Lapseni heitti tietokoneeni maahan.
En kestä. Noin tunti sitten lapseni heitti tietokoneeni maahan. Olin juuri tulossa keittiöön tekemään ruokaa. Kun olin kävelemässä, huomasin suuren järkytyksen. Tietokoneeni oli maassa. En aluksi panikoinut, vaan yritin avata tietokonetta. Se ei onnistunut. Katsoin kännykästä, mistä on kyse, ja luin, että tietokoneeni on nyt lopullisesti rikki. Sitten menin kertomaan lapselleni asiasta, koska ajattelin että hän oli syyllinen. Sanoi vaan joo ja nauroi. Sitten meni kaverilleen kylään. Suorastaan itkin. Miten olen voinut kasvattaa tälläisen lapsen? Jos joku täällä voisi kertoa mitä tehdä, olisin erittäin kiitollinen.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Lapsi heitti lipaston päältä, uskoisin.
Ap
Kiipesi lipaston päälle ja heitti? Ei pitäisi kiipeillä huonekalujen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan? Soitin äsken tietokonefirmaan, sanoivat että on varmasti rikki. Kone maksoi 700 euroa.
Ap.
Mikä tietokonefirma on auki sunnuntaina?
Joku sellainen kallis, josta me tavikset emme ole kuulleetkaan. Millä tavalla puhelimesta näkee, että tietokone on rikki?
Vierailija kirjoitti:
Moottorisahan ketjusta paljaalle perseelle niin että tuntuu.
Sitäkö sinulle annettiin, että sinusta tuli tuommoinen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla 2 koiraa on rikkoneet 3 tietokonetta.
PIIKILLE.
Tarvitsen konetta huomenna töissä, kaikki kaupat kiinni. Mitä avuksi?
Ap
Soita lapsen kaverin vanhemmille!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tän provon pointti oli? Ei ollut edes hauska, pelkkä paska.
Näyttää jotenkin konekäännökseltä vielä toi teksti.
Konekäännetty teksti joltain sivustolta.
Niin, miten olet voinut kasvattaa tuollaisen lapsen? Kerropa se meillekin täällä, niin muut osaavat varoa.
Vierailija kirjoitti:
Osta uusi kone, koneet kannattaa joka tapauksessa uusia muutaman vuoden välein.
Niin, tietokonekauppiaalle kannattaa. Mylly jolla tätä kirjoitan on ainakin 10 ellei 15 vuotta vanha pöytäkone. eikä kerrassaan mitään tarvetta uusia. Virtalähde tästä pamahti pari vuotta sitten - no problem, vaihdoin itse. Ja tässä pyörii viimeistä huutoa oleva Linux Mint.
12-vuotias on korvausvastuussa ihan itse. Nuoremman töpit maksaa vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen konetta huomenna töissä, kaikki kaupat kiinni. Mitä avuksi?
Ap
Gigantti, power, verkkokauppa.com.... eikös puhelioperaattoreillakin ole läppäreitä myynnissä. Kaupat on auki, ei tää enää mikään 1900-luku ole.
Paitsi useimmat tekee töitä työnantajan koneella eikä ostele niitä itse.
Letistä kiinni ja paiskaat sen kakaran lattiaan
Tyhmä lapsi on murheeksi äidilleen sanoo sananlasku.
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutus korvaa.
700€ koneesta ikähennnyksineen korvataan suunnilleen omavastuun verran.
Ehkä sen voi muotoilla että tiputti vahingossa ei heittänyt. Kyllä korvaa kotivakuutus vahingon.