Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sairaalasta 150e laskun. Maksaako Kela jos mulla ei oo varaa maksaa?

Vierailija
27.10.2024 |

tosi iso lasku tuli, eikä ole rahaa muuhun kuin ruokaan...Voiko Kela tämän maksaa? Kokemuksia?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut omistusasunnossa niin se nyt pitää ensisijaisesti myydä ja niillä rahoilla sitten maksaa sairaalalasku. Samoin muu omaisuus kuten auto tai mökki. Onko lasten tileillä rahoja?

Siis mun pitäisi myydä kämppäni alta sairaalalaskun takia? Aivan uskomattomalta kuulostaa

ap

Hetranen aika, meidän muidenko odotat maksavan sun laskusi? Ei yhteiskunnan kuulu maksaa ihmisten laskuja. 

Vierailija
42/45 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut omistusasunnossa niin se nyt pitää ensisijaisesti myydä ja niillä rahoilla sitten maksaa sairaalalasku. Samoin muu omaisuus kuten auto tai mökki. Onko lasten tileillä rahoja?

Siis mun pitäisi myydä kämppäni alta sairaalalaskun takia? Aivan uskomattomalta kuulostaa

ap

No ihan yhtä uskomatonta, että veronmaksajien pitäisi maksaa sun sairaalamaksuja. 

Heikommista tulee pitää huolta hädän hetkellä. Hyvinvointiyhteiskunnan peruspilareita

Ei omistusasunnossa asuva ole heikompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi osamaksusta.

Vierailija
44/45 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ihan yhtä uskomatonta, että veronmaksajien pitäisi maksaa sun sairaalamaksuja. 

No, sinähän et sille mitään voi, että ihmisillä on oikeus tarvitsemaansa terveydenhuoltoon myös silloin kun heillä ei ole varaa maksella terveydenhuollon maksuja. Et voi mitään. Yritä nyt vaan kestää! Sinähän voit mennä sinne yksityisterveydenhuoltoon ja saada Kelalta hyvät hyvitykset tai hankkia itsell

Ei yhteiskunnan velvollisuus ole rahoittaa  omistuasujien terveysmaksuja. Kyllä se on yksilön omalla vastuulla. Oma asunto on varallisuutta - tästä ei ole kahta sanaa. Muutoinhan vaikka miljoona-asunnon omistava voisi saada Kela-korvausta.

Vierailija
45/45 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sairaalan sosiaalityöntekijältä, jokaisessa sairaalassa on sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän