."
Ei kai kukaan tällaisessa tilanteessa nappaa mukaansa vaan sattumanvaraisesti jotain? Huono kyhäelmä ap.
Itkuntuhruiset silmät.