Mikä oli teillä syynä että ette odottaneet seksiä
Kommentit (9)
miksi muutoin mennä naimisiin ollenkaan ja uskonnollisuus.
Tutustuimme toisiimme kunnolla ennen yhteen muuttamista, ja siihen tutustumiseen kuului myös seksi. Seksi on iso osa parisuhdetta, jos se ei toimi lainkaan, ei suhde voi toimia. Minun mielestäni siis.
Puoli vuotta odotimme, se oli ihan tarpeeksi. Vastakysymys ap:lle, miksi olisi pitänyt odottaa pitempään?
olen uskovainen mutta en pidä sitä syntinä. Huoruus on syntiä.
Olin onnistunut odottamaan siihen asti, että tapasin tulevan aviomieheni, mutta sitten " repsahdin" . Minulla oli asian suhteen periaate, että hääyöhön odotetaan, mutta toisin lopulta kävi. Tyytyväinen olen tosin siitä, että mieheni on ainakin tähän astisen elämäni ainoa seksipartneri.
Periaatteeni taustalla on uskonnollinen vakaumus ja tieto edellisten suhteiden vaikutuksesta uudessa suhteessa. Kaikilla näin ei ole, mutta itseäni harmittaa kaikki aikaisemmat toilailuni ja hiertää jopa mieheni edelliset suhteet. Minä en ollut hänelle ensimmäinen.
on lapsi. Saimme lapsen onneksemme, ja hääyönä tuhisi kahden kuukauden ikäinen, juuri nimen saanut nyyti vieressämme:)
nim. 38-vuotiaana äidiksi
En kyllä ollut edes harkinnut odottavani hääyöhön, mutta jos olisin, olisi se mielestäni tehnyt elämästämme turhan vaikeaa ja teennäistä.
Asuin vielä kotona, kun aloimme seurustelemaan. En halunnut muuttaa suoraan yhteen, jotta oppisin itsenäiseksi eikä minusta tulisi " lasta" miehelleni. Pian tämän jälkeen opiskelut ja työt veivät toiselle paikkakunnalle ja vielä vuodeksi toiseen maahankin. Ei ollut edes mahdollisuutta muuttaa yhteen ja tuossa vaiheessa ei olisi mielestäni ollut mitään järkeä mennä naimisiin ihan vain naimisiin menon vuoksi. Kyllä se oma rakas pysyi mielessä ilman sormustakin. Sen sijaan asumistukien yms kannalta naimisissa olo olisi vain hankaloittanut tilannetta. Lopulta pääsimme yhteen vasta n. 5 vuoden seurustelun jälkeen. Olisiko meidän pitänyt mielestänne odottaa noin kauan ihan vain siksi, että opiskelut olivat eri paikkakunnalla?
No ehkä se oli se että teki mieli :D
Seksi on kivaa ja olennainen osa elämääni sekä suhdettamme.