Olen ihan älyttömän kateellinen niille ihmisille, joita kehutaan
Ja lopulta päädyn vihaamaan kaikkia. Ärsyttää oikeasti ihan hulluna, kun itse ei saa kiitosta eikä kehuja mistään. Ehkä en vaan sitten ole kehumisen arvoinen?
Kommentit (23)
Hoida pääs kuntoon, niin siitä se sitten helpottaa.
Oletko se sama joka on kateellinen niille, joita vanhemmat tukevat?
Todella harvoja oikeasti kehutaan. Ei me muutkaan kehuja, glooriaa ja fanfaaria kuulla paljoa koskaan.
Ei se ole kivaa esimerkiksi työpaikalla jos jotain ihmistä kehutaan koko ajan ja itse ei saa kehuja mistään vaikka mitä tekisi. Ymmärrän hyvin miltä aloittajasta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kivaa esimerkiksi työpaikalla jos jotain ihmistä kehutaan koko ajan ja itse ei saa kehuja mistään vaikka mitä tekisi. Ymmärrän hyvin miltä aloittajasta tuntuu.
Niinpä. Työpaikallani jaetaan myös ylimääräisiä palkkioita ihan randomisti, yleensä niille joita omat kaverit käy kehumassa työnjohdolle.
Ap
Ala sinäkin ahkeraksi ja kivaksi tyypiksi.
Yleensä niitä kehutaan jotka ovat osoittautuneet kehumisen arvoiseksi. Jos olet mäntti ja kateellinen luonne, tuskin löytyy mitään kehuttavaa. Ainakin aloituksesi viittaa siihen.
Kehuja annetaan yleensä ns. hyville tyypeille, vaikka näiden osaaminen ei edes olisi kummoista. Mutta kun heistä pidetään, heitä myös kehutaan. Toki myös supertaitavat voivat saada kehuja. Sinä et luultavasti ole kovin pidetty, ja kyllähän tämä aloituskin kertoo siitä, että olet katkera, kateellinen, vihamielinen ihminen. Se varmasti huokuu ympäristöön, vaikka yrittäisitkin hillitä käytöstäsi livenä.
Vierailija kirjoitti:
Ala sinäkin ahkeraksi ja kivaksi tyypiksi.
Mä olen ahkera, mutta en tee siitä numeroa.
Ap
Mä kehun sua nyt. Kiitos tästäkin aloituksesta. Sulla on hyviä mietteitä
Vierailija kirjoitti:
Mä kehun sua nyt. Kiitos tästäkin aloituksesta. Sulla on hyviä mietteitä
Kiitos <3
Ap
Siksi kehuvat että toinen tekisi vielä enemmän ja itse pääsisi vähemmällä
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen niitä ihmisiä, jotka tulevat kertomaan minulle, että tuo Pirjo on kyllä niin ahkera ja kiva tyyppi. Mitä minä sillä tiedolla teen?
Ap
Sillä hienovaraisesti vihjataan että sinähän et ole et ahkera etkä kiva. Mutta kuten sanoit sun oma asia mitä sillä tiedolla teet.
Yleensä ihmiset kehuu kavereitaan, joten hanki kavereita. Tai sitten raukkoja. Vahvoja ihmisiä ei kehuta.
Kaikki haluavat kiitosta ja kehuja. Oletko oikeasti tehnyt jotain kiitoksen arvoista? Minä myös joskus pahoitin mieleni, mutta nyt olen kovettanut itseni, en ole koira joka kiitoksella elää. Minä teen sen mitä katsoin oikeaksi.
Vihaan tuollaisia kateellisia kiusaajaihmisiä niinkuin sinä
Onhan se ihanaa kun kehutaan. Muistan kerran kun yksi asiakas sanoi että sinä olet tosi hyvä työssäsi, älä sitten ylpisty. Tämän takia ei varmaan kehuta, vaikka aihettakin olisi, ajatellaan että sitten alkaa kehutulla pää paisua liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tuollaisia kateellisia kiusaajaihmisiä niinkuin sinä
En todellakaan kiusaa ketään!
Ap
Eniten ihmettelen niitä ihmisiä, jotka tulevat kertomaan minulle, että tuo Pirjo on kyllä niin ahkera ja kiva tyyppi. Mitä minä sillä tiedolla teen?
Ap