Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei tajua tehdä aloitetta petipuuhiin?

Vierailija
27.10.2024 |

Vihjailen kaikenlaista miten kassit turvoksissa ja vapaailta tulossa, mutta ei, mitään aloitetta ei tule deittinaisilta

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uhraat aikaasi suomalaisiin naisiin?

Vierailija
22/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole ollut, eikä tule olemaan, niin että nainen tuosta noin voin ehdottaisi miehelle niin kutsuttua "pelkää seksiä" (ehdotan tälle upouutta nimitystä "peksi").

Jotta mies saa naisen saa hetekalla kanssaan, naisen tulee kokea seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan. Seksuaalinen kiinnostus ei naisen kyseessä ollen tarkoita seksuaalista himoa, vain mies voi kokea seksuaalista himoa. Naisen seksuaalinen kiinnostus tarkoittaa naisen kiinnostusta miehen varallisuutta, omaisuutta, lompakon paksuutta, ammattia, tulevaisuuden näkymä, tai miehen pituutta kohtaan. Seksi on naisen ainoa pyydystys/syötti/täky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole ollut, eikä tule olemaan, niin että nainen tuosta noin voin ehdottaisi miehelle niin kutsuttua "pelkää seksiä" (ehdotan tälle upouutta nimitystä "peksi").

Jotta mies saa naisen saa hetekalla kanssaan, naisen tulee kokea seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan. Seksuaalinen kiinnostus ei naisen kyseessä ollen tarkoita seksuaalista himoa, vain mies voi kokea seksuaalista himoa. Naisen seksuaalinen kiinnostus tarkoittaa naisen kiinnostusta miehen varallisuutta, omaisuutta, lompakon paksuutta, ammattia, tulevaisuuden näkymä, tai miehen pituutta kohtaan. Seksi on naisen ainoa pyydystys/syötti/täky.

Pituus mainittu, entäpä laatikkoleuka ja täydellinen hiusraja?

Vierailija
24/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua sinua. 

Vierailija
25/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset mietteet on miehellä jota kohtaan nainen ei ole koskaan tuntenut seksuaalista himoa. Muut miehet tietää paremmin.

Vierailija
26/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika korkea on kynnys enää tehdä aloitteita näin naisena. Eksän kanssa ne ei johtaneet mihinkään, vaikka ihan selkeästi ilmaisin. Hän ei vaan ikinä jaksanut, paitsi toki joskus. Mutta silloin hän teki aloitteen. 

Nykyisen kanssa vähän sentään eri tilanne, mutta silti en juuri tee aloitetta. Saattaa suostua, mutta ei välttämättä kovin innolla. No, hän sentään tekee sitten itse suht usein aloitteen. Miehet ei vaan tunnu kestävän halukkaita naisia. Ja olen hoikka, aina ollut ja nätti jne. Seksisuhteissakin meni aina niin, että mies laittoi viestiä, jos minä pyysin, ei ehtinyt tms. 

Vierailija
27/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalla kohdallani suhteessani minä olen se vihjailija ja hetken kuluttua vaatija ellei vihjaukset riitä. Eli en tiedä mitä tarkoittaa ettei nainen vihjailee... N51

Vierailija
29/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omalla kohdallani suhteessani minä olen se vihjailija ja hetken kuluttua vaatija ellei vihjaukset riitä. Eli en tiedä mitä tarkoittaa ettei nainen vihjailee... N51

Häivevaikutusyritys. Eivät wanhusnaiset enää harrasta seksiä (yhdyntä) koska elämänmuutos (vaihdevuodet) ovat päättäneet heidän seksuaalisuutensa.

Vierailija
30/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tekee käytännössä aina aloitteen. Syynä on varmaan se, että minun aloitteet on torpattu liian monta kertaa enkä halua pettyä enään.

Vierailija
31/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea vihjaus tollanen "mulla on kassit turvoksissa". Niin jotenkin kertakaikkisen kutsuva.

Itsellä ensimmäinen mieleen tuleva vastaus tuollaiseen kommenttiin olisi kehotus käydä lääkärissä.

Vierailija
32/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häivevaikutusyritys. Eivät wanhusnaiset enää harrasta seksiä (yhdyntä) koska elämänmuutos (vaihdevuodet) ovat päättäneet heidän seksuaalisuutensa.

Ootko koskaan harkinnut elämääsi uutta harrastusta tämän vaihdevuositrollauksen rinnalle?

Vierailija
33/33 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo tekee käytännössä aina aloitteen. Syynä on varmaan se, että minun aloitteet on torpattu liian monta kertaa enkä halua pettyä enään.

Sama täällä. Kun vaimo haluaa seksiä saa hän sitä poikkeuksetta lähes aina. Kun minä ehdotan seksiä ammutaan ehdotus melkein aina alas. Ei paljon kiinnosta enää ehdotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän