Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työntekijä! Miksi et uhraudu työnantajasi puolesta, vaikka hän tarjoaa sinulle toimeentulosi ja katon pääsi päälle?

Vierailija
27.10.2024 |

Milloin työntekijästä tuli niin kiittämätön? Jos työnantaja pyytää ylitöihin, niin vastaus ei voi olla välitön kieltäytyminen - se on töykeää. Kyllä työntekijän pitää olla valmis rakentamaan yhteistä menestystarinaa yrityksessä. Olen joutunut nyt napakasti läksyttämään useampaa työntekijää huonosta asenteesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoa pään päälle? Kuuluuko joidenkin sopimukseen vielä työsuhdeasunnot?

2/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meen vapailta töihin, jos kysellään! 🤩 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä läksytät, minä lähden kotiin just sillon kun työaikani päättyy

Vierailija
4/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah. Provo.

Vierailija
5/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S U K S I    V I T T U U N    M I E L I S A I R A S    K E L A N    E L Ä T T I    !  !  !

Vierailija
6/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä työlle. Työ mahdollistaa vapaa-aikani.

Ylitöitä en tee.

Vierailija
7/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn työpanokseni työnantajalle sopimuksen mukaan palkkaa vastaan. Palkalla maksan katon pääni päälle ja toimeentuloni. Työnantajani ei tarjoa minulle mitään. 

Vierailija
8/8 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan työllistämistuki töissä  eräässä yhdistyksessä. Palkka oli tyyliin 1200 brutto. Piti ajella omilla kustannuksella autolla ja vielä tehdä ylimääräistä ilman palkkaa.

Tämä yhdistys toimi hankerahoituksella. Toiminnanjohtaja ja sen apulainen sai palkkaa 8 tunnin mukaan vaikka eivät tehneet siellä täyttä työpäivää ikinä. Kuntouttavassa työtoiminnassa olevat pyörittivät koko paikkaa käytännössä minä niiden mukana.

Johtajat saivat kehuja paikallislehdessä miten hyvää yhteiskunnallista toimintaa tekevät.

Ihan pashaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi