Apua varastin jonkun hampurilaisaterian. Vahingossa.
Odotin tilaustani burger kingissä ja otin sen, kun numeroni valmistui. Pöydällä oli useampi kassi tilauksia. Tämä kohta on vähän sekava, hässäkkää ja kaikkea. Kotiin päästessä avasin toisen pusseista ja totesin siellä olevan väärän hampurilaisen. Söin sen kuitenkin ja nautin aterian, pian aloin ihmetellä vielä ylimääräistä pussia, että mikäs tämä on ja huomasin, että siellä oli tilaamani tuotteet.
Hetken mietin, että kuinka helkkarissa olen vienyt jonkun toisenkin aterian. En keksi muuta, kuin, että olen sen napannut vahingossa tai sitten työntekijä on mokannu ja laittannu mulle kahen ihmisen ruuat. Kyllä vähän tuli varas olo.
Kommentit (31)
No on mahtanut olla hässäkkää, jos et erota otatko mukaasi yhden vai kaksi hampurilaisateriaa.
Vierailija kirjoitti:
No on mahtanut olla hässäkkää, jos et erota otatko mukaasi yhden vai kaksi hampurilaisateriaa.
Epäilen, että ap on ollut humalassa.
Sinne vaan ilmottamaan, kai ne ottaa molemmat virheet kontolleen ja se toinen sai uudet.
Mene maksamaan, jos omatunto kolkuttaa?
Meillä kävi viimeksi Mäkkärissä melkein samoin. Autoluukulta tilattiin 2 pirtelöä. Saatiin seuraavalla luukulla pussukka ja "kiitos hei", kukaan ei ottanut maksua. Mieheni alkoi koputella luukun kkkunaan ja minä kurkkasin pussiin koska ei pirtelöitä ennen ole pussissa annettu. No ei siellä pirtelöitä ollut, vaan useat hampparit ja ranskalaiset.
Palautettiin pussi ja saatiin ne pirtelöt vihdoin...
Ei varmaan ole harvinaista nykyisin kun systeemi on mikä on.
Provo. Uskon, että vahinkoja sattuu, mutta kyllä joku olisi ihan varmasti huomannnut, että viet toisen aterian.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Uskon, että vahinkoja sattuu, mutta kyllä joku olisi ihan varmasti huomannnut, että viet toisen aterian.
No ei kyllä vahtinut. Työntekijät pyöri takana, yksi kävi huikkaamassa numeroni ja häipyi saman tien taakse. Pöytä täynnä valmiita tilauksia eikä ihmisiä noutamassa? Ehkä odottajat olivat poistuneet siksi aikaa kauppaan tai vessaan. En todellakaan tarkoituksella vienyt. Puhdas vahinko.
Ap
Minulle on sattunut tuota autoluukulla. Joskus olen saanut jonkun toisenkin ruuat. Yleensä tarkistan nykyään heti saanko oikean tilauksen ja jos on virhettä annan sitten palautteen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä vahtinut. Työntekijät pyöri takana, yksi kävi huikkaamassa numeroni ja häipyi saman tien taakse. Pöytä täynnä valmiita tilauksia eikä ihmisiä noutamassa? Ehkä odottajat olivat poistuneet siksi aikaa kauppaan tai vessaan. En todellakaan tarkoituksella vienyt. Puhdas vahinko.
Ap
Jos siinä on pöytä täynnä valmiita tilauksia, ja sinä olet tilannut yhden hampurilaisaterian, niin millä ihmeen logiikalla otat siitä kaksi pussia?
Oliko ne pussit siis laitettu samaan kahvalliseen kantokassiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos siinä on pöytä täynnä valmiita tilauksia, ja sinä olet tilannut yhden hampurilaisaterian, niin millä ihmeen logiikalla otat siitä kaksi pussia?
Luulin, että toisessa on juomat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä oisin ottanut ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne pussit siis laitettu samaan kahvalliseen kantokassiin?
Kyllä. Ap
Kai se oikea omistaja on tarkastanut ottamansa pussin. Älä suotta harmittele, kun ei tuon arvokkaampi "anastus" ollut.
AP on vienyt jonkun pienituloisen YH:n pullokeräysrahoilla lapselleen ostaman synttäriaterian. Suru ja pettymys on varmasti valtava. Häpeä varas!
Hässäkkää ja sekavuutta taitaa olla lähinnä päässäsi.
Up