Mikä juttu tämä nuorten miesten kalapuikkoviiksi look on?!
Oma nuori pitää tuollaisia kalapuikkoviiksiä nenänsä alla ja toinen kasvattaa ja tytönkin mielestä ne ovat kuulemma hot.
Siis oikeasti, mitä ihmettä?!
N43
Kommentit (50)
En ymmärrä aloitusta? Mistä lähtien viikset miehellä on olleet joku huono juttu? Kyllähän miehille nyt viikset kuuluvat ja nimenomaan, niin että muu parta ajetaan pois. Klassinen tyyli joka on aina sopinut jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän sanotaan että isovanhemmat tulevat paremmin toimeen lastenlastensa kanssa kuin vanhemmat, koska ovat samankaltaisia.
Juu, meillä on ukilla ja pojalla samanlaiset viikset
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta? Mistä lähtien viikset miehellä on olleet joku huono juttu? Kyllähän miehille nyt viikset kuuluvat ja nimenomaan, niin että muu parta ajetaan pois. Klassinen tyyli joka on aina sopinut jokaiselle.
Omassa lapsuudessa tuollaiset viikset olivat muotia ja ne assosioituvat vanhoihin miehiin (kaikki miehet oli vanhoja lapsen silmin). Nyt näyttää oudolle, kun nuoret näyttävät samalta.
Juu leikkaan kahden miehen hiuksia ja pitää parta pois mutta viikset jättää, siistin niitä kuitenkin.
Toinen mikä ihmetyttää linnunpaskatukka kaljua sivuilla ja päänpäällä läjä. Toisaalta mua ei oo koskaan häirinyt mitä kenelläkin on, arvostan kyllä että uskaltaa, itse kun menen kampaajalle pyydän kunnon leikkausta niin pikkasen vaan nyrhii latvoja vain. Mulla on aina ollut pitkä tukka, ja olisin halunut lyhyemmät. en kuitenkaan itse ala itseäni leikkaamaan.
Jos mies pitää pellekampausta eli kiinni viimeisistä hiuksista, se on voi voi, parempia olisivat kaljuina.
Ystäväpiiriini kuuluu nuorena jo hiuksensa menettänyt mies ja alopeciaa sairastava nainen.
Viikset on miehellä ihan parasta! Ei nyt kalapuikot mutta kaikki klassiset viikset on hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
Enemmän ihmettelen partaa. Siis pelkkä parta ilman viiksiä on outo. Viiksistä pidän.
Milloin Hitler-viikset tukevat muotiin?
Vierailija kirjoitti:
Typerää, että edes ovat pahennusta herättävät koska iso H kopioi ne Chaplinilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka ole samaa mieltä?
No en. Ja se, että parta ajetaan kyllä tarkkaan mutta viikset pidetään.. en käsitä.
Päin vastoin, tämä on kaikkein tyylikkäin tapa.
Ihan ok. Hirveempää on se se muoti, missä niitä housuja roikotetaan, niin että alushoust näkyy ja kävellään kuin pingviinit. Ja sittejn on tietenkin tämä nuorten naisten perseiden esittely kireissä trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin muoti on ihan outoa. Nuorilla naisilla on niitä housuja joissa leveät ja tosi lyhyet lahkeet. Päättyvät jossain puolivälissä säärtä. En olisi osannut rumempaa vaatekappaletta suunnitella. Omassa nuoruudessa otettiin ihonmyötäiset farkut jotka paljastivat muodot ja saivat takapuolen näyttämään paremmalta. Nyt kuljetaan tuollaisissa pelle hermanni -housuissa. Ei ihme että syntyvyys laskee.
Myös miesten muoti on outoa. Kaupunkilaiset lattea ryystävät narukädet hankkivat metsuri/merimies -parran ja viikset. Varmaan epätoivoinen yritys näyttää mieheltä, kun on oikeasti joku miesfeministi joka ei tiedä miehisyydestä mitään.
Ehkä säälittävin viesti, mitä palstalla on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin muoti on ihan outoa. Nuorilla naisilla on niitä housuja joissa leveät ja tosi lyhyet lahkeet. Päättyvät jossain puolivälissä säärtä. En olisi osannut rumempaa vaatekappaletta suunnitella. Omassa nuoruudessa otettiin ihonmyötäiset farkut jotka paljastivat muodot ja saivat takapuolen näyttämään paremmalta. Nyt kuljetaan tuollaisissa pelle hermanni -housuissa. Ei ihme että syntyvyys laskee.
Myös miesten muoti on outoa. Kaupunkilaiset lattea ryystävät narukädet hankkivat metsuri/merimies -parran ja viikset. Varmaan epätoivoinen yritys näyttää mieheltä, kun on oikeasti joku miesfeministi joka ei tiedä miehisyydestä mitään.
Ehkä säälittävin viesti, mitä palstalla on nähty.
Tuohan on tosi osuva kuvaus nykymuodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö muka ole samaa mieltä?
Vitunnuolijaviikset on todella ihanat.
Minä olen kuullut puhuttavan himonussijan viiksistä 😅 Ovat minusta kyllä varsinaiset erotiikan tappajat.
Tarkoitit varmaan homonussijan.
He haluavat olla uusia filosofeja, eli eunukkeja ja munkkeja.
Mammat muistelevat omaa nuoruuttaan. Muoti vaihtuu ja silloin oli silloin ja nyt on nyt. Kyllä teidänkin vanhempien ikäpolvi nauroi teille vedet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuutioviikset ovat ajattomat ja klassiset.
Ne on amisviikset
Tosi vanha juttu
Minä en ymmärrä sitä miesten permanentti-villitystä, jossa on raskas etutukka kiharrettu ja roikkuu silmillä. Mistä moinen keksitty?
Minä olen kuullut puhuttavan himonussijan viiksistä 😅 Ovat minusta kyllä varsinaiset erotiikan tappajat.